Jak dla mnie, mimo wszystko to zagadkowa sprawa
.
Jeżeli ZTM wymusił na MZA przenumerowanie wozów celem zwolnienia zakresu 9***, to z całą pewnością chodzi o jakieś systemowe rozwiązanie, które ZTM będzie chciał wdrożyć.
Dlatego najbardziej prawdopodobna wydaje się chęć ujednolicenia numeracji taboru ajentów (nowy zakres 9***).
Tylko po co? Dlaczego miałby przeszkadzać im dotychczasowy system (zakres A-***). Raczej nie o kasowniki tu chodzi...
A może chcą lepiej zintegrować ajentów z systemem ZTM i nie chcą, aby zbytnio odróżniali się z tą literką "A" na początku?
Jeśli tak, to przenumerowanie całego taboru będzie kosztowne i ktoś musi za to zapłacić (naklejki + praca). ZTM? Może zmiana będzie dotyczyć tylko nowych kontraktów? Tylko dlaczego już teraz tak spieszą się?
Trudno to zrozumieć i sensownie wytłumaczyć.
ARTUR P pisze:Jakie wynajęte wozy z ITS? Przecież MZA mogłoby wstrzymać się z kasacją/sprzedażą swoich MANów, które w większości są i tak w lepszym stanie niż wozy ITS.
Nawet jeśli MZA chciałyby wynająć jakieś wozy, to nie rozumiem dlaczego ZTM miałby wtrącać się do tego, jak zechcą je ponumerować... Wolnych numerów jest aż nadto. BTW testowce zaczynają się na 9xx i wszystkim to pasuje.