![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Ja tam nie wiem, mój dział nie zajmuje się konferencjami. ![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
A te stare kasowniki to wzięli jeszcze z Veolii? ![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Obrazek](https://i.imgur.com/HHh8NNE.png)
Kiedy to się wyjaśni? http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 53372.html
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 152
- Rejestracja: 20 paź 2011, 19:13
- Lokalizacja: Warszawa, Praga Pd
Wiem, że trochę retoryczne pytanie, ale czemu w lutym, a nie w styczniu czy marcu?Flash8222 pisze:W lutym.
To jest ciekawe z tego wywiadu:
Czyżby zmienili autobusy na Solarisy? Bo z tego co widać z bazy danych na TWB, to 8 sztuk na CNG faktycznie jest... Ale Solarisy.To jest przetarg, w którym zamawiający wymaga od operatora posiadania pięciu autobusów z napędem na źródła alternatywne. Co zaproponował Michalczewski?
Zaproponowaliśmy autobusy na biopaliwa, natomiast teraz rozważamy zakup autobusów na CNG.
Czy już wcześniej mieliście doświadczenia z takimi autobusami?
Tak, posiadamy w Radomiu 8 sztuk autobusów na CNG, także minimalne doświadczenie w tym zakresie już posiadamy.
Nie sądzę ,żeby Michalczewski wybrał Solarisy. Z tego co wiem Michalczewski ma udziały w MANie i ma lepsze ceny na te autobusy. Pewnie CNG będą takie jak ma Gdynia.
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Jakoś do Radomia kupili Solarisy na CNG, do Wrocławia kurduple też Solaria.1251 pisze:Nie sądzę ,żeby Michalczewski wybrał Solarisy. Z tego co wiem Michalczewski ma udziały w MANie i ma lepsze ceny na te autobusy. Pewnie CNG będą takie jak ma Gdynia.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Do Radomia kupili bo mieli dofinansowanie z Unii na zakup autobusów CNG (ponad 4 mln). Za całość zapłacili 9 mln. Solaris w tym przypadku był tańszy i bardziej opłacalny niż zakup Mana. We Wrocławiu wzieli tylko kurduple. 18 i 12 są Mana. Wiem,że ogólnie Michalczewski jest nastawiony na MAN-a i chwała mu za to bo dzięki temu Wrocław jak i być może Warszawa będzie miała znowu LIONS-y.
Przegubowy elektryk jest już na produkcji. Zatem jej koniec jeszcze w tym roku (jeżeli dobrze kojarzę - ktoś wcześniej o to pytał).
Dzięki! Ja pytałem. Wiesz może jak długo mają potrwać testy u nas? I w związku z tym w jakim będzie malowaniu?chudy5d pisze:Przegubowy elektryk jest już na produkcji. Zatem jej koniec jeszcze w tym roku (jeżeli dobrze kojarzę - ktoś wcześniej o to pytał).
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Co ustalono z MZA to nie wiem. Co do malowania... wyróżniać za bardzo się nie będzie, ale to napiszę w swoim czasie. ![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ok. czekam więc!
A tak BTW, widać gdzieś na bolechowskim horyzoncie dwa szkoleniowce dla MZA (Interurbino 12 i Urbino 18 III) ?
A tak BTW, widać gdzieś na bolechowskim horyzoncie dwa szkoleniowce dla MZA (Interurbino 12 i Urbino 18 III) ?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
To temat dopiero na przyszyły rok.
Przed miesiącem/dwoma pracownicy OSK dogadywali szczegóły wyposażenia w Bolechowie.