![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
----
Będą to CitySmile Electric?
Co znaczy "nawet w Toruniu wygrali"?Michalk001 pisze:Zgadzam się w 100%. Autosan mógłby zawitać w Warszawie, a AMZ zaczyna wypełniać lukę po Solarisie. Odkąd Olszewscy zaczęli dyktować ceny z kosmosu to nawet w Toruniu wygrali: http://infobus.pl/ursus-wygrywa-w-torun ... 87809.html O Warszawie też już piszą: http://infobus.pl/dobra-passa-ursusa-wy ... 87837.html
Już była różnorodność gatunkowa w tym mieście ładnych parę lat temu. Wyglądało to tak, że w krzakach nie było już miejsca na odstawione wozy. Ekonomicznie to to się wcale nie opłaca. Zwłaszcza, że kasacje będą pewnie teraz szły nieco wolniej, a gwarancji żaden pojazd nie ma w nieskończoność.zxcvbnm pisze:Dla różnorodności gatunkowej. Jakby tylko same Solarisy jeździły po Warszawie, byłoby nudno z punktu widzenia MKMAutosany dobre wozy, tylko trzeba unikać zamawiania wersji z Allisonem.
Gwarantuję ci że przynajmniej przez najbliższe 2 lata będziesz jeździł tymi wozami.zxcvbnm pisze:Też fakt, to kosztuje. Jednak generalnie ma być 5 zajezdnii. (Razem z Redutową)
Zajezdni Redutowa nie będzie zrezygnowano już z tego pomysłu.
*Nie wliczam Jelczy, Manów oraz Urbino 15 które są na wyginięciu.
Jechałem wczoraj i nie miałem większych zarzutów, jedynie z tyłu bym durne półtoraki zamienił na normalne siedzenia i skasował ostatnie siedzenia tyłem po lewej stronie. ST12 ma jeszcze durniejsze półtoraki. Poza tym układ wnętrza (wraz z miejscem wsadzenia biletomatu) jest bardzo dobry. Również Ursusy są całkiem dynamicznymi wozami.Flash8222 pisze:Trolejbusy Ursus jeśli chodzi o wykończenie wnętrza, to są gorsze nawet od Solbusa.
Jechałem tydzień temu CS12, również nie miałem większych zarzutów, taka kopia Solarisa, tylko ciut więcej miejsca miałem na nogi i oczywiście bardziej efektownie wygląda w stosunku do generacji III Solarisa. Jakoś do Krakowa zamówili 5 CS10 i 24 CS12, też się przyjemnie jechało. Z punktu widzenia pasażera do tej pory nie mogłem narzekać na te wozy.Flash8222 pisze:Wykończenie wnętrza AMZ jest porównywalne z Solbusami, ale z jakiegoś powodu Mobilis nie zamówił krótki AMZ tylko Solarisy.
Z wersji na wersję solarisy też są różne - i pewnie mają zestaw części różnych.Emyl pisze:Już była różnorodność gatunkowa w tym mieście ładnych parę lat temu. Wyglądało to tak, że w krzakach nie było już miejsca na odstawione wozy. Ekonomicznie to to się wcale nie opłaca. Zwłaszcza, że kasacje będą pewnie teraz szły nieco wolniej, a gwarancji żaden pojazd nie ma w nieskończoność.zxcvbnm pisze:Dla różnorodności gatunkowej. Jakby tylko same Solarisy jeździły po Warszawie, byłoby nudno z punktu widzenia MKMAutosany dobre wozy, tylko trzeba unikać zamawiania wersji z Allisonem.
Tylko widzisz, Flash pisze o wykończeniu, a ty o układzie. To różne rzeczy.ashir pisze:Jechałem wczoraj i nie miałem większych zarzutów, jedynie z tyłu bym durne półtoraki zamienił na normalne siedzenia i skasował ostatnie siedzenia tyłem po lewej stronie. ST12 ma jeszcze durniejsze półtoraki. Poza tym układ wnętrza (wraz z miejscem wsadzenia biletomatu) jest bardzo dobry.Flash8222 pisze:Trolejbusy Ursus jeśli chodzi o wykończenie wnętrza, to są gorsze nawet od Solbusa.
W 2012 i 2013 jechałem tymi dwoma demówkami - dieslowską i elektryczną. Tak jak w 2012 na widok wycinanych brzeszczotem paneli ogarnął mnie pusty śmiech, tak w 2013 nie było się już z czego śmiać (z wyjątkiem braku miejsc dostępnych z poziomu podłogi). Poprawa jakości była zauważalna. Istotniejszą kwestią w tej chwili jest wydajność ogniw i napędu, które zamierza zabudować producent oraz niezawodność elektroniki, bo znów będą to prototypy, a nie seryjne pojazdy, sprawdzone w różnych konfiguracjach.Flash8222 pisze:Ja bym się§ tak nie cieszył odnośnie produktów AMZ/Ursus. Trolejbusy Ursus jeśli chodzi o wykończenie wnętrza, to są gorsze nawet od Solbusa. Wykończenie wnętrza AMZ jest porównywalne z Solbusami, ale z jakiegoś powodu Mobilis nie zamówił krótki AMZ tylko Solarisy.
Wyjątek potwierdza regułęSzeregowy_Równoległy pisze:Pesa 128N...