Moderator: Wiliam
-
Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36869
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Post
autor: Bastian » 05 sie 2013, 15:20
23 września ma ruszyć długo oczekiwana linia do Szeligów i Macierzyszy. Dotąd jednak nie zanosiło się na to, że zajedzie ona aż grubo za Ożarów...
Omni-Bus pisze:813
Warszawa: CM. WOLSKI - Fort Wola - Połczyńska - Szeligowska - Szeligi: Szeligowska - Macierzysz: Sochaczewska - Wieruchów: Sochaczewska - Strzykuły: Sochaczewska - Kaputy: Sochaczewska - Umiastów: Umiastowska - Nowowiejska - Pogroszew: Nowowiejska - Pogroszew-Kolonia: Nowowiejska - Pilaszków: Nowowiejska - Zaborowska - Święcice: Zaborowska - Poznańska - Warszawska - Płochocin: Fabryczna - Wolica: Fabryczna - WOLICA K.PŁOCHOCINA
http://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublicz ... &i=362&l=1
Rozkładu jazdy i listy przystanków szukać w załączniku nr 8.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27606
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 05 sie 2013, 15:25
Bastian pisze:23 września ma ruszyć długo oczekiwana linia do Szeligów i Macierzyszy.
...jadąca blisko 3km przez teren zabudowany bez przystanku. Brawa, jak rozumiem, dla UD Bemowo?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14825
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 05 sie 2013, 15:27
Rozkład całkiem zadowalający. Zastanawiam się tylko, czy ostatni kurs nie jest trochę za wcześnie - już o 22:05 z Cm. Wolskiego?
Czy to jakaś trwalsza tendencja, że teraz na podmiejskie będą robione z osobna przetargi? Pozwoliłoby to znacznie obniżyć koszty funkcjonowania takich linii, a przede wszystkim - gminy by wiedziały dokładnie za co płacą.
[ Dodano: Pon 05 Sie, 2013 15:29 ]
fik pisze:...jadąca blisko 3km przez teren zabudowany bez przystanku.
Szczególnie, że na Szeligowskiej wystarczy zrobić perony przystankowe, zatoki nie są potrzebne.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
bartoni722
- Posty: 12177
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Post
autor: bartoni722 » 05 sie 2013, 15:54
Myślicie, że to 813 wyrżnie linię Mobilisu z Ciepłowni przez Szeligi i Ożarów do Leszna? Jakby zostały obie, to mogłyby być ze sobą zgrane...
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
Teokryt
- Posty: 3846
- Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48
Post
autor: Teokryt » 05 sie 2013, 16:00
Łał, nieźle. mi ta linia sie przyda kilka razy.
-
Adam G.
- Posty: 5443
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
- Lokalizacja: Żoliborz
Post
autor: Adam G. » 06 sie 2013, 0:37
Może poczciwe dziesiątki wrócą do świata żywych na co dzień
noidea
-
Klawisz
- Posty: 599
- Rejestracja: 11 sie 2011, 15:37
- Lokalizacja: Saska Kępa / R-3
Post
autor: Klawisz » 06 sie 2013, 11:10
Adam G. pisze:Może poczciwe dziesiątki wrócą do świata żywych na co dzień
No właśnie po specyfikacji patrząc, to najbardziej pasują SU10 z Mobilisu
MotorMan
-
MJ
- (Jachim)
- Posty: 2284
- Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57
Post
autor: MJ » 06 sie 2013, 11:41
Klawisz pisze:Adam G. pisze:Może poczciwe dziesiątki wrócą do świata żywych na co dzień
No właśnie po specyfikacji patrząc, to najbardziej pasują SU10 z Mobilisu
Pewnie dlatego ZTM zgodził się na ich pozostawienie.
-
Lukas
- Posty: 27
- Rejestracja: 22 wrz 2006, 13:09
Post
autor: Lukas » 06 sie 2013, 11:49
Tak się zastanawiam czy 813 na odcinku od Strzykuł do Kaput nie powinien robić podjazdu do Ożarowa przez Zientarówkę i Piotrkówek ulicami Strzykulską i Poniatowskiego. Wówczas można by skoordynować rozkład z 713 dzięki czemu czas dojazdu do Warszawy specjalnie by się nie zmienił. Ożarów jest siedzibą gminy i dojazd do urzędów, miejsc pracy czy szkół pewnie zdobyłby jakąś popularność. Sama ul. Poniatowskiego też jest raczej gęsto zabudowana.
-
Vilén
- Posty: 787
- Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
- Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego
Post
autor: Vilén » 06 sie 2013, 12:08
fik pisze:...jadąca blisko 3km przez teren zabudowany bez przystanku.
Z takim rozkładem, to z tego terenu zabudowanego i tak będzie szybciej dojść do 105, niż czekać na 813...
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14825
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 06 sie 2013, 14:43
Podobnie jest na Starych Kabatach (tam niby co godzinę, ale za to jednokierunkowo), więc to kwestia pomijalna. Na Szeligowskiej powinna być jakaś linia autobusowa - jeśli nie można zrobić pętli, to chociaż przystanki i kawałek przejechać eSką - a właściwie, to zbiorczymi...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 07 sie 2013, 14:46
Jachim pisze:Klawisz pisze:
No właśnie po specyfikacji patrząc, to najbardziej pasują SU10 z Mobilisu
Pewnie dlatego ZTM zgodził się na ich pozostawienie.
Przecież na to jest nowy przetarg, co ma do rzeczy zgoda ZTM na używanie SU10 jako rezerwy (nie w pełni płatnej OIDP) za pozostałe zadania?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
Matrix2441
- Posty: 1885
- Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27
Post
autor: Matrix2441 » 13 sie 2013, 12:31
Tak chciałem się tym przejechać, ale jak Grodzio dostał linię, to mi się odechciało.
-
ashir
- Posty: 28023
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 13 sie 2013, 12:35
To się przejedziesz tym
813, którego raczej Grodzio nie wygra.