Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

Moderatorzy: JacekM, Dantte

fieldy
Posty: 32
Rejestracja: 07 cze 2012, 3:06
Lokalizacja: Raszyn

Post autor: fieldy » 19 lis 2012, 0:03

Dostawy nowych wozów w trakcie, a ja trzymam przy sobie gazetkę MZA z DTP z bodajże 2007, w której to napisane jest, że firma planuje na rok 2013 zamówić 60 przegubowców, 15 pojazdów 12 metrowych oraz 10 pojazdów 10 metrowych. Ciekawe ile w tym prawdy, zważywszy na fakt, iż dostawy w 2010 i 2011 różnią się od tego, co jest napisane w tej gazetce.

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1515
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 19 lis 2012, 0:05

Wiesz, mam gazetę z 1994 w której piszą, że TW w 2004 wycofa WSZYSTKIE parówki.

fieldy
Posty: 32
Rejestracja: 07 cze 2012, 3:06
Lokalizacja: Raszyn

Post autor: fieldy » 19 lis 2012, 0:16

Owszem, ale sądzę, iż ten plan zakupu autobusów na poszczególne lata może być nadal aktualny, zwłaszcza, że do tej pory wszystko się zgadzało, poza małymi wyjątkami. Dodałem to jako ciekawostkę a czas zweryfikuje, jak to będzie :)

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 3549
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 19 lis 2012, 0:18

Ja ostatnio czytalem coś z +- 1970 roku. Mówili ze dziś będziemy mieć 4 albo 5 linii metra.
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

fieldy
Posty: 32
Rejestracja: 07 cze 2012, 3:06
Lokalizacja: Raszyn

Post autor: fieldy » 19 lis 2012, 0:20

NOOO, a ja czytałem w 2010, że przed EURO mają zniknąć Ikarusy z ulic :o tak jak powiedziałem - czas pokaże. Plan dostaw na 2012 zgadza się z tym co mam przed oczyma.

kajo
Posty: 2796
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 19 lis 2012, 7:24

fieldy pisze:NOOO, a ja czytałem w 2010, że przed EURO mają zniknąć Ikarusy z ulic :o tak jak powiedziałem - czas pokaże. Plan dostaw na 2012 zgadza się z tym co mam przed oczyma.
Ale tutaj chyba akurat te plany się będą zgadzały, bo są to liczby z umowy wieloletniej i tak się zobowiązali do zakupów.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 19 lis 2012, 13:20

102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 19 lis 2012, 16:31

Prezes MZA Jan Kuźmiński przekazał jednak w poniedziałek zaskakującą informacje. - Ikarusy najprawdopodobniej pojeżdżą jeszcze dwa lata. To będzie kilkanaście pojazdów - stwierdził.
Moim zdaniem zdecydowanie zła informacja - mam nadzieję, że jak zostaną, to tylko na wtyczki lub inne nieplanowe okazje... W rozkładach już nie powinno ich być (podobnie jak parów)... :neutral:
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1515
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 19 lis 2012, 16:38

=D> dla Prezesa

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 19 lis 2012, 17:02

Kolejny raz Miejskie Zakłady Autobusowe robią sobie kpiny z pasażerów. Najpierw mieliśmy deklarację, że Ikarusy znikną z warszawskich ulic przed Euro 2012™, potem, że do lutego 2013 roku, a teraz dowiadujemy się, że JESZCZE dwa lata będą w Warszawie? Jak tak dalej pójdzie to Ikarusy przeżyją kasację wszystkich Neoplanów i odkurzaczy. Rozumiem, że można zostawić garstkę (5 sztuk?) na ORT, w razie potrzeby ewakuacji, obsługi linii z fatalnym stanem nawierzchni, ale regularny ruch liniowy? Do cholery jasnej, może tam na górze niech się w końcu zdecydują.

michał1984
Posty: 3305
Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Post autor: michał1984 » 12 gru 2012, 14:23

Czyli co zostaje już tylko 10 sztuk mercedesów 2244,2245,2246,2248,2253,2254,2255,2257,2258,2259 ;-)
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo :)

fieldy
Posty: 32
Rejestracja: 07 cze 2012, 3:06
Lokalizacja: Raszyn

Post autor: fieldy » 16 gru 2012, 0:55

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... linie.html
Dopiero teraz w MZA planowany jest zakup tańszych w eksploatacji autobusów na sprężony gaz ziemny (CNG). W przyszłym roku pilotażowo ma być sprowadzonych 50 wozów napędzanych takim paliwem razem z odpowiednią instalacją do tankowania, która powstanie w jednej z zajezdni.
Ciekawe ile w tym prawdy.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26853
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 16 gru 2012, 7:59

Zacznijmy od tego, że tańsi by byli gdyby robili przetargi na tabor raz na 2-4 lata w większych partiach...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 16 gru 2012, 8:50

Prace nad CNG dla komunikacji miejskiej w Polsce zaczęły się w 1996, ja pracowałem w projekcie promocji CNG dla komunikacji miejskiej od 2004 r. MZA budzi się z ręką w nocniku.
15/12/2005-12/7/2019

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 16 gru 2012, 12:46

Tak z ciekawości, w tych pracach rozważano stworzenie stacji tankowania również poza zajezdniami? Np. na dużych pętlach. :-k
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

ODPOWIEDZ