Na niektórych forach sarkazm czy ironię oznacza się kursywą - może trzeba tutaj to zaimplementować?KwZ pisze:Admini, zróbcie jakieś tagi [sarkazm][ironia]
Ożarów i okolice
Moderator: Wiliam
Takie przystanki i to jako normalne, a nie jakies zastepcze funkcjonuja sobie w najlepsze.SławekM pisze:Tylko łatwiej wyznaczyć przystanek zastępczy gdy jest chodnik, a nie trawnik i brak pobocza.TGM pisze:Czyli że jak jest awaria to przystanek zastępczy za przystanek, który wcześniej istniał można wystawić od razu, a za przystanek który jeszcze nie powstał już nie? Przecież gdy nagle trzeba zamknąć zwykły przystanek to zastępcze powstają niemal natychmiast .
Pierwsze z brzegu to POD budowlani II, kaloryczna i ananasowa na 108 w strone PTK.
Wydeptany trawnik slupek czasami lawka i tyle.
Na siekierkach przepisy dzialaja inaczej czy co?
Kałuża. Koniecznie kałuża.ness pisze: Takie przystanki i to jako normalne, a nie jakies zastepcze funkcjonuja sobie w najlepsze.
Pierwsze z brzegu to POD budowlani II, kaloryczna i ananasowa na 108 w strone PTK.
Wydeptany trawnik slupek czasami lawka i tyle.
http://goo.gl/maps/Ia3ti
http://goo.gl/maps/Xq5ai
http://goo.gl/maps/mAFCS
Fakt, kaluza obowiazkowo.
Zeby nie bylo że przyklady tylko ze 108.
Juz bez kałuży za to przy nie lada arterii.
http://goo.gl/maps/vvrDO
full opcja w tym wypadku, smietnik w pakiecie.
Fakt, kaluza obowiazkowo.
Zeby nie bylo że przyklady tylko ze 108.
Juz bez kałuży za to przy nie lada arterii.
http://goo.gl/maps/vvrDO
full opcja w tym wypadku, smietnik w pakiecie.
TU też jest ciekawie. Nawet P-17 nie ma. Dzisiaj ZTM nie zezwoliłby na uruchomienie przystanku w takim stanie.ness pisze:http://goo.gl/maps/mAFCS
Fakt, kaluza obowiazkowo.
Zeby nie bylo że przyklady tylko ze 108.
Juz bez kałuży za to przy nie lada arterii.
http://goo.gl/maps/vvrDO
full opcja w tym wypadku, smietnik w pakiecie.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
Wiatraczna 03 dziś też by nie miała szans powstać. Ale kiepskie rozwiązania sprzed lat nie powinny być argumentem dla powielania takich sytuacji obecnie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Okazuje się, że 813 zawiera dosyć pokaźną liczbę przystanków, zawieszonych jest tak dużo, że na dodatkowej kartce już trzeba było używać konkretnych numerów przystanku, a nie pisać w którym kierunku się zawiesza przystanek. Jak ktoś zrobi zdjęcie tablicy bocznej z koralami to może napisać jakie przystanki kiedyś zostaną uruchomione. Część nowych przystanków, ale jeszcze nie uruchomionych posiada już wysepki, więc pozostaje tylko dopiąć kwestie formalne, postawić słupki z rozkładem i już autobus może stawać. Formalnie brak właściwie większości przystanków (w szczególności w kierunku Wolicy K. Płochocina) zabija sens tej linii, ale nieformalnie nie jest tak źle, jak się trafia na sympatycznego kierowcę.
- Solaris U10
- Posty: 2706
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
W Szeligach zapomniałeś o Kalinowej Drodze (tylko w kierunku Cm. Wolskiego). Fakt, nie pomyślałem, że przecież wykaz wszystkich przystanków jest w zamówieniach. Sama pętla w Wolicy K. Płochocina jest na tyle dziurawa (z wielkimi kałużami), że dziwne, że ZTM taką dopuścił do użytku, ale widocznie naprawdę innej zawrotki nie było w okolicy. Sama linia wzbudza duże zainteresowanie już pierwszego dnia wśród mieszkańców wsi, dzięki czemu autobus potrafi się ładnie zapełnić.
-
- Posty: 161
- Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06
Zastanawia mnie jedynie sens budowania zatok przystankowych dla linii kursującej tylko w dni powszednie i to nie za często. Rozumiem, że Warszawa może sobie pozwolić na taki wydatek, jednak dla samorządu to już inna bajka. Według mnie w zupełności kawałek chodnika by wystarczył, szczególnie że linia z taką częstotliwością kursowania nie zaburzy jakoś specjalnie tego ruchu...