Komunikacja miejska w Wilanowie i Powsinie

Moderator: Wiliam

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 24 wrz 2018, 20:55

Georg pisze:
24 wrz 2018, 16:19
Piottr pisze:
24 wrz 2018, 15:03
Popatrzajcie sobie na rozkład 339 z Dworca Południowego. Wzorcowy "Rzeszowianizm" komunikacyjny.
Niedałosię zrobić równo co 30 minut, no nawet równo co 40 niedałosię.
Żenuła.
Nie marudź. Częstotliwość jest spowodowana brakiem dodatków. W szczycie czas przejazdu się wydłuża.
Ale na 339 jest dodatek...
zigirin pisze:
24 wrz 2018, 6:52
Na pętli zlokalizowanej przy budynku poczty na Grapie,koło stacji Veturilo
O ile tam 251 dotrze, bo jak to bywa z kierowcami z Mobilisu tradycyjnie były z tym problemy i nie wszyscy tam dotarli za pierwszym razem. :kekeke: Dobrze, że zawrócenie na rondzie jest bez straty dla pasażera.
Yelonker pisze:
24 wrz 2018, 19:58
zigirin pisze:
24 wrz 2018, 6:52
Na pętli zlokalizowanej przy budynku poczty na Grapie,koło stacji Veturilo
Ech, myślałem, że uda się obsłużyć wraz z pasażerami ZP Osiedle Grapa, bo tak to trochę marnotrawstwo budować pętlę tuż za rondem.
Tym bardziej, że na Os. Grapa są krótkie postoje.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5298
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 24 wrz 2018, 23:07

Jak z zapełnieniem na nowych odcinkach/liniach?
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Piottr
Posty: 1294
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 25 wrz 2018, 8:08

Georg pisze:
24 wrz 2018, 16:19
Piottr pisze:
24 wrz 2018, 15:03
Popatrzajcie sobie na rozkład 339 z Dworca Południowego. Wzorcowy "Rzeszowianizm" komunikacyjny.
Niedałosię zrobić równo co 30 minut, no nawet równo co 40 niedałosię.
Żenuła.
Nie marudź. Częstotliwość jest spowodowana brakiem dodatków. W szczycie czas przejazdu się wydłuża.
I naprawdę uważasz, że taki rozkład w środku 2-milionowej aglomeracji to jest OK, że "it's not a bug, it's a feature" i że to tak ma być docelowo?
Ręce opadają.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....

Georg
Posty: 6021
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 25 wrz 2018, 9:03

Nie uważam, że jest ok. Po prostu mieszkańcy mają to, co chcieli. Jestem za mniejszą liczbą linii, jeżdżącą na krótki trasach, ale z porządnymi częstotliwościami.
Swoją drogą, kto z forum wymyślił na to określenie "wawryzacja"? Bardzo mi się spodobało to słowo.

Piottr
Posty: 1294
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 25 wrz 2018, 9:25

No OK, ale mnie się wydaje, że mieszkańcy dostali ochłap w stosunku do oczekiwań, nikt o zdrowych zmysłach przecież by nie postulował o linię autobusową kursującą co 33 - 37 minut...
Pewnie zaraz się zacznie pisanie, że młodzież straciła bezpośrednie połączenie do liceum. I zrobią kolejnego zombie jak 379 z jednym kursem na dobę.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....

wincenty
Posty: 1360
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 25 wrz 2018, 11:15

Piottr pisze:
25 wrz 2018, 9:25
No OK, ale mnie się wydaje, że mieszkańcy dostali ochłap w stosunku do oczekiwań, nikt o zdrowych zmysłach przecież by nie postulował o linię autobusową kursującą co 33 - 37 minut...
Pewnie zaraz się zacznie pisanie, że młodzież straciła bezpośrednie połączenie do liceum. I zrobią kolejnego zombie jak 379 z jednym kursem na dobę.
Ale może właśnie ten jeden kurs jest kluczowy.
Byłaby zresztą analogia do trzech porannych kursów byłej eŁki, obecnie 150, do Metra Marymont...
Można sobie więc wyobrazić takie kursy 710 (810?) o newralgicznych godzinach do Wilanowa.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36658
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 25 wrz 2018, 11:30

wincenty pisze:
25 wrz 2018, 11:15
Byłaby zresztą analogia do trzech porannych kursów byłej eŁki, obecnie 150, do Metra Marymont...
150 też? Bo na pewno 210 (ex 708).
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 wrz 2018, 11:45

Tak, zajrzyj do rozkładu. ;)

Piottr
Posty: 1294
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 25 wrz 2018, 12:19

wincenty pisze:
25 wrz 2018, 11:15
Ale może właśnie ten jeden kurs jest kluczowy. /.../
Można sobie więc wyobrazić takie kursy 710 (810?) o newralgicznych godzinach do Wilanowa.
OJPrd! Lepszego przykładu, na czym polega "Rzeszowianizm" nie mogłeś podać.
Zróbmy jeszcze pojedyncze podjazdy pod szkołę na Ledóchowskiej i na Uprawnej, dalej, aż zabraknie alfabetu do oznaczania kursów wariantowych. Skończyły się gimnazja, to niechaj rolę gimbusów przejmą pojedyncze kursy linii komunikacji zbiorowej.

Nie na tym polega budowa dobrej, niezawodnej i przewidywalnej komunikacji publicznej.
Poza tym, nie wiem czy zauważyliście, ale 710 na trasie skróconej jest rano co 10-15-20 minut nieregularnie, a do Dw. Południowego o 7 rano było co 10.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 wrz 2018, 12:30

Bo w luki wchodzi 724 i 742. ;)

Awatar użytkownika
rubeus
Posty: 449
Rejestracja: 23 sty 2006, 20:24
Lokalizacja: Ursynów/Kabaty
Kontakt:

Post autor: rubeus » 25 wrz 2018, 13:50

Mieszkańcy Konstancina narzekają na niedopasowany do potrzeb rozkład 251 i chętnie widzieliby kraniec tej linii gdzieś w głębi miasta, najchętniej w rejonie Pańskiej

aaa
Posty: 278
Rejestracja: 19 wrz 2007, 10:58

Post autor: aaa » 26 wrz 2018, 18:56

Wygłoszę bardzo niepopularne pytanie na tym forum: skoro Obrona Patelni nie udaje się organizatorowi od wielu lat, to czemu nie zaspokoić fetyszu niektórych ludzi, ponieść ofiarę i wysłać 519 na Pańską w Konstancinie co 30' z podjazdami kieszeniowymi do Parku Kultury i Ogrodu Botanicznego, a na reszcie brygad robić normalną komunikację bez dziadów typu 200? Mam wrażenie, że w obronie przed herezją wyszło jeszcze większe gówno.
A jak zbudują tramwaj, to pośle się tego dyżurnego dziada na Bielańską - dla płaczków po 116.

Georg
Posty: 6021
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 26 wrz 2018, 19:36

519 musiałoby jechać do Stoceru.

Awatar użytkownika
rubeus
Posty: 449
Rejestracja: 23 sty 2006, 20:24
Lokalizacja: Ursynów/Kabaty
Kontakt:

Post autor: rubeus » 26 wrz 2018, 20:39

Ciąg dalszy uwag mieszkańców gminy Konstancin-Jeziorna "Po co 251 jest pchane aż do Metro Wilanowska? Wystarczy by jechało tylko do Wilanowa. Nie stało by w korkach i jeździło regularniej".

michael112
Posty: 2846
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 26 wrz 2018, 20:51

Tylko to jest teraz zespawane rozkładowo ze 139.

ODPOWIEDZ