Skreślenia ze stanu - kasacje, sprzedaż
A wie ktoś, w jakich terminach mają być poszczególne dostawy i ile sztuk?
Moje zdjęcia: Phototrans - WGKM
To nie ten temat.
Nie ździwię się jak pójdą wszystkie. Po likwidacji Redutowej , na zajezdniach jest taki ścisk , że wstawienie na Kleszczową wszystkich Solbusów przegubowych i jeszcze 20 Neoplanów , wydaję mi się nie realne.Piotrekbe pisze:Po ewentualnej dostawie SM18 ma zostać tylko 20 neoplanów.
Tylko Sadku zauważ że SU18 są jakby czasowo na Kleszczowej. Bo Mercedesy masowo padały a do tego Neoplany się rozsypują. Dlatego jak Solbus może łaskawie dostarczy jakieś sprawne przeguby i się dotrą czyli będą w miarę bezawaryjne to SU18 pojadą tam gdzie były planowane.
Dużo nie brakło a wszystkie Mercedesy wróciły by do producenta w ramach gwarancji i rozważano w związku z jakimś tam paragrafem wzięcie SU18 nowych. A i tak Mercedes płacił już dwa razy kary za nie sprawne wozy. I póki co jest spokój z Mercedesami ale jak długo kto wie co jeszcze w tym szajsie kebabowskim się spier.... .
Wymieniane były: skrzynie, mosty, komputery pokładowe takie teraz Mercedesy produkują.
Dużo nie brakło a wszystkie Mercedesy wróciły by do producenta w ramach gwarancji i rozważano w związku z jakimś tam paragrafem wzięcie SU18 nowych. A i tak Mercedes płacił już dwa razy kary za nie sprawne wozy. I póki co jest spokój z Mercedesami ale jak długo kto wie co jeszcze w tym szajsie kebabowskim się spier.... .
Wymieniane były: skrzynie, mosty, komputery pokładowe takie teraz Mercedesy produkują.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Ale Neoplanów było więcej niż 47 sztuk, więc wtedy byłby jednak bilans ujemny.Sadek pisze:Nie ździwię się jak pójdą wszystkie. Po likwidacji Redutowej , na zajezdniach jest taki ścisk , że wstawienie na Kleszczową wszystkich Solbusów przegubowych i jeszcze 20 Neoplanów , wydaję mi się nie realne.Piotrekbe pisze:Po ewentualnej dostawie SM18 ma zostać tylko 20 neoplanów.
http://omni-bus.eu/joomla/index.php?opt ... wiadomosciashir pisze:Ale Neoplanów było więcej niż 47 sztuk, więc wtedy byłby jednak bilans ujemny.Sadek pisze:Nie ździwię się jak pójdą wszystkie. Po likwidacji Redutowej , na zajezdniach jest taki ścisk , że wstawienie na Kleszczową wszystkich Solbusów przegubowych i jeszcze 20 Neoplanów , wydaję mi się nie realne.
Według Omni-busa Neoplanów pozostających w ruchu jest już mniej niż 47 , a jakoś Kleszczowa z planem wychodzi. Te skasowane Neosie są zastąpione częściowo przez SU 18. Gdyby one miały być z czasem zabrane z R-2 to wtedy może 20 Neosi by mogło zostać. Zastanawia mnie tylko gdzie te SU 18 miało by się zmieścić na pozostałych 3 zakładach? Wozy zjeżdzające po północy są dopychane kolanem za szlaban , jak w Tokijskim metrze.
Jest mniej, bo część wozów już wycofano z ruchu ze względu na przyszłe dostawy SM18.
Sadek wytłumaczę ci to tak: Kleszczowa i tak mało dostała wozów z Redutowej bo musiała. Planowano nic jej nie dać po spadku R5. Ale z racji tego że dochodziło już do tego że 20 Mercedesów stało w Wolicy to stwierdzono że trzeba ratować się SU18. Dlatego dostali SU18. Teraz gdy Mercedesy wróciły do w miarę regularnej eksploatacji to mają tłok na placu. SU18 teraz trzymają by pozbyć się zalegających i tak nie nadających się Neoplanów. 6720 oglądałem na Włościańskiej i dziury między dachem a oknami sięgają 4 cm tak się podłużnica podokienna opuściła na spróchniałej kratownicy dolnej. Dlatego parę sztuk pójdzie już na złom zanim dostaną SM18. Po dokompletowaniu na Kleszczową SM18 i jeśli te wozy będą sprawne na tyle by nie zalegały tylko na placu tak jak było z Mercedesami to 8821-29 wraca na R1 zaś 8895-99 na R3.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Po co dziś (na holu) przyjechał 4899 na Kleszczową? Przyjechał około 13:40 i odjechał około 14:45.
Jeśli w nowych barwach to wszystko wskazuje na 4899.
Czyli to nie mógł być 4899, a pewnie jakiś gniot z Redutowej.
4290ashir pisze:Czyli to nie mógł być 4899, a pewnie jakiś gniot z Redutowej.
To nawet nie gniot, a neokwadrat.