Problemy komunikacyjne Służewca
Moderator: Wiliam
Właśnie chciałem to napisać, że dyskutujecie o tym, czy ma tam być przystanek stały, czy w ogóle ma go nie być, a ja się zastanawiam nad tym, czy nie da się go jakoś... przenieść w bezpieczniejsze miejsce? Ja wiem, że to wszystko są koszty, organizacja ruchu itd., ale może w imię bezpieczeństwa...?
Nie, tego za wiele. Nie będziecie przenosić przystanków z Siekierek na Służewiec.
A teraz coś więcej o tej organizacji, co to się dla Służewca zawiązuje. W mailu rozsyłanym do osób, które się zadeklarowały wtedy na spotkaniu z ramienia Transportu-Publicznego można przeczytać:
Jeżeli ktoś jest zainteresowany, to zapraszam. Do tej pory było jedno spotkanie, na którym niestety nie byłem, ale dostałem mailowy opis przebiegu.Dzień dobry,
z przyjemnością informuję, że spotkanie grup tematycznych odbędzie się w Green Caffe Nero (ul. Domaniewska 42):
- zieleń i zagospodarowanie przestrzeni - 4 marca (pt) 17:00
- infrastruktura drogowa i komunikacyjna (samochody, rowery, piesi, komunikacja miejska) - 18 lutego (czw) godz. 17:00
[...]
Pozdrawiam serdecznie,
Laura Raczyńska
Godzina 9. Wiadukt nad PKP Służewiec. Na wiadukcie Z-5 długości 90 metrów.
Godzina 18:30. Wołoska. Z-3 długości 54 m. Z tyłu kolejne Z-1. Granulacja świateł przy Woronicza to 2 minuty - a ma być więcej. Stada są nieuniknione, tylko mam wrażenie, że to wszystko jeździ kompletnie puste.
Za to 218 po 18 widziałem napchane... Może jednak ta relacja skrętna przy Galmoku przy korkach na Marynarskiej/Wołoskiej to nie jest najlepsze rozwiązanie?
Godzina 18:30. Wołoska. Z-3 długości 54 m. Z tyłu kolejne Z-1. Granulacja świateł przy Woronicza to 2 minuty - a ma być więcej. Stada są nieuniknione, tylko mam wrażenie, że to wszystko jeździ kompletnie puste.
Za to 218 po 18 widziałem napchane... Może jednak ta relacja skrętna przy Galmoku przy korkach na Marynarskiej/Wołoskiej to nie jest najlepsze rozwiązanie?
ŁK
Nie możesz napisać Z-1 w ilości 5 sztuk tylko Z-5 długości 90 metrów?
Tam za chwile będzie jeszcze lepszy bajzel. Chyba nie ma co poprawiać na chwilę.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Mogę. Ale nie napisałem.Flash8222 pisze:Nie możesz napisać Z-1 w ilości 5 sztuk tylko Z-5 długości 90 metrów?
ŁK
Tłumy z 71 oraz 72.
Pewnie Wierzbno. Ale nie wiem czy 31 nie daje rady, piechotą do Postępu niedaleko.fik pisze:Istnieje jakikolwiek rozsądny powód, dla którego Z-1 nie jedzie prosto do Wilanowskiej?
ŁK
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27597
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
A to nie jest tak, ze w 71 i 72 biorą się tłumy, "bo jest Z-1"?Flash8222 pisze:Tłumy z 71 oraz 72.
Z-1 do Wilanowskiej dałoby prosty podział potoków - kto w ciąg Wołoskiej, ten 31 (czyli 71/72/Wierzbno), kto w ciąg Marynarskiej, ten Z-1 (czyli kolej/Wilanowska)... pewnie za logiczne
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Identycznie bywa z Z23, uroki zetek z takimi częstotliwościami i korkami.Łukasz pisze:Godzina 9. Wiadukt nad PKP Służewiec. Na wiadukcie Z-5 długości 90 metrów.
Godzina 18:30. Wołoska. Z-3 długości 54 m. Z tyłu kolejne Z-1. Granulacja świateł przy Woronicza to 2 minuty - a ma być więcej. Stada są nieuniknione, tylko mam wrażenie, że to wszystko jeździ kompletnie puste.
Za to 218 po 18 widziałem napchane... Może jednak ta relacja skrętna przy Galmoku przy korkach na Marynarskiej/Wołoskiej to nie jest najlepsze rozwiązanie?
Ludzie z 71 oraz 72 nie zmieściliby się już do 31, dlatego korzystają z Z-1.fik pisze:A to nie jest tak, ze w 71 i 72 biorą się tłumy, "bo jest Z-1"?Flash8222 pisze:Tłumy z 71 oraz 72.
Z-1 do Wilanowskiej dałoby prosty podział potoków - kto w ciąg Wołoskiej, ten 31 (czyli 71/72/Wierzbno), kto w ciąg Marynarskiej, ten Z-1 (czyli kolej/Wilanowska)... pewnie za logiczne
A czy w takim razie nie lepiej zrobić dwie zetki:
Z-1 Wierzbno - Woronicza - Wołoska - Marynarska - Postępu (w prawo i tu postój) - Domaniewska - Wołoska...
i Z-2 prosto między PKP Służewiec i Wilanowską ?
Chyba nie jest najważniejsze żeby zetka jechała dokładnie trasą zawieszonego tramwaju tylko żeby najbardziej ułatwiała dojazd i nie tkwiła w korkach...
Z-1 Wierzbno - Woronicza - Wołoska - Marynarska - Postępu (w prawo i tu postój) - Domaniewska - Wołoska...
i Z-2 prosto między PKP Służewiec i Wilanowską ?
Chyba nie jest najważniejsze żeby zetka jechała dokładnie trasą zawieszonego tramwaju tylko żeby najbardziej ułatwiała dojazd i nie tkwiła w korkach...
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27597
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
A obraz do mnie ani razu.Flash8222 pisze:Ludzie z 71 oraz 72 nie zmieściliby się już do 31, dlatego korzystają z Z-1.fik pisze:
A to nie jest tak, ze w 71 i 72 biorą się tłumy, "bo jest Z-1"?
Z-1 do Wilanowskiej dałoby prosty podział potoków - kto w ciąg Wołoskiej, ten 31 (czyli 71/72/Wierzbno), kto w ciąg Marynarskiej, ten Z-1 (czyli kolej/Wilanowska)... pewnie za logiczne
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories