Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach (cz. 1)

Moderator: Wiliam

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10154
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 24 lis 2009, 19:05

tarantula01 pisze:Ciekawe co mi Prezydent odpowie?
http://radny.com.pl/pisma...91014_prez-.doc
ja bym jednak poprawił datę w nagłówku ;)
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 24 lis 2009, 21:59

Glonojad pisze:Pytanie, czy tu w ogóle można mówić o przespaniu, skoro GDDKiA akurat te łącznice jedynie odnawia po śladzie, a budowa tramwaju i tak będzie wymagała rozbebeszenia.
Ja jestem zdania, że miasto na etapie wydawania decyzji lokalizacyjnej (przez wojewodę) i potem pozwolenia na budowę (też przez wojewodę)powinno ostro postawić GDDKiA pod ścianą: dopuszczamy przebudowę, ale musicie przebudowując węzeł wytworzyć rezerwę na tramwaj, a nie tylko pisma wysyłać do GDDKiA jak w załączniku (zresztą moje pisma z przybraniem: "przesyłamy wnioski radnego i prosimy o odpowiedź"). Lenistwo, nie da się, itp. No to mają co chcieli (po to było spotkanie 28 X w UD Białołęka, po którym wyszła sprawa do mediów). Wiem z innego źródła, że TW były wypytywane oficjalnie przez TransWar o tramwaj (bo miała być zlokalizowana podstacja w węźle) i projektanci nie doczekali się odpowiedzi. Bo skoro przebudowujemy po śladzie, to dokładając kilka mln (a nie kilkanaście jak przy ponownym rozbebeszaniu) można było wytworzyć rezerwę pod tramwaj i co ważne te klika mln byłoby z kasy Państwa (GDDKiA), a nie miasta, czy spółki TW (przy ponownym rozbebeszaniu). Bo najważniejsze w tym wszystkim jest pytanie "Kto za to zapłaci?" Tak myśli i miasto i GDDKiA.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 03 gru 2009, 1:29

A tak przyokazji, to od bodajże 2-óch dni są nowe dwa (jeśli kurs w stronę Bukowa) lub jeden (jeśli kurs w stronę Tarchomina) przystanek dla linii 211: Pomorska i Ćmielowska (nie wiedzieć czemu zapowiadany w Solarisie 8,6 jako Milenijna POD)
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
elijah
Posty: 440
Rejestracja: 22 mar 2009, 23:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: elijah » 07 gru 2009, 20:53

Zapowiadany, bo nie wklepany w sterownik pewnie...

Fajnie. Ten obszar, do dzisiaj zapomniany, zaczyna się poważnie rozwijać. Powstają nowe, zacmentarne osiedla, a dodatkowe przystanki posłużą także ludziom z Henrykowa.
--
Oko za oko, kwit za dowód.

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 07 gru 2009, 21:01

Raczej z Anecina.
Polityka złym doradcą w pracy!

Awatar użytkownika
elijah
Posty: 440
Rejestracja: 22 mar 2009, 23:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: elijah » 07 gru 2009, 21:35

Tfu, to własnie chciałem napisać. Niby i teraz do autobusu lepiej i bliżej.
Ale cóż to... asfaltu przez las jak nie było, tak nie będzie.
--
Oko za oko, kwit za dowód.

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 07 gru 2009, 22:17

elijah pisze:Tfu, to własnie chciałem napisać. Niby i teraz do autobusu lepiej i bliżej.
Ale cóż to... asfaltu przez las jak nie było, tak nie będzie.
Są głosy mieszkańców (i to w niemałej ilości), aby ten dukt leśny zamknąć.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 23 gru 2009, 11:44

Cześć,

Czemu na okres świąt zawiesza się linię 211, a nie np. 144?

Wiem, ze w święta 211 dzieci nie jeżdżą do szkoły, ale jednocześnie zawieszenie 211 powoduje, że okolice Pomorskiej/Milenijnej tracą jedyny autobus. Ludzie będą musieli iść do innych przystanków kilkaset metrów.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7843
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 23 gru 2009, 15:16

tarantula01 pisze:okolice Pomorskiej/Milenijnej tracą jedyny autobus
Sprawna i Aluzyjna również...
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Zablokowany