Zmiany od czerwca 2023

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

bartoni722
Posty: 12141
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 31 maja 2023, 10:32

Ale ze 181 dobrze wykonbinował, będzie Stalowa

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

man1956
Posty: 1554
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 31 maja 2023, 11:36

ZielonyJamnik pisze:
30 maja 2023, 11:02
Nie mam pojęcia, ale 19 brygad (222, 251+139, 106) na 20 wozów nie brzmi zbyt dobrze
Już w tej chwili, przy planie na 14 brygad, są dni, że nie wszystkie są obsadzane elektrykami.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 708
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 31 maja 2023, 14:58

Jednak plan zakłada ostatecznie 16 brygad, 3 brygady z 251+139 wypadły na diesle, dodatkowo 251/66 zmienia się w 251/066, więc albo krótsze przerwy po za szczytem albo rzadziej będzie jeździć. Nieprawidłowe wykreślić
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Molo
Posty: 637
Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56

Post autor: Molo » 31 maja 2023, 15:01

Krótsze przerwy obstawiam. Ten dodatek nie jeździ raptem przez 3h.

tatra
Posty: 292
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 31 maja 2023, 15:54

Czy ktoś ma spis wszystkich zmian?
tatra

man1956
Posty: 1554
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 31 maja 2023, 16:08

ZielonyJamnik pisze:
31 maja 2023, 14:58
Jednak plan zakłada ostatecznie 16 brygad, 3 brygady z 251+139 wypadły na diesle, dodatkowo 251/66 zmienia się w 251/066, więc albo krótsze przerwy po za szczytem albo rzadziej będzie jeździć. Nieprawidłowe wykreślić
Wykreślam "rzadziej będzie jeździć".

Walas
Posty: 17102
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 01 cze 2023, 6:07

man1956 pisze:
31 maja 2023, 11:36
ZielonyJamnik pisze:
30 maja 2023, 11:02
Nie mam pojęcia, ale 19 brygad (222, 251+139, 106) na 20 wozów nie brzmi zbyt dobrze
Już w tej chwili, przy planie na 14 brygad, są dni, że nie wszystkie są obsadzane elektrykami.
Już jest 1212 na 106/3
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

ashir
Posty: 27734
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 cze 2023, 6:40

man1956 pisze:
31 maja 2023, 11:36
ZielonyJamnik pisze:
30 maja 2023, 11:02
Nie mam pojęcia, ale 19 brygad (222, 251+139, 106) na 20 wozów nie brzmi zbyt dobrze
Już w tej chwili, przy planie na 14 brygad, są dni, że nie wszystkie są obsadzane elektrykami.
Bo jeżdżą na innych liniach, np. dziś 1901, 1912 i 1917 na dodatkach 739, a 1913 na 339. A na 139+251 nie ma ani jednego elektryka. W tym momencie w ruchu jest:
--> 8/10 SU12E III
--> 8/10 SU12E IV
--> 5/10 Ursus C12LFE

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 325
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 01 cze 2023, 7:21

Rozkłady już umieszczone. Na paru nockach poprzesuwano godziny odjazdu, by kończyły wcześniej oraz poskracano ostatnie kursy. Strach pomyśleć co będzie za rok, jak nie będzie już czego ścinać.

Dodatkowo mamy taki bubel:
Załączniki
N03_bubel.png

Autobus Czerwon
Posty: 4114
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 01 cze 2023, 10:05

karmat pisze:
01 cze 2023, 7:21
Rozkłady już umieszczone. Na paru nockach poprzesuwano godziny odjazdu, by kończyły wcześniej oraz poskracano ostatnie kursy. Strach pomyśleć co będzie za rok, jak nie będzie już czego ścinać.
Nie jest tak źle, część kursów poprzechodziła po prostu na linie dzienne, tak jak w przypadku N32 i 175 oraz N35 i 517. Wydłużono trochę przeloty, np. N32 ma o 4 minuty na półkurs więcej - i dobrze, bo zawsze tych 4 minut brakowało. Dodatkowo doszedł jeden kurs z Lotniska do Centrum między 23 a 24 - były dwa na N32, teraz jest jeden, ale dodano 2 na 175.

michael112
Posty: 2843
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 01 cze 2023, 11:16

fraktal pisze:
30 maja 2023, 21:07
One mogłyby jeździć na 222 z ładowaniem na zajezdni, ale skoro nie są w stanie[...]
Nie są w stanie nawet z doładowaniami?
ZielonyJamnik pisze:
31 maja 2023, 14:58
Jednak plan zakłada ostatecznie 16 brygad, 3 brygady z 251+139 wypadły na diesle, dodatkowo 251/66 zmienia się w 251/066, więc albo krótsze przerwy po za szczytem albo rzadziej będzie jeździć. Nieprawidłowe wykreślić
Można było jednak rozdzielić 139 od 251. Może 3 brygady by łatwiej było ugryźć.
ashir pisze:
01 cze 2023, 6:40
man1956 pisze:
31 maja 2023, 11:36
Już w tej chwili, przy planie na 14 brygad, są dni, że nie wszystkie są obsadzane elektrykami.
Bo jeżdżą na innych liniach, np. dziś 1901, 1912 i 1917 na dodatkach 739, a 1913 na 339. A na 139+251 nie ma ani jednego elektryka. W tym momencie w ruchu jest:
--> 8/10 SU12E III
--> 8/10 SU12E IV
--> 5/10 Ursus C12LFE
Brakuje takiego przypilnowania żeby właśnie nie jeździły na innych liniach.

Molo
Posty: 637
Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56

Post autor: Molo » 01 cze 2023, 11:54

Pamiętaj ,że nie wszystkie elektryki są sprawne. Niektóre mogą przejechać tylko dodatki. Z reguły wszystko co może wyjechać na elektryczne brygady to wyjeżdża.
A z ładowaniem Ursusow na zajezdni to za długo by trwało żeby się naładował . Ewentualnie trzeba by dodać brygadę żeby postoje były teoretycznie 38 min a nie 19 jak teraz. Bo ladowanie solarisow i to z pantografów czesto się nie udaje w przewidzianym czasie, bo zjazd,wyjazd objechani zajezdni to tak lekko licząc 6-8 min.

Autobus Czerwon
Posty: 4114
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 01 cze 2023, 12:19

Inna sprawa że trochę dziwne że na Bielańskiej jest 25 minut postoju, a na Spartańskiej 19. Równie dobrze, mogłoby być na Bielańskiej 10, a na Spartańskiej 34 i nie trzeba byłoby dodawać brygady żeby robić takie kombinacje. I tak ta linia nie jest z niczym skoordynowana.

fraktal
Posty: 5484
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 01 cze 2023, 12:32

Molo pisze:
01 cze 2023, 11:54
Pamiętaj ,że nie wszystkie elektryki są sprawne. Niektóre mogą przejechać tylko dodatki. Z reguły wszystko co może wyjechać na elektryczne brygady to wyjeżdża.
A z ładowaniem Ursusow na zajezdni to za długo by trwało żeby się naładował . Ewentualnie trzeba by dodać brygadę żeby postoje były teoretycznie 38 min a nie 19 jak teraz. Bo ladowanie solarisow i to z pantografów czesto się nie udaje w przewidzianym czasie, bo zjazd,wyjazd objechani zajezdni to tak lekko licząc 6-8 min.
Jest 10 Ursusów, spokojnie można zatem dodać jedną brygadę. Mógłbym sobie też wyobrazić, że wozy byłyby po prostu podmieniane od razu na naładowanego przez jakiegoś kierowcę technicznego/pracownika zaplecza. Ale skoro MZA kupiło wozy za ciężką kasę, żeby teraz jeździły tylko na dodatkach....

Georg
Posty: 5992
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 01 cze 2023, 12:38

Autobus Czerwon pisze:
01 cze 2023, 12:19
Inna sprawa że trochę dziwne że na Bielańskiej jest 25 minut postoju, a na Spartańskiej 19. Równie dobrze, mogłoby być na Bielańskiej 10, a na Spartańskiej 34 i nie trzeba byłoby dodawać brygady żeby robić takie kombinacje. I tak ta linia nie jest z niczym skoordynowana.
Na pewno nie jest skoordynowana?

Zablokowany