Poprawa komunikacji na Ochocie

Moderator: Wiliam

ITS A 218
Posty: 3167
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 20 maja 2012, 15:31

dzidek pisze:I jeszcze jedna uwaga czemu kierowcy z R7 tak strasznie boją się jeździć przez Niemcewicza. Gdy korek na Raszyńskiej zaczyna się w okolicy Niemcewicza to na prawdę można sporo zaoszczędzić czasu wskakując na Grójecką. Po przejęciu brygad 504 przez R7 czy też na wielu brygadach samolotów z R7 kierowcy z tej zajezdni ładują się w największy korek na Raszyńskiej.
Właśnie zauważyłem ostatnio kilka wozów z R7 które jechało Niemcewicza. Chyba nie ma reguły na to. To nie zależy od tego czy ktoś jest z R7, R11 czy Mobilisu.
RELOBUS A38 ESTRADY

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 20 maja 2012, 20:14

To zależy od wielu czynników. Jednym z istotniejszych jest to, czy brygada to całka, czy dodatek. Dodatki rzadko walczą, bo im się zwyczajnie nie spieszy, najwyżej się zjedzie pół kółka wcześniej, albo nadgodziny się złapie. Poza tym: nie zawsze przebicie się w Niemcewicza jest lekkie, łatwe i przyjemne, więc niektórym się nie chce, prościej pojechać prawym pasem i stanąć w korku. No i wg niektórych kierowców MZA nie wolno pod żadnym pozorem zmieniać trasy, nawet jeśli się przystanku nie omija. A jeśli ktoś w to wierzy, stosuje się do tej zasady, bo nie chce podpadać, to ja to jestem w stanie zrozumieć.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 20 maja 2012, 21:09

Glonojad pisze:Z pododawanymi przystankami. Przecież SKM zastąpi 175 na relacjach długich, a na krótszych, z przystanków pośrednich, trzeba będzie w zamian coś dodać!
Ale co tutaj dodawać?? Raszyńską, Baleya czy może Leżajską. Oczywiście jeżeli zajdzie potrzeba reorganizacji nic nie mam przeciwko temu.

Ale wydaje mi się że silne 128 oraz 504 + jako dodatek 175 wystarczy.

Łukasz
Posty: 10717
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 20 maja 2012, 21:41

Tyle, że ze 175 to jest tak, że od endziesięciu lat możesz wyjść z lotniska, wsiąść w 175 i dojechać w sensowne miejsce: Centralny, centrum, Nowy Świat, Stare Miasto.

Niby będzie pociąg, ale jak wytną 175, to na pewno nie zwiększą 128 i 188 do sumarycznej częstotliwości 175+128/188, bo jak to się kończy, to wiemy - jak są 2 linie co 10 minut, to się robi z niej niby jedną co 5, ale tylko w mikroszczycie, bo tak de facto to co 6 minut, 6-7 minut, za rok już co 7-8, potem jest jedna co 10. To jest naprawdę kwestia kosmetyki, czy się zostawi 175 na lotnisko, bo nie ma pętli, czy da się 388 do i tak centrum, więc na praktycznie dokładniej tej samej trasie. Może trzeba się zastanowić, czy "175" nie powinno jechać TŁ do metra, ale potem i tak się to kończy tym, że obcinają do najdalej Pl.Konstytucji.
ŁK

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 20 maja 2012, 21:47

Łukasz pisze:Tyle, że ze 175 to jest tak, że od endziesięciu lat możesz wyjść z lotniska, wsiąść w 175 i dojechać w sensowne miejsce: Centralny, centrum, Nowy Świat, Stare Miasto.

Niby będzie pociąg, ale jak wytną 175, to na pewno nie zwiększą 128 i 188 do sumarycznej częstotliwości 175+128/188, bo jak to się kończy, to wiemy - jak są 2 linie co 10 minut, to się robi z niej niby jedną co 5, ale tylko w mikroszczycie, bo tak de facto to co 6 minut, 6-7 minut, za rok już co 7-8, potem jest jedna co 10. To jest naprawdę kwestia kosmetyki, czy się zostawi 175 na lotnisko, bo nie ma pętli, czy da się 388 do i tak centrum, więc na praktycznie dokładniej tej samej trasie. Może trzeba się zastanowić, czy "175" nie powinno jechać TŁ do metra, ale potem i tak się to kończy tym, że obcinają do najdalej Pl.Konstytucji.
Ale pociąg zabierze 175 pasażerów z walizkami którzy trochę miejsca zajmują. 504 może kursować częściej, 128 bez zmian, 175 rzadziej no i SKM. Wychodzi lepiej jak obecnie.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 20 maja 2012, 22:05

Lukasz436 pisze: Ale pociąg zabierze 175 pasażerów z walizkami którzy trochę miejsca zajmują. 504 może kursować częściej, 128 bez zmian, 175 rzadziej no i SKM. Wychodzi lepiej jak obecnie.
Akurat gdybym jechal z walizka to zdecydowanie wybralbym 175 z którego łatwiej się gdzies przesiąść niz z jakiejkolwiek stacji.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 20 maja 2012, 22:07

Czyli pasażerów z lotniska należy zmusić do korzystania z SKM, chociaż jest droższa i oferuje mniej niż 175, przy niewiele krótszym czasie podróży? Super.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 20 maja 2012, 22:58

Szeregowy_Równoległy pisze:Czyli pasażerów z lotniska należy zmusić do korzystania z SKM, chociaż jest droższa i oferuje mniej niż 175, przy niewiele krótszym czasie podróży? Super.
Nikt nikogo nie zmusza, ale pasażerowie doskonale wiedzą że szyna jest lepsza od autobusu ze względu na korki w szczycie a 175 potrafi jechać do Centrum...

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 20 maja 2012, 23:29

...potrafi także na Stare Miasto, czego kolej już nie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 21 maja 2012, 9:29

KwZ pisze:...potrafi także na Stare Miasto, czego kolej już nie.
Pozostanie rzadkie 175.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 21 maja 2012, 10:24

Lukasz436 pisze:rzadkie
Grrr :evil:
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Łukasz
Posty: 10717
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 maja 2012, 11:14

???
ŁK

Gdynianin
Posty: 653
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 21 maja 2012, 12:59

bepe pisze:...wystarczy, ze będzie się wlókł (pociąg) dłużej niż 175 poza szczytem, będzie jeździć kompletnie nieregularnie, z dużym ryzykiem utknięcia w razie jakiegokolwiek zatoru, ...
Jak dla mnie są najlepszą opcją jest 175 w 10/15/15 i 188 w 10/15/15. Odjazdy w kierunku centrum będą równo co 5/7,5/7,5 minuty, a to dobry takt

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 21 maja 2012, 13:37

Bo 188 jedzie w kierunku tego samego centrum, co 175 :>

Koordynacja powinna być utrzymana przede wszystkim między 128 a 175 :idea:
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Georg
Posty: 6051
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 21 maja 2012, 13:46

Gdynianin pisze:
bepe pisze:...wystarczy, ze będzie się wlókł (pociąg) dłużej niż 175 poza szczytem, będzie jeździć kompletnie nieregularnie, z dużym ryzykiem utknięcia w razie jakiegokolwiek zatoru, ...
Jak dla mnie są najlepszą opcją jest 175 w 10/15/15 i 188 w 10/15/15. Odjazdy w kierunku centrum będą równo co 5/7,5/7,5 minuty, a to dobry takt
Ale wówczas coś by poleciało na TŁ. Pewnie 182 przestałoby jeździć co 6/10 minut i zaczęło co 10/15/15. Tą zmianę popieram. Często widzę że ludzie wsiadają w coś z Politechniki do PLotnika i przesiadają się w coś jadącego Żwirkami w stronę Lotniska.

ODPOWIEDZ