Hm, Bemowo będzie jeździć 112 do metra Słodowiec,Harry pisze:Biorąc pod uwagę dodatkowo nabite pod sufit 112 pasażerami z Bemowa

Moderator: Wiliam
Zapominasz, że jak będzie E-1, to dla ZTM-u będzie kolejny pretekst do pocięcia 116, a wtedy stracą głównie ci, którzy do E-1 nie mają dostępu. Poza tym, jak ktoś nie lubi dużego tłoku w metrze, to może wysiąść przy placu Bankowym i przesiąść się w E-2. Do stacji Ratusz tłok nie jest aż tak wielki (choć zaznaczam, że rzadko jeżdżę metrem o szóstej, siódmej rano do Centrum, więc być może jestem pewnych faktów nieświadomy).Kra pisze:A dlaczego nie? Jakoś ludzi tam trzeba dowieźć i to którędy dojadą jest nieco wtórne, jest sporo busów fakt, ale uważam, iż można by je lepiej wykorzystać, takie 195, 178 czy 222 i tak przejeżdża Traktem i dalej na północ jest pustawe, akurat przed potencjalnymi pasażerami. To co piszę co chęć zabrania choć trochę ludzi z metra i tylko, albo aż, tyle.
Po 7 (7.30) jest zadyma już od najdalej Gdańskiego - dlatego jeżdżę 116, dłużej ale dojeżdzam do pracy "świeższy".fraktal pisze:Zapominasz, że jak będzie E-1, to dla ZTM-u będzie kolejny pretekst do pocięcia 116, a wtedy stracą głównie ci, którzy do E-1 nie mają dostępu. Poza tym, jak ktoś nie lubi dużego tłoku w metrze, to może wysiąść przy placu Bankowym i przesiąść się w E-2. Do stacji Ratusz tłok nie jest aż tak wielki (choć zaznaczam, że rzadko jeżdżę metrem o szóstej, siódmej rano do Centrum, więc być może jestem pewnych faktów nieświadomy).
Chyba sobie żarty stroisz. To jak strasznie niebezpiecznie musiało być parę lat temu, gdy tych linii było zdrowo więcej...fraktal pisze:Na Krakowskim Przedmieściu i tak jest już dużo autobusów, które generują spory ruch i mogą stwarzać niebezpieczeństwo choćby dla niewidomych studentów.
http://www.ztm.waw.pl/bielany0109.phpZTM pisze:Szybciej do metra
Ułatwienie dojazdu do bielańskich stacji podziemnej kolejki oraz poprawa połączeń lokalnych na terenie Bielan - to główne założenia projektu zmian w komunikacji autobusowej, które wejdą w życie już od 2 lutego.
Propozycje zmian były konsultowane przez ZTM zarówno z mieszkańcami Warszawy jak i urzędami dzielnicowymi np. na Bielanach i Żoliborzu. Konsultacje były prowadzone również przez gazety lokalne. Przygotowanie ostatecznego projektu zmian poprzedzone było także szczegółowymi badaniami ankietowymi, które zostały przeprowadzone wśród pasażerów komunikacji miejskiej przez profesjonalną firmę badawczą ABR SESTA. W pierwszej połowie października jej 18 ankieterów przepytało prawie 420 mieszkańców Bielan. Wywiady były prowadzone z osobami mieszkającymi w różnych częściach dzielnicy.
Oto szczegóły zmian:
Linia 103 zostanie skierowana na zmienioną trasę:
PL. WILSONA - Krasińskiego (bez podjazdów do Wisłostrady) - Powązkowska - al. Armii Krajowej - Broniewskiego - Jarzębskiego - al. Zjednoczenia - Kasprowicza - METRO MŁOCINY
Będzie będzie kursowała częściej: co 12 min. w szczycie (obecnie co 20), co 15 min. w międzyszczycie (obecnie co 20) i co 20 min. w święto (obecnie co 20).
Linia połączy Broniewskiego ze stacją metra STARE BIELANY oraz zapewni połączenia lokalne wewnątrz Bielan. Na odcinku trasy do Młocin (UKSW) linia 103 została zastąpiona przez kursującą z większą częstotliwością linię 114 (na ul. Przy Agorze zostanie zastąpiona przez linię 106).
Linia 105 będzie miała krótszą trasę:
PL. TRZECH KRZYŻY - ... - STARE BEMOWO
Częstotliwość: 15 min. w szczycie, 20 min. w międzyszczycie i w święto.
Linia 105 będzie nadal łączyła Stare Bemowo i ul. Lazurową ze Śródmieściem. Na Nowym Bemowie zastąpi ją linia 122.
Linia 106 zostanie skierowana na trasę zmienioną:
OKĘCIE - ... - Sokratesa - Przy Agorze - Marymoncka - Pułkowa - ... - MŁOCINY-UKSW
Autobusy będą kursowały co 20 min. w szczycie, co 30 min. w międzyszczycie i w święto.
Linia zastąpi 103 na ul. Przy Agorze.
Linia 112 będzie kursowała inną trasą:
KAROLIN - ... - Powstańców Śląskich (prosto, z pominięciem ul. Wrocławskiej) - al. Reymonta - Żeromskiego - Słowackiego - al. Armii Krajowej - ... - CH MARKI
Zwiększy się częstotliwość kursowania linii: 10 min. w szczycie (obecnie 15), 12 min. w międzyszczycie (obecnie 20) i 15 min. w święto (obecnie 20).
Na nowym odcinku trasy linia zapewni połączenie Bemowa z centralną częścią Bielan (ul. Żeromskiego) i linią metra (stacja SŁODOWIEC). Połączenie ul. Broniewskiego z Bemowem realizują linie tramwajowe 28 i 35. W relacji: ul. Broniewskiego - Bródno linia została zastąpiona przez linię 114, a na ul. Wrocławskiej przez linię 122. Dzięki takiej korekcie trasy pasażerowie otrzymają proste połączenie między: Bemowem, Bielanami i Targówkiem.
Linia 121 zostanie skierowana na trasę zmienioną:
CHOMICZÓWKA - ... - Marymoncka - Podleśna - GWIAŹDZISTA
Będzie kursowała z częściej: co 15 min. w szczycie (obecnie co 20), 20 min. w międzyszczycie i w święto (obecnie co 30).
Dzięki skierowaniu linii ul. Podleśną (bez objazdu Marymontu), linia zapewni szybszy dojazd z Bielan do szkół na Marymoncie. Na odcinku: Chomiczówka - ul. Broniewskiego - pl. Wilsona linia została zastąpiona przez kursującą z wyższą częstotliwością 114. Obsługę ciągu ulic: Gdańska - Hłaski - Rudzka przejmie linia 205.
Linia 122 będzie kursowała stałą trasą:
OS. GÓRCZEWSKA - Lazurowa - Kaliskiego - Radiowa - Wrocławska - Piastów Śląskich - Powstańców Śląskich - Kochanowskiego - Rudnickiego - gen. Maczka - Powązkowska - Krasińskiego - pl. Wilsona - Mickiewicza - Potocka - GWIAŹDZISTA
Autobusy linii 122 będą kursowały co 10-12 min. w szczycie, co 15 min. w międzyszczycie i co 20 min. w święto.
Wydłużenie trasy linii 122 do osiedla Górczewska pozwoli poprawić połączenie WAT-u i węzła przesiadkowego Osiedle Górczewska z północną częścią miasta.
Linia 132 będzie kursowała na zmienionej trasie:
SKARBKA Z GÓR - ... - most Grota-Roweckiego - al. Armii Krajowej - METRO MARYMONT
Autobusy będą podjeżdżały na przystanki: co 10-15 min. w szczycie, w międzyszczycie i w święto.
Linia umożliwi dojazd z osiedla Derby do metra. Obsługę odcinka przebiegającego przez Bielany przejmie linia 103.
Uruchomiona zostanie linia 205, która będzie kursowała na trasie:
GWIAŹDZISTA - Podleśna - Klaudyny - Rudzka - Hłaski - Gdańska - Słowackiego -Mickiewicza - al. Wojska Polskiego - al. Jana Pawła II - RONDO RADOSŁAWA
Planowana częstotliwość kursowania: 20 min. w dzień powszedni, 30 min. w święto.
Nowa linia poprawi obsługę ul. Mickiewicza, zapewniając zarówno dodatkowe połączenie z pl. Wilsona jak i nowe połączenie z pl. Grunwaldzkim i rondem "Radosława". Zapewni także obsługę ciągu ulic: Rudzka - Hłaski - Gdańska. W przypadku opóźnienia w wykonaniu, przez Zarząd Dróg Miejskich, prac drogowych przystosowujących al. Wojska Polskiego do ruchu autobusowego linia 205 zostanie uruchomiona na trasie objazdowej: Krasińskiego - Popiełuszki.
Linia 701 zostanie połączona z linią 210 w jedną linię 701 kursującą na trasie:
METRO MŁOCINY - Kasprowicza - Sokratesa - Wólczyńska - Opłotek - Palisadowa -Wóycickiego - Wólczyńska - Estrady (w wybranych kursach podjazdy do Bramy Zachodniej Cmentarza Północnego) - Partyzantów - Akacjowa - Wiślana - ZACHODNIA (powrót: Wiosenna - Kolejowa - Wiślana)
Linia będzie kursowała co 20 min. w szczycie, co 30 min. w międzyszczycie i w święto.
Skierowanie linii do stacji metra MŁOCINY poprawi połączenie Łomianek z centrum Warszawy.
Trasy linii 114, 185 i 195 zostaną wprowadzone jako stałe. Dodatkowo zlikwidowane zostaną kursy skrócone linii 116, które zostaną zastąpione przez linię 112 na zmienionej trasie. Zwiększona zostanie też częstotliwość kursowania linii 110 do 15 min. w szczycie (obecnie 20) i 20 min. w międzyszczycie (obecnie 30).
Linie w nowym układzie będą miały, na poszczególnych odcinkach, skoordynowane ze sobą rozkłady jazdy. Koordynacja zostanie wprowadzona na następujących odcinkach:
•PL. WILSONA - GEN. MACZKA (dwukierunkowo) - linie 103 i 122
•BOGUSŁAWSKIEGO - MOŚCISKA (dwukierunkowo) - linie: 110 i 708
•PRZYBYSZEWSKIEGO / ANDERSENA - ŻEROMSKIEGO (dwukierunkowo w wybranych okresach) - linie: 112 i 116
•BAZYLIAŃSKA - ŻERAŃ FSO (w kierunku Bielan, w wybranych okresach) - linie: 112 i 114
•RADIOWA - PIASTÓW ŚLĄSKICH (dwukierunkowo w wybranych okresach) - linie: 122 i 507
na przystanku SKARBKA Z GÓR 01 / 02 (w wybranych okresach) - linie: 132 i 527
W związku z niewielkim wykorzystaniem przez pasażerów część przystanków będzie miała zmieniony charakter. Staną się przystankami "na żądanie".
•ANNY JAGIELLONKI 02 (linie: 106 i 114; w terminie późniejszym linia 181);
•CMENTARZ PŁN.-BRAMA GŁ. 01 i 02 (w terminie późniejszym linia 181);
•CMENTARZ PŁN.-BRAMA PŁN. 01 i 02 (w terminie późniejszym linia 181);
•DANKOWICKA 01 i 02 (w terminie późniejszym linia 181);
•DZIERŻONIOWSKA 01 i 04 (linie: 106 i 114; w terminie późniejszym linia 181);
•GEN. MACZKA 01 i 03 (linia 103);
•KSIĘŻYCOWA 01 i 02 (linie: 110 i 712);
•OKNICKA 01 i 02 (linia 132; w terminie późniejszym linie: 120 i 732);
•PALISADOWA 01 i 02 (linie: 170 i 701);
•RADIOWO 01 i 02 (linie: 110 i 712);
•TOŁSTOJA 01 i 02 (linie: 106, 114, 121 i 712);
A czy ja pisalem na ktora stacje dokladnie? ;>rubeus pisze:MW jeśli już to na stokłosach niż na imielinie - popatrz sobie na mapę
- zwłaszcza, ze tam jest już ułomny, bo ułomny parking P+R
Ktos kiedys chyba postowal plany tej drogi, chyba nawet ty i dam sobie reke uciac, ze polaczenie z ul. gasek bylo w jednym poziomie ze skretnymi relacjami w kazdym kierunku.rubeus pisze:Nowokabacka nie będzie miała połączenia z ul. Gąsek, nad tą ulicą będzie przechodzić wiaduktem, to raz
Co do wezla to nie wiadomo jak bedzie wygladala komunikacja w wilanowie po wprowadzeniu zbiorkomu do MW. Gdzie beda konczyc linie jadace al. rzeczpospolitej i jakie ktore to beda.Połączylibyśmy w ten sposób trzy w jednym - dowóz do metra, do urzędu dzielnicy i do węzła przesiadkowego.
No i po co do jasnej Anielki to Bemowo ma jeździć na te Młociny? Żeby pojechać metrem do Centrum?!Marcinos pisze:Likwiduje się na Bemowie 106 która była doskonałym połączeniem w relacji Bemowo - Metro Młociny. .
Wyobraź sobie, że nie tylko, że jeżdżą, to jeszcze się to im pod względem czasu i komfortu opłacaGlonojad pisze:No i po co do jasnej Anielki to Bemowo ma jeździć na te Młociny? Żeby pojechać metrem do Centrum?!
toż to nie do pomślenia jak mają bezpośredni tramwajBastian pisze:Wyobraź sobie, że nie tylko, że jeżdżą, to jeszcze się to im pod względem czasu i komfortu opłacaGlonojad pisze:No i po co do jasnej Anielki to Bemowo ma jeździć na te Młociny? Żeby pojechać metrem do Centrum?!![]()