Strona 3 z 9

: 03 cze 2006, 9:43
autor: R-9 Chełmska
Z "Woronicza" zawsze najbardziej ceniłem 2141, któy jednak teraz powoli wybiera się w swoją ostatnią podróż. Zdaje się, że 2070 i 2074 nie są takie ostatnie, mimo naklejki "wolniej, lepiej" na kabinie pierwszego z wymienionych :mrgreen:

: 03 cze 2006, 9:54
autor: Ryży
R-9 Chełmska pisze:Z "Woronicza" zawsze najbardziej ceniłem 2141 ...
Tym wozem jechał miesiąc temu mój wujek na 167.Ledwo nim podjechał pod Spacerową,a gdy zajechał na Chomiczówke był zmuszony zjechać nim na zakład,ponieważ sie zepsuł :P

Na następny jeśli ktoś zwraca Ci uwage, że popełniłeś błąd ortograficzny, to sam go poprawiaj, a nie czekaj jak na zbawienie, aż zrobi to moderator!

: 03 cze 2006, 11:42
autor: ZaciszaniN
ryzy1 pisze:R-7 :arrow: 2153
Oceniasz po wyglądzie :?: Ten wóz ma tylko blacharke wymienioną - i to nie kompletnie. W środku (pod względem estetycznym i technicznym) nic się nie zmieniło :neutral:

: 03 cze 2006, 12:05
autor: Santos
ryzy1 pisze:R-7 :arrow: 2153
co najwiecej mozna powiedziec o tym ikarze to nalezy do przecietnych długich lewarów na R7 :P

: 03 cze 2006, 12:06
autor: mobil one
Te "najlepsze lewarki",to nie powinny już od dawna "egzystować w przyrodzie".
Są to stare,skorodowane szroty które trzymają się tylko na nitach i na kolejnych warstwach lakieru.Miejmy nadzieję,że gdy będą już namacalne owoce z nowego przetargu MZA-firma skasuje te szroty.Zarówno solówki jak i przeguby.

: 03 cze 2006, 14:07
autor: TOMEK
Wczoraj jechałem #2947 :arrow: 5/117 i byłem pozytywnie zaskoczony bardzo dynamiczną jazdą kierowcy tegoż wozu. Co prawda była 22, kiedy to autobusy zazwyczaj jeżdżą szybciej, ale ten ma niezłe przyszpieszenie :grin: ! W dodatku w busie panował absolutnie fajny klimat, bo paliły się tylko 4 lampy w całym wozie :dance: !

: 03 cze 2006, 14:15
autor: Ryży
Nie oceniłem go po wyglądzie tylko po opini kierowcy.

: 04 cze 2006, 10:10
autor: jasiu
Jest taki fajny lewar z R-10... 2570 czy 2571. Ma taką dziwaczną konstrukcję przy kabinie kierowcy:)

: 12 cze 2006, 21:43
autor: 5291
2576. Podobne konstrukcje były w 2046 i 2952 (BYŁY). A najlepsze lewary MZA stacjonują na Chełmskiej. Mam nadzieję, że ilostan się powiększy.

: 12 cze 2006, 21:55
autor: R-9 Chełmska
5291 pisze:2576. Podobne konstrukcje były w 2046 i 2952 (BYŁY). A najlepsze lewary MZA stacjonują na Chełmskiej. Mam nadzieję, że ilostan się powiększy.
Coraz bardziej się pomniejsza, niestety, szykują się na realną likwidację zakładu...

: 14 cze 2006, 9:55
autor: zap
2471 moim zdaniem jest bardzo zamulony. Dobrze ciągną 2393, 2424, 2436, 2452, 3116, z czego pierwszy i ostatni najlepiej. Z solówek 1037, 1078, 1084, 1680.

: 14 cze 2006, 22:14
autor: ZaciszaniN
zap pisze:Dobrze ciągną [...] 3116, z czego [...] i ostatni najlepiej.
O ile co do zrywności pozostałych wozów mogę się zgodzić, to #3116 to dyliżans godny wycieczkowego czasu przejazdu 801. Dlatego też na inne niż ta linie jest wysyłany sporadycznie, co jest też pośrednio związane ze zbliżającym się dlań wyrokiem.

: 11 sie 2006, 9:58
autor: Jamnik
Świetnym Ostrobramskim lewarkiem okazał się 2536. Biegi leciutko chodzą i przyspieszenie prawie jak w 52xx. :D

: 09 mar 2007, 22:39
autor: Janek1236
310 (Dobre osiągi i atrakcyjny wygląd:-))
327 i 329 (śmiało mogą się ścigać z Solarisami i MANami)
1241 (Dobrze ustawione biegi, spokojnie wyciąga ponad 70 km/h, szczegolnie na liniach nocnych :D )
1248 (Pomimo 25 lat na karku, wciąż dobrze się trzyma (oczywiście w porównaniu do takich wozów jak 1212 czy 1226))
2952 (silnik pracuje jakby był fabrycznie nowy ;-) )

: 10 mar 2007, 14:10
autor: Jamnik
2642, 2705 :twisted:, 2975, 2999.
A najoszczędniejszy to chyba 2722.