504 na Żwirki wozi muchy i studentów na odcinku Pl. Zawiszy - UM. 136 wozi więcej niż muchy, więc najwyraźniej znacznej grupie pasażerów nie przeszkadza te 7 minut. Albo to 504 byłoby trzeba na Żwirki uzwyklić, wtedy mogłoby się komukolwiek przydać.Daniel_FCB pisze:Z perspektywy Ursynowa nie wygląda to kusząco. Mimo wszystko opcja 136 jest gorsza o 7 minut (33 do 40, Natolin Płn - Banacha-Szpital).Szeregowy_Równoległy pisze:Abstrahując od mistrzostw: wyrżnięcie stamtąd 504
Poprawa komunikacji na Ochocie
Moderator: Wiliam
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Albo tym ze 136 pasuje jechać dalej do Bitwy, a może na Wolę? A może bardziej się boją korków na Marunarskiej (ja bym się bał)?
5. 7 to jest dopiero po uwzględnieniu tego, że 136 wyjeżdża z pętli w drugą stronę, żeby mieć kogo zebrać.Szeregowy_Równoległy pisze:te 7 minut
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Według mnie 504 pracuje bardzo dobrze i nigdy nie widziałem tej linii żeby narzekała na brak pasażerów. Zauważyłem wręcz odwrotną sytuację. Często w tych autobusach panuje tłok. Powiem więcej, często zdarza się, że na krańcu przy Dw. Centralnym linia 504 ma już sporo "klientów". Oczywiście statystyki tej linii nie prowadzę, ale wg. mnie jest ok. I uważam, że jak już wprowadzony ma być buspas na ŻiW, to wówczas linia ta zyska dużo na swojej "przyspieszoności". Skasowałbym tylko przystanek przy UM dla 504. To jeszcze ją bardziej przyspieszy, a od Banacha studenci mogą się przejść kawałek- jest wiosna, zaraz będzie lato, to świetna okazja do spacerów.
RELOBUS A38 ESTRADY
- R-9 Chełmska
- Posty: 7780
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Nigdy w nim nie mogę usiąść wsiadając na Rakowcu (różne pory, obydwa kierunki)Szeregowy_Równoległy pisze:504 na Żwirki wozi muchy i studentów na odcinku Pl. Zawiszy - UM
Jedynie bardziej pusty jest przy DWC jadąc w stronę Kabat, jednak zarówno na Zawiszy, Banacha, Trojdena, jak i Rakowcu ludzie głównie się dosiadają i frekwencja "się robi" - jak dla mnie powinien jechać do Placu Trzech Krzyży (zaliczać metro!!), a docelowo - do Daszyńskiego
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Od Banacha-Szpital 504 ma już tylko dwa przystanki na trasie - Pl. Zawiszy i DWC. 136 ma ich jeszcze kilkanaście. Trudno się spodziewać, żeby były tłumy w 504, skoro jest to końcówka trasy.Szeregowy_Równoległy pisze:504 na Żwirki wozi muchy i studentów na odcinku Pl. Zawiszy - UM. 136 wozi więcej niż muchy
W stronę DWC nie sądzę, ale już w stronę Kabat mam wątpliwości. Ciężko mi jednak stwierdzić, na ile pasażerowie z Pomnika Lotnika i Raszyńskiej byliby zainteresowani jazdą na Marynarską i dalej na Ursynów.Szeregowy_Równoległy pisze:, więc najwyraźniej znacznej grupie pasażerów nie przeszkadza te 7 minut. Albo to 504 byłoby trzeba na Żwirki uzwyklić, wtedy mogłoby się komukolwiek przydać.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Codziennie między UM a Sasanki widzę puste sztywniaki. W obu kierunkach, w różnych porach (między 8 a 15).R-9 Chełmska pisze:Nigdy w nim nie mogę usiąść wsiadając na Rakowcu (różne pory, obydwa kierunki)Szeregowy_Równoległy pisze:504 na Żwirki wozi muchy i studentów na odcinku Pl. Zawiszy - UM
Jedynie bardziej pusty jest przy DWC jadąc w stronę Kabat, jednak zarówno na Zawiszy, Banacha, Trojdena, jak i Rakowcu ludzie głównie się dosiadają i frekwencja "się robi" - jak dla mnie powinien jechać do Placu Trzech Krzyży (zaliczać metro!!), a docelowo - do Daszyńskiego
Ja też, a już na pewno nie rano.R-9 Chełmska pisze:Nigdy w nim nie mogę usiąść wsiadając na Rakowcu (różne pory, obydwa kierunki)Szeregowy_Równoległy pisze:504 na Żwirki wozi muchy i studentów na odcinku Pl. Zawiszy - UM
Studentem nie jestem, żeby nie było
Tu się mogę zgodzić, ale też w dużej części zależy to od tego, co akurat przyjedzie. Bo nie raz się zdarza, że 504 jedzie niedaleko za 128 lub 175 i wtedy jest raczej puste (przynajmniej do Rakowca).R-9 Chełmska pisze:Jedynie bardziej pusty jest przy DWC jadąc w stronę Kabat, jednak zarówno na Zawiszy, Banacha, Trojdena, jak i Rakowcu ludzie głównie się dosiadają i frekwencja "się robi" - jak dla mnie powinien jechać do Placu Trzech Krzyży (zaliczać metro!!), a docelowo - do Daszyńskiego
Uzwyklić między DwC a Szpitalem Nic to nie da? Więc argument jest słaby.Wasyl pisze:Od Banacha-Szpital 504 ma już tylko dwa przystanki na trasie - Pl. Zawiszy i DWC. 136 ma ich jeszcze kilkanaście.
Ursynów odpada, jest metro. ŻiW złapią, co pierwsze. Najciekawsza byłyby rejony Służewca, ale to dość mało.Wasyl pisze:Ciężko mi jednak stwierdzić, na ile pasażerowie z Pomnika Lotnika i Raszyńskiej byliby zainteresowani jazdą na Marynarską i dalej na Ursynów.
Pasażerowie z Plotnika [fik jak zwykle ma fajne pomysły] i Raszyńskiej to raczej nie "rdzenni" mieszkańcy, tylko przesiadkowicze. A skoro tak, to mogą przesiąść się w metro.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Trzy przystanki wiele nie zmienią, to oczywiste. Ja wcale nie jestem zdania, że tę linię należy uzwyklić. Ja stwierdzam tylko, że na odcinku Banacha - DwC nie musi być wcale tak dużo pasażerów, ze względu na to, że jest to końcówka/początek trasy, obojętnie czy byłaby to linia zwykła czy przyspieszona.KwZ pisze:Uzwyklić między DwC a Szpitalem Nic to nie da? Więc argument jest słaby.Wasyl pisze:Od Banacha-Szpital 504 ma już tylko dwa przystanki na trasie - Pl. Zawiszy i DWC. 136 ma ich jeszcze kilkanaście.
Mnie zastanawia głównie perspektywa jazdy właśnie na Marynarską. Być może coś bym wiedział, gdybym ogarniał przesiadki na Sasanki, ale tam akurat nie bywam. Są tam jakieś w ogóle?KwZ pisze:Ursynów odpada, jest metro. ŻiW złapią, co pierwsze. Najciekawsza byłyby rejony Służewca, ale to dość mało.Wasyl pisze:Ciężko mi jednak stwierdzić, na ile pasażerowie z Pomnika Lotnika i Raszyńskiej byliby zainteresowani jazdą na Marynarską i dalej na Ursynów.
Pasażerowie z Plotnika [fik jak zwykle ma fajne pomysły] i Raszyńskiej to raczej nie "rdzenni" mieszkańcy, tylko przesiadkowicze. A skoro tak, to mogą przesiąść się w metro.
No więc właśnie. Pamiętam, jak kiedyś relację ŻiW - Marynarska - Rzymowskiego - Ursynów utrzymywało 136, ale oczywiście nie pamiętam, na ile było to wykorzystywane na odcinku Banacha - Marynarska.KwZ pisze:Tzn. czy ludzie się tam przesiadają? Mnie się zdarzało, ale ja jeżdżę tam w tak dziwnych godzinach, że nikogo nie widuję... i to nic nie znaczy.
-
- Posty: 12145
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Bo może jeszcze za wcześnie. Pamiętam, jak czekałem z godzinę na 6330 to od 16:30 do 17:30 każda brygada była zapełniona na wszystkie siedzące i kilka/kilkanaście osób stało.Szeregowy_Równoległy pisze:Codziennie między UM a Sasanki widzę puste sztywniaki. W obu kierunkach, w różnych porach (między 8 a 15).R-9 Chełmska pisze: Nigdy w nim nie mogę usiąść wsiadając na Rakowcu (różne pory, obydwa kierunki)
Jedynie bardziej pusty jest przy DWC jadąc w stronę Kabat, jednak zarówno na Zawiszy, Banacha, Trojdena, jak i Rakowcu ludzie głównie się dosiadają i frekwencja "się robi" - jak dla mnie powinien jechać do Placu Trzech Krzyży (zaliczać metro!!), a docelowo - do Daszyńskiego
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Jeśli tak sobie dyskutujemy o 504 to w godzinach szczytu między Ursynowem a Novotelem/Rakowcem/UM sztywniaki rano są pełne. Gdy przed 504 nie jedzie 175 czy 128 to i do Zawiszy jest świetnie zapełnione. W drugą stronę między 6 a 8 wozy na 504 są niezabieralne między pl. Zawiszy a Novotelem. Na Rakowcu wielokrotnie brak szans wsiąść dalej pewnie trochę się rozluźnia. Inna sprawa, że jak zmniejszą się korki na Marynarskiej to więcej chętnych się znajdzie do jeżdżenia linią.
Ja bym zastanowił się nad inna rzeczą zamienić 136 i 504 północnymi końcówkami. Linia 136 przeżywa oblężenie na odcinku Bitwy Warszawskiej - Galeria Mokotów a 504 na odcinku Ursynów-Galeria Mokotów więc może tu pokobinować jakoś. Tylko taka zmiana ma tak plusy jak i minusy.
Ja bym zastanowił się nad inna rzeczą zamienić 136 i 504 północnymi końcówkami. Linia 136 przeżywa oblężenie na odcinku Bitwy Warszawskiej - Galeria Mokotów a 504 na odcinku Ursynów-Galeria Mokotów więc może tu pokobinować jakoś. Tylko taka zmiana ma tak plusy jak i minusy.