Komunikacja w Rembertowie
Moderator: Wiliam
Może Dudziarska jest utrzymywana dla dojeżdżających do więzienia?
225 miało kilka kursów porannych i popołudniowych właśnie w celu dojazdu do zakładu karnego, a nikt chyba nie chciałby jechać 145 z Wiatracznej na Żerań z takim zawijasem.
Nie chciałem kierować nowej linii po małej Radzymińskiej, Ząbkowskiej żeby zaraz nie było głosów dublowania z koleją. W stronę Wschodniej i tak wyczuwam, że poleci ZS2 kiedy zmniejszy się liczba pociągów z powodu budowy tunelu.
Nie chciałem kierować nowej linii po małej Radzymińskiej, Ząbkowskiej żeby zaraz nie było głosów dublowania z koleją. W stronę Wschodniej i tak wyczuwam, że poleci ZS2 kiedy zmniejszy się liczba pociągów z powodu budowy tunelu.
W związku z remontem ulicy Paderewskiego na baaaaaardzo długim odcinku (Roty - Strycharska) czyli około 250 metrów zostanie wyłączony z użytkowania przystanek Zawodowa. Autobusy pojadą objazdem przez ulicę Szafarzy i Zesłańców Polskich, a 225... Strażacką pojedzie do Chruściela i skonczy trasę na przystanku Rembertów Akademia
Objazd ma potrwać dwa miesiące.
- AdamKlocusky
- Posty: 842
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
A w ramach wspomnianego objazdu uruchomione zostaną nowe zespoły przystankowe 2496 ZESŁAŃCÓW POLSKICH i 2497 ROTY z tymczasowymi przystankami 51 i 52. Ich lokalizacje są już zaznaczone na mojej interaktywnej mapie przystankowejPiotrekP pisze: ↑03 lis 2025, 21:54W związku z remontem ulicy Paderewskiego na baaaaaardzo długim odcinku (Roty - Strycharska) czyli około 250 metrów zostanie wyłączony z użytkowania przystanek Zawodowa. Autobusy pojadą objazdem przez ulicę Szafarzy i Zesłańców Polskich, a 225... Strażacką pojedzie do Chruściela i skonczy trasę na przystanku Rembertów AkademiaObjazd ma potrwać dwa miesiące.
Skoro już mowa o ulicy Zesłańców Polskich, jak ostatecznie ma wyglądać układ komunikacyjny w rejonie PKP Rembertów od północy po budowie tunelu? W projekcie organizacji ruchu widać, że Strażacka będzie częściowo jednokierunkowa, więc zatem nie wchodzi w grę obrót na rondzie przy Chruściela/Cyrulików Nie widać też szansy na powstanie żadnej innej przecznicy, niż wąskie Kordiana/Zawiszaków, zresztą żadna taka koncepcja nie przewija się nawet jako linie pomocnicze. Autobusy zostaną przekierowane na Zesłańców Polskich?
Kiedyś na jakimś lokalnym forum ktoś pisał, że są plany budowy łącznika Strażacka-Cyrulików, który w MPZP widnieje jako droga 21 KDD. Oznaczałoby to jednak, że droga przechodziłaby przez teren B1.5 Ks(U), planowanym jako parking P+R. W dokumentacji przetargowej na zaprojektowanie i budowę parkingu jest mowa o tym, że „dopuszcza się realizację drogi wewnętrznej biegnącej przez teren ogólnodostępnego parkingu od ulicy 21 KDD do ulicy 1.1 KDG [czyli ul. Cyrulików]”.Yelonker pisze: ↑03 lis 2025, 23:13Skoro już mowa o ulicy Zesłańców Polskich, jak ostatecznie ma wyglądać układ komunikacyjny w rejonie PKP Rembertów od północy po budowie tunelu? W projekcie organizacji ruchu widać, że Strażacka będzie częściowo jednokierunkowa, więc zatem nie wchodzi w grę obrót na rondzie przy Chruściela/Cyrulików Nie widać też szansy na powstanie żadnej innej przecznicy, niż wąskie Kordiana/Zawiszaków, zresztą żadna taka koncepcja nie przewija się nawet jako linie pomocnicze. Autobusy zostaną przekierowane na Zesłańców Polskich?
Nie ma już budynków Stacji Kontroli Pojazdów (budynek na dole zdjęcia) oraz parkingu. Burmistrz kilka miesięcy temu odpisał mi:
"Na tą chwilę od marca 2025 r. jest w miejskim budżecie zadanie (etap prac projektowych) w postaci łącznika między ul. Cyrulików/ Zesłańców Polskich a ul. Strażacką."
Ulica ta rozpocznie się na ulicy Cyrulików, będzie przebiegała wzdłuż nowego P+R, obok Biedronki, przetnie Strażacką i prosto wzdłuż nowych sklepów i po terenie dawnego bazaru "Ciuchy" zetknie się z Paderewskiego.
Jak dla mnie po wybudowaniu tego przeklętego tunelu powinna nim pojechać linia 143 i 215. Do stacji i później w prawo w Cyrulików - nową ulicą - Strażacką 196 na Targówek i 199 na Bródno.
"Na tą chwilę od marca 2025 r. jest w miejskim budżecie zadanie (etap prac projektowych) w postaci łącznika między ul. Cyrulików/ Zesłańców Polskich a ul. Strażacką."
Ulica ta rozpocznie się na ulicy Cyrulików, będzie przebiegała wzdłuż nowego P+R, obok Biedronki, przetnie Strażacką i prosto wzdłuż nowych sklepów i po terenie dawnego bazaru "Ciuchy" zetknie się z Paderewskiego.
Jak dla mnie po wybudowaniu tego przeklętego tunelu powinna nim pojechać linia 143 i 215. Do stacji i później w prawo w Cyrulików - nową ulicą - Strażacką 196 na Targówek i 199 na Bródno.
Finalnie nie odbędzie się ten objazd
przynajmniej nie teraz.
- AdamKlocusky
- Posty: 842
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Objazd startuje 12 listopada. Trasy linii będą nieco zmienione (względem oryginalnego objazdu), w stronę ul. Czwartaków od ul. Zesłańców Polskich autobusy pojadą ulicą Kaletniczą, powrót przez ul. Szafarzy. Zmianie ulega zatem pierwotna lokalizacja przystanku ZESŁAŃCÓW POLSKICH 52, a także zostaje uruchomiony przystanek SZAFARZY 52.
Bez sensu. Potoki będą się „przecinać” i utykać na skrzyżowaniach. Powinno być odwrotnie. Wtedy pptoki były by „równoległe” bez przecinania się na skrzyżowaniach.
Odpowiedź na propozycję nowych tras - zmian po otwarciu wiaduktu i rozpoczęciu budowy tunelu pisze: Szanowny Panie,
dziękujemy za przesłane propozycje. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby w czasie budowy tunelu drogowego w rejonie stacji Warszawa Rembertów utrudnienia dla pasażerów Warszawskiego Transportu Publicznego były jak najmniejsze.
Zaznaczamy jednak, że według naszej wiedzy projekty organizacji ruchu na czas realizacji tej inwestycji nie zostały jeszcze opracowane. Nie są również znane dokładne założenia w zakresie ograniczeń w ruchu pociągów. Z tego powodu nie możemy jeszcze określić w jaki sposób będzie funkcjonował Warszawski Transport Publiczny w czasie budowy tunelu.
Zarząd Transportu Miejskiego dziękuje za przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem poczty elektronicznej. Sygnały od Pasażerów są dla nas cennym źródłem informacji, które pozwala na stałe podnoszenie jakości świadczonych usług.
W związku z powyższym Pana uwagi zostały przekazane do właściwego działu ZTM.
Informujemy, że w pierwszym etapie po otwarciu wiaduktu w ciągu ulicy Chełmżyńskiej (od 30.10.2025 r.) przywrócone zostały podstawowe trasy linii 145 i 225 w tym rejonie (wraz z przekierowaniem na wiadukt). Nadmieniamy jednak, że pomimo dopuszczenia ruchu na wiadukcie, inwestycja nadal się nie zakończyła. Obecnie trwają dalsze prace związane z likwidacją przejazdu w poziomie torów, co skutkuje m.in. zamknięciem wlotu ul. Strażackiej.
Mając na uwadze powyższe, po zakończeniu wszystkich prac i wdrożeniu stałej organizacji ruchu będziemy obserwować natężenie ruchu drogowego oraz jego wpływ na funkcjonowanie komunikacji miejskiej w rejonie ronda Granzowa. Na podstawie wyników tych obserwacji, uwzględniając dostępne wówczas zasoby kadrowe i taborowe, będziemy podejmować ewentualne decyzje o wprowadzeniu kolejnych zmian w układzie komunikacyjnym.
Z poważaniem
No tak, budowa Tramwaju do Wilanowa też wciąż trwa i absolutnie nie można jeszcze niczego przesądzić, bo w mocy sa CORy, a nie SORy... Później pewnie odpiszą, że zgadzają się z propozycjami, ale z powodu braku taboru nic nie mogą zrobić (jak mi w temacie wyższej częstotliwości jednej z linii w soboty).
Ergo: uwiąd decyzyjny, brak wizji i planów. Wszystko jest reaktywne...
Ergo: uwiąd decyzyjny, brak wizji i planów. Wszystko jest reaktywne...
