Właśnie zauważyłem ostatnio kilka wozów z R7 które jechało Niemcewicza. Chyba nie ma reguły na to. To nie zależy od tego czy ktoś jest z R7, R11 czy Mobilisu.dzidek pisze:I jeszcze jedna uwaga czemu kierowcy z R7 tak strasznie boją się jeździć przez Niemcewicza. Gdy korek na Raszyńskiej zaczyna się w okolicy Niemcewicza to na prawdę można sporo zaoszczędzić czasu wskakując na Grójecką. Po przejęciu brygad 504 przez R7 czy też na wielu brygadach samolotów z R7 kierowcy z tej zajezdni ładują się w największy korek na Raszyńskiej.
Poprawa komunikacji na Ochocie
Moderator: Wiliam
RELOBUS A38 ESTRADY
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
To zależy od wielu czynników. Jednym z istotniejszych jest to, czy brygada to całka, czy dodatek. Dodatki rzadko walczą, bo im się zwyczajnie nie spieszy, najwyżej się zjedzie pół kółka wcześniej, albo nadgodziny się złapie. Poza tym: nie zawsze przebicie się w Niemcewicza jest lekkie, łatwe i przyjemne, więc niektórym się nie chce, prościej pojechać prawym pasem i stanąć w korku. No i wg niektórych kierowców MZA nie wolno pod żadnym pozorem zmieniać trasy, nawet jeśli się przystanku nie omija. A jeśli ktoś w to wierzy, stosuje się do tej zasady, bo nie chce podpadać, to ja to jestem w stanie zrozumieć.
Ale co tutaj dodawać?? Raszyńską, Baleya czy może Leżajską. Oczywiście jeżeli zajdzie potrzeba reorganizacji nic nie mam przeciwko temu.Glonojad pisze:Z pododawanymi przystankami. Przecież SKM zastąpi 175 na relacjach długich, a na krótszych, z przystanków pośrednich, trzeba będzie w zamian coś dodać!
Ale wydaje mi się że silne 128 oraz 504 + jako dodatek 175 wystarczy.
Tyle, że ze 175 to jest tak, że od endziesięciu lat możesz wyjść z lotniska, wsiąść w 175 i dojechać w sensowne miejsce: Centralny, centrum, Nowy Świat, Stare Miasto.
Niby będzie pociąg, ale jak wytną 175, to na pewno nie zwiększą 128 i 188 do sumarycznej częstotliwości 175+128/188, bo jak to się kończy, to wiemy - jak są 2 linie co 10 minut, to się robi z niej niby jedną co 5, ale tylko w mikroszczycie, bo tak de facto to co 6 minut, 6-7 minut, za rok już co 7-8, potem jest jedna co 10. To jest naprawdę kwestia kosmetyki, czy się zostawi 175 na lotnisko, bo nie ma pętli, czy da się 388 do i tak centrum, więc na praktycznie dokładniej tej samej trasie. Może trzeba się zastanowić, czy "175" nie powinno jechać TŁ do metra, ale potem i tak się to kończy tym, że obcinają do najdalej Pl.Konstytucji.
Niby będzie pociąg, ale jak wytną 175, to na pewno nie zwiększą 128 i 188 do sumarycznej częstotliwości 175+128/188, bo jak to się kończy, to wiemy - jak są 2 linie co 10 minut, to się robi z niej niby jedną co 5, ale tylko w mikroszczycie, bo tak de facto to co 6 minut, 6-7 minut, za rok już co 7-8, potem jest jedna co 10. To jest naprawdę kwestia kosmetyki, czy się zostawi 175 na lotnisko, bo nie ma pętli, czy da się 388 do i tak centrum, więc na praktycznie dokładniej tej samej trasie. Może trzeba się zastanowić, czy "175" nie powinno jechać TŁ do metra, ale potem i tak się to kończy tym, że obcinają do najdalej Pl.Konstytucji.
ŁK
Ale pociąg zabierze 175 pasażerów z walizkami którzy trochę miejsca zajmują. 504 może kursować częściej, 128 bez zmian, 175 rzadziej no i SKM. Wychodzi lepiej jak obecnie.Łukasz pisze:Tyle, że ze 175 to jest tak, że od endziesięciu lat możesz wyjść z lotniska, wsiąść w 175 i dojechać w sensowne miejsce: Centralny, centrum, Nowy Świat, Stare Miasto.
Niby będzie pociąg, ale jak wytną 175, to na pewno nie zwiększą 128 i 188 do sumarycznej częstotliwości 175+128/188, bo jak to się kończy, to wiemy - jak są 2 linie co 10 minut, to się robi z niej niby jedną co 5, ale tylko w mikroszczycie, bo tak de facto to co 6 minut, 6-7 minut, za rok już co 7-8, potem jest jedna co 10. To jest naprawdę kwestia kosmetyki, czy się zostawi 175 na lotnisko, bo nie ma pętli, czy da się 388 do i tak centrum, więc na praktycznie dokładniej tej samej trasie. Może trzeba się zastanowić, czy "175" nie powinno jechać TŁ do metra, ale potem i tak się to kończy tym, że obcinają do najdalej Pl.Konstytucji.
Akurat gdybym jechal z walizka to zdecydowanie wybralbym 175 z którego łatwiej się gdzies przesiąść niz z jakiejkolwiek stacji.Lukasz436 pisze: Ale pociąg zabierze 175 pasażerów z walizkami którzy trochę miejsca zajmują. 504 może kursować częściej, 128 bez zmian, 175 rzadziej no i SKM. Wychodzi lepiej jak obecnie.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Czyli pasażerów z lotniska należy zmusić do korzystania z SKM, chociaż jest droższa i oferuje mniej niż 175, przy niewiele krótszym czasie podróży? Super.
Nikt nikogo nie zmusza, ale pasażerowie doskonale wiedzą że szyna jest lepsza od autobusu ze względu na korki w szczycie a 175 potrafi jechać do Centrum...Szeregowy_Równoległy pisze:Czyli pasażerów z lotniska należy zmusić do korzystania z SKM, chociaż jest droższa i oferuje mniej niż 175, przy niewiele krótszym czasie podróży? Super.
Jak dla mnie są najlepszą opcją jest 175 w 10/15/15 i 188 w 10/15/15. Odjazdy w kierunku centrum będą równo co 5/7,5/7,5 minuty, a to dobry taktbepe pisze:...wystarczy, ze będzie się wlókł (pociąg) dłużej niż 175 poza szczytem, będzie jeździć kompletnie nieregularnie, z dużym ryzykiem utknięcia w razie jakiegokolwiek zatoru, ...
Ale wówczas coś by poleciało na TŁ. Pewnie 182 przestałoby jeździć co 6/10 minut i zaczęło co 10/15/15. Tą zmianę popieram. Często widzę że ludzie wsiadają w coś z Politechniki do PLotnika i przesiadają się w coś jadącego Żwirkami w stronę Lotniska.Gdynianin pisze:Jak dla mnie są najlepszą opcją jest 175 w 10/15/15 i 188 w 10/15/15. Odjazdy w kierunku centrum będą równo co 5/7,5/7,5 minuty, a to dobry taktbepe pisze:...wystarczy, ze będzie się wlókł (pociąg) dłużej niż 175 poza szczytem, będzie jeździć kompletnie nieregularnie, z dużym ryzykiem utknięcia w razie jakiegokolwiek zatoru, ...