Poprawa komunikacji na Ochocie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 28 mar 2012, 16:06

Ludzie z pracy wracają? :-k

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 28 mar 2012, 18:57

Raczej wątpię. Niemniej nie spodziewałem się, że akurat o 23 na tramwaj musiałbym długo czekać a 521 przyjechało od razu. :P

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 28 mar 2012, 19:02

7/9 jeżdżą do 23:20 co 5 min, a 521 co 30, daj spokój.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 28 mar 2012, 19:05

Czyli dlatego nie mogę się pozytywnie zaskoczyć, że 521 przyjechało pierwsze? :> I tak później musiałem z Bitwy do Korotyńskiego wybrać nieszczęsny tramwaj i przetelepać się te 3 przystanki, choć muszę przyznać, że był w miarę luźny.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 28 mar 2012, 19:16

reserved pisze:akurat o 23 na tramwaj musiałbym długo czekać
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 28 mar 2012, 19:17

Oj chodzi mi o to, że na horyzoncie żadnego nie widziałem więc w domyśle "długo" a 521 ujrzałem od razu. O to mi chodzi.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 28 mar 2012, 19:40

reserved pisze:Oj chodzi mi o to, że na horyzoncie żadnego nie widziałem więc w domyśle "długo" a 521 ujrzałem od razu. O to mi chodzi.
Ale wiesz, że jest to czysty przypadek :>
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 28 mar 2012, 19:44

Wiem.
Przecież napisałem, że się tego nie spodziewałem. :P Niemniej 521 rzadko jeździ to fakt, ale ja np. znam rozkład i często potrafię się dopasować do godzin kursowania i zwyczajnie wygodniej mi się tak wraca. A jak jest ładna pogoda to nawet jadę na Szczęśliwice i sobie idę przez park. ;-)

bartoni722
Posty: 12144
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 28 mar 2012, 19:47

Zawsze lepiej iść na tramwaj w takiej sytuacji, choć teraz można się zniechęcić do jazdy tramwajami po ostatnim cięciu. :(
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 28 mar 2012, 19:48

Znaczy jak jest brzydko, mokro, późno to tramwaj lepszy, ale jak jest ładna pogoda to o wiele bardziej wolę nawet chwilę poczekać na 521. Zwłaszcza, ze jak czesto zdarza mi się tą linią jeździć to z wyjątkiem dni z atakami śniegu to największe opóźnienie jakie udało mi się zanotować to -6. A zazwyczaj jest to w okolicach 0/-1. Z tą linią to czasem jest problem w drugą stronę, że odjeżdża przed czasem. :P

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27448
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 28 mar 2012, 19:50

No dobrze, mnie się ostatnio zdarzyło iść z Ochoty na Ursynów, bo było ciepło, a miałem wyjątkowo dużo czasu, ale nie bardzo rozumiem sens tej dyskusji w kontekście planowania układu komunikacyjnego.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 28 mar 2012, 19:52

fik pisze:No dobrze, mnie się ostatnio zdarzyło iść z Ochoty na Ursynów, bo było ciepło, a miałem wyjątkowo dużo czasu, ale nie bardzo rozumiem sens tej dyskusji w kontekście planowania układu komunikacyjnego.
Nie jestem specjalistą od układu komunikacyjnego i nigdy nie będę. Dla Ciebie to pewnie zawsze będę nadętym dzieciakiem. Niemniej jestem stałym pasażerem komunikacji i mam prawo coś pochwalić a coś skrytykować. Dopóki będzie istniało 521, dopóty będę uważał, że to jest o wiele lepszy środek komunikacji. I ja w sumie cieszę się, ze ludzie wybierają tramwaje bo mam więcej miejsca dla siebie w wygodnym Solarisie czy Neoplanie. O! :P Podejście egoistyczne, ale ja też uważam, że 521 w obecnej formie nie ma sensu i nalezy coś z tym zrobić. Niemniej dopóki będzie istniało, dotąd będę korzystał. :-)

Inna sprawa, że nie wybieram 521 jak mam dużo czasu. Wręcz przeciwnie, uważam 521 za szybszy powrót do domu. Ale tylko wtedy, kiedy rzeczywiście zaraz przyjedzie. W innym razie wybieram go tylko wtedy kiedy jest własnie ciepło a mi się nie spieszy.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36685
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 28 mar 2012, 19:52

fik pisze:nie bardzo rozumiem sens tej dyskusji
...i na tym ją zakończmy (-X
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 11 kwie 2012, 8:43

Czy wg was jest potrzeba zwiększenia częstotliwości na 208 w DŚ do 10 min? Włodarzewska się buduje cały czas a ostatnio parę razy był nawet tłok. Ta częstotliwość (15) utrzymuje się już od początku istnienia linii a od tamtej pory trochę więcej ludzi jeździ tą linią a czekanie na ten autobus tyle potrafi być dobijające. To wymaga dodatkowej brygady ale żeby nie angażować aż dwóch dodatkowych kierowców może po prostu jakiś maraton jeżdżący od 10 do 18?

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10153
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 11 kwie 2012, 11:02

IMHO warto - ale ZTM woli tworzyć i utrzymywać jakieś gówniane linie niż podbijać częstotliwość gdzie trzeba...
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

ODPOWIEDZ