Transport Aglomeracyjny

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8875
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 28 lis 2008, 12:23

Tm pisze:Zobaczymy. Skoro będzie się można posługiwać biletem na WKM to będzie tez musiała być możliwość jego sprawdzenia, a więc być może i aktywowania.
Mam jednak nadzieję, że w środku pojawią się kasowniki ZTM....

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 28 lis 2008, 12:31

geograf pisze:Jeżeli nie będą w lesznowolskich autobusach obowiązywać jednorazówki i czasowe, to sytuacja będzie identyczna jak w KM i WKD - bilet będzie musiał być wcześniej aktywowany itd.
Gdzieś (nie pamiętam, nie przytoczę) było napisane, że rolę jednorazówek mają przejąć bilety własne operatora, niezgodne z taryfą ZTM. Wiąże się to zapewne z wysoką ceną biletu z drugiej strefy.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 28 lis 2008, 14:32

geograf pisze:
Tm pisze:Zobaczymy. Skoro będzie się można posługiwać biletem na WKM to będzie tez musiała być możliwość jego sprawdzenia, a więc być może i aktywowania.
Mam jednak nadzieję, że w środku pojawią się kasowniki ZTM....
raczej jeden kasownik ;)
wydaje się to być konieczne, w końcu ktoś może chcieć aktywować w takim mikrobusie kartę, lub skasować bilet dobowy/trzydniowy itp.
Ciekaw jestem jeszcze, kto będzie w takich pojazdach przeprowadzał kontrolę. Do tej pory robi to kierowca, wydaje mi się jednak niemożliwe, by każdy kierowca mikrobusu dostał LDP i sprawdzał każdego wchodzącego pasażera... Skierowanie tam kontrolerów ZTM wiązałoby się z kolei z koniecznością zwiększenia ich liczby.
noidea

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 28 lis 2008, 14:35

Adam G. pisze:Ciekaw jestem jeszcze, kto będzie w takich pojazdach przeprowadzał kontrolę. Do tej pory robi to kierowca, wydaje mi się jednak niemożliwe, by każdy kierowca mikrobusu dostał LDP i sprawdzał każdego wchodzącego pasażera
Czemu nie? może tez wymagać, aby każdy wchodzący zbliżył bilet do kasownika.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 28 lis 2008, 22:14

Colony pisze:Znakomicie. Jednak Lesznowola będąc jednocześnie bogatą gminą całkiem zgrabnie myśli o swojej wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji. Czego nie można powiedzieć np. o Konstancinie. Mam nadzieję, że za tym przykładem pójdą następne.

Ciekaw jestem czy oprócz numeracji będzie wymóg tablicowania linii?
Konstancin tez czeka w kolejce--> Słomczyn/Góra Kalwaria

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 29 lis 2008, 12:25

Trzymam zatem kciuki za sukces.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 29 lis 2008, 12:43

Kierowcy nie będzie potrzebny LDP jeżeli kasownik będzie koło niego, a każdy pasażer przyłoży kartę czy włoży bilet.
Polityka złym doradcą w pracy!

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 29 lis 2008, 14:45

JotPeCet pisze:Kierowcy nie będzie potrzebny LDP jeżeli kasownik będzie koło niego, a każdy pasażer przyłoży kartę czy włoży bilet.
po czym pozna, że na karcie zakodowany jest bilet ulgowy? ;>
noidea

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 29 lis 2008, 14:58

Adam G. pisze:po czym pozna, że na karcie zakodowany jest bilet ulgowy?
Po podwójnym piknięciu :P
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 30 lis 2008, 13:55

Wolfchen pisze:
Adam G. pisze:po czym pozna, że na karcie zakodowany jest bilet ulgowy?
Po podwójnym piknięciu :P
kasownik piszczy tylko raz, bez względu na rodzaj biletu. dwa razy = bliski termin.
noidea

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 30 lis 2008, 17:07

Tak są zaprogramowane. Te w pojazdach. Czy tak samo zachowują sie kasowniki w POP? ;)
Polityka złym doradcą w pracy!

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 30 lis 2008, 20:06

JotPeCet pisze:Czy tak samo zachowują sie kasowniki w POP?
Kasowniki w POPach są połączone z MGSami i służą wyłącznie do sprawdzania biletów.

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 30 lis 2008, 20:53

Wniosek jeden: można inaczej zaprogramowac kasownik (sterownik).
Polityka złym doradcą w pracy!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 03 gru 2008, 19:30

JotPeCet pisze:Wniosek jeden: można inaczej zaprogramowac kasownik (sterownik).
Dokładnie to miałem na myśli.

Jednak montaż kasowników ze sterownikami w pojazdach prywatnych przewoźników na pewno będzie czasochłonny, o kosztach nie wspominając.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Petroniusz
Posty: 658
Rejestracja: 14 gru 2005, 7:44
Lokalizacja: Gocław

Post autor: Petroniusz » 03 gru 2008, 23:35

A wiadomo już co to za "tzw. krótkie autobusiki" będą na tym jeździć?

ODPOWIEDZ