: 16 maja 2007, 18:01
Przedstawiał wcześniej.
Mnie też nikt nie przekona (żadnymi krzykami i płaczami), że czarne jest czarne, a białe jest białeTramwaj Solo pisze:wiec nikt mi nie wmowi, ze progi to problem etc etc.
Tu się zgadzam. Tylko, że pozostaje nie rozwiązana kwestia dość istotnego połączenia obu kampusów UKSW, a nie przekonasz mnie, że jest ono nie potrzebne. Niejednokrotnie byłem świadkiem pielgrzymek ze 103 (równoznacznych z opróżnieniem do pustości prawie wozów tej linii ) w kierunku ulicy Dewajtis.Tramwaj_solo pisze: Reasumujac: Dla tamtych terenow najlepsza bylaby linia 1xx lub 3xx kursujaca Dewajtis a nastepnie Lindego do <M> Wawrzyszew lub ew. cos do <M> Marymont po wybudowaniu tam petli...
Przejazdy okazjonalne owszem, ale nie bylo wiekszych problemow z dotarciem tam... Ba, nawet ik 280 na parkingu sobie poradzil! A swego czasu sil probowal tam prywatny przewoznik autobusem w okolicach 12 metrow, ale padl ze wzgledu na ceny za przejazd...R-11 Kleszczowa pisze: Mnie też nikt nie przekona (żadnymi krzykami i płaczami), że czarne jest czarne, a białe jest białe
A na poważnie: okazjonalne przejazdy, a jak mniemam o takich mówisz, to zupełnie coś innego niż kursowanie stałej linii i nic tego nie przeskoczy...
Połączenie kampusów to jest zupełnie inny problem. Nie do końca jest możliwe stworzenie dowozówki do Metra i łącznika kampusowego w jednym... Chociaz jakby sie uprzec... Tylko pytanie... Czy masz na mysli rowniez wydzial UKSW na Pradze?R-11 Kleszczowa pisze: Tu się zgadzam. Tylko, że pozostaje nie rozwiązana kwestia dość istotnego połączenia obu kampusów UKSW, a nie przekonasz mnie, że jest ono nie potrzebne. Niejednokrotnie byłem świadkiem pielgrzymek ze 103 (równoznacznych z opróżnieniem do pustości prawie wozów tej linii ) w kierunku ulicy Dewajtis.
Najpierw drugie: Mozna by jeszcze sprobowac wytworzyc takiego twora (choc sam do niego nie jestem do konca przekonany) UKSW Dewajtis- Dewajtis- Lindego- Kasprowicza- Przy Agorze- Marymoncka i do UKSW Młociny...R-11 Kleszczowa pisze:Jeszcze raz powtarzam: przejazd okazjonalny, a uruchomienie linii stałej kursującej na zlecenie ZTM to dwie różne kwestie.
Mówię o kampusie na Młocinach oczywiście. Patrząc perspektywicznie to UKSW na Młocinach dojazd do metra w postaci 103 i 106 (odwróconego rzecz jasna - co nie Dennis ) będzie (mówię oczywiście o stacjach pod Kasprowicza). Z Laskiem Bielańskim w tej kwestii faktycznie może być kłopot. Chociaż jeśli nie uda się skierować linii przez Dewajtis to autobus z Młocin przez Wisłostradę (z przystankami przy UKSW) i dalej do metra rozwiązuje ten problem idealnie (a nawet niech to będzie coś czerwonego )
W przypadku Twojej propozycji wyrobienie sie w 15 minut również jest wątpliweR-11 Kleszczowa pisze:Co do tego twora to słusznie, że nie jesteś przekonany. Przerwa między zajęciami trwa kwadrans, w którym to czasie z jednego kampusu na drugi należy się przemieścić bez zbędnego zwiedzania Wrzeciona i okolic
Dlaczego Czy uważasz, że linia jadąca Pułkową i Wybrzeżem Gdyńskim zatrzymująca się na czterech przystankach pośrednich (a jeśli byłaby czerwona to i wszystkie by mogła ominąć ) będzie wolniejsza od czarnucha jadącego przez Pstrowskiego i KasprowiczaTramwaj Solo pisze:W przypadku Twojej propozycji wyrobienie sie w 15 minut również jest wątpliweR-11 Kleszczowa pisze:Co do tego twora to słusznie, że nie jesteś przekonany. Przerwa między zajęciami trwa kwadrans, w którym to czasie z jednego kampusu na drugi należy się przemieścić bez zbędnego zwiedzania Wrzeciona i okolic
Wyrobię się prędzej niż jadąc przez Hutę.Tramwaj Solo pisze:Nic takiego nie powiedzialem. Wolniejsza nie bedzie, jednakze w 15 minut sie nie wyrobisz na bank.
Napisałem Ci przecież, że ta Twoja linia owszem, będzie szybsza, ale i tak sie w 15 minut nie wyrobisz na wykład, to takie trudne do przyswojenia? No, chyba ze stworzysz autobus latający, który pośród chmur pokona odległośc łączącą Dewajtis z Młocinami Wtedy masz rzeczywiscie szanse pokonac bariery czasoweR-11 Kleszczowa pisze:Wyrobię się prędzej niż jadąc przez Hutę.Tramwaj Solo pisze:Nic takiego nie powiedzialem. Wolniejsza nie bedzie, jednakze w 15 minut sie nie wyrobisz na bank.
Obecne 181 jedzie rozkładowo z Żubrowej do Dewajtis od 8 do 10 minut. Przyśpieszona linia, nie zatrzymująca się po drodze i jadąca Wisłostradą (dzięki czemu dowożąca znacznie bliżej niż UKSW niż 181) oraz omijająca sygnalizacje świetlne na Marymonckiej, z rozkładem, w którym zastosuję się "szamotyzację" ma szanse pokonać ten odcinek IMHO znacznie szybciej. Dodatkowo zyskujemy czas na dojście, które jest z Wisłostrady dużo krótsze niż od autobusów z Marymonckiej.Tramwaj Solo pisze:Napisałem Ci przecież, że ta Twoja linia owszem, będzie szybsza, ale i tak sie w 15 minut nie wyrobisz na wykład, to takie trudne do przyswojenia? No, chyba ze stworzysz autobus latający, który pośród chmur pokona odległośc łączącą Dewajtis z Młocinami Wtedy masz rzeczywiscie szanse pokonac bariery czasoweR-11 Kleszczowa pisze: Wyrobię się prędzej niż jadąc przez Hutę.