Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Dostawy nowych wozów w trakcie, a ja trzymam przy sobie gazetkę MZA z DTP z bodajże 2007, w której to napisane jest, że firma planuje na rok 2013 zamówić 60 przegubowców, 15 pojazdów 12 metrowych oraz 10 pojazdów 10 metrowych. Ciekawe ile w tym prawdy, zważywszy na fakt, iż dostawy w 2010 i 2011 różnią się od tego, co jest napisane w tej gazetce.
Ale tutaj chyba akurat te plany się będą zgadzały, bo są to liczby z umowy wieloletniej i tak się zobowiązali do zakupów.fieldy pisze:NOOO, a ja czytałem w 2010, że przed EURO mają zniknąć Ikarusy z ulic tak jak powiedziałem - czas pokaże. Plan dostaw na 2012 zgadza się z tym co mam przed oczyma.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Gazeta Stołeczna: Mercedesy już na ulicach. Ale ikarusy jeszcze zostają
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
Moim zdaniem zdecydowanie zła informacja - mam nadzieję, że jak zostaną, to tylko na wtyczki lub inne nieplanowe okazje... W rozkładach już nie powinno ich być (podobnie jak parów)...Prezes MZA Jan Kuźmiński przekazał jednak w poniedziałek zaskakującą informacje. - Ikarusy najprawdopodobniej pojeżdżą jeszcze dwa lata. To będzie kilkanaście pojazdów - stwierdził.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Kolejny raz Miejskie Zakłady Autobusowe robią sobie kpiny z pasażerów. Najpierw mieliśmy deklarację, że Ikarusy znikną z warszawskich ulic przed Euro 2012™, potem, że do lutego 2013 roku, a teraz dowiadujemy się, że JESZCZE dwa lata będą w Warszawie? Jak tak dalej pójdzie to Ikarusy przeżyją kasację wszystkich Neoplanów i odkurzaczy. Rozumiem, że można zostawić garstkę (5 sztuk?) na ORT, w razie potrzeby ewakuacji, obsługi linii z fatalnym stanem nawierzchni, ale regularny ruch liniowy? Do cholery jasnej, może tam na górze niech się w końcu zdecydują.
-
- Posty: 3305
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... linie.html
Ciekawe ile w tym prawdy.Dopiero teraz w MZA planowany jest zakup tańszych w eksploatacji autobusów na sprężony gaz ziemny (CNG). W przyszłym roku pilotażowo ma być sprowadzonych 50 wozów napędzanych takim paliwem razem z odpowiednią instalacją do tankowania, która powstanie w jednej z zajezdni.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26853
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zacznijmy od tego, że tańsi by byli gdyby robili przetargi na tabor raz na 2-4 lata w większych partiach...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.