Nie aż tak na dobre. W I kwartale 2006 roku zaczną poszerzać.Rosa pisze:Na razie to parkingowcy na dobre zablokowali zwykle poszerzenie Bora.
Komunikacja miejska w Wawrze
Moderator: Wiliam
Gocławska linia mikrobusowa:
211 Gocław, Bora - Komorowskiego, Jugosłowiańska, Fieldorfa, Umińskiego, Rechniewskiego, Nowaka - Jeziorańskiego, Żymirskiego, Motorowa, Poligonowa, Grenadierów, Grochowska, Praga Płd. - Ratusz
Bo fantazja jest od tego
211 Gocław, Bora - Komorowskiego, Jugosłowiańska, Fieldorfa, Umińskiego, Rechniewskiego, Nowaka - Jeziorańskiego, Żymirskiego, Motorowa, Poligonowa, Grenadierów, Grochowska, Praga Płd. - Ratusz
Bo fantazja jest od tego
- zawsze 4,5 minut na plusie, z powodu mijania większości przystanków stałych i nikłych wymian pasażerskich,Bastian pisze: Mijają dwa tygodnie od uruchomienia linii. Jak wygląda frekwencja? Jakie macie obserwacje?
- frekwencja z granicach 0-10 osób, w tym głównie przypadkowi - Ci ktorzy czekają na 115 w Marysinie, by dojechać do Cm. Ofiar Wojny, Rolnicznej lub Kajki - a 305 przyjeżdża zawsze wcześniej oraz przypadkowi czekający na 521, by podjechać z Falenicy np. do Radości
- mija prawie miesiąc od uruchomienia linii, a sporo ludzi robi nadal minę jakby linię widzieli pierwszy raz
- nie ma chyba obecnie bardziej deficytowej linii; 305 jest puste prawie tak samo na każdym odcinku swojej dość długiej trasy, pochłaniającej 3 cenne wozy (ciekawe skąd wzięte)
-
- Posty: 791
- Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
- Lokalizacja: Marki / Saska Kępa
byłem na 305 kilka tygodni temu trekwencja porażająca na Strusia wsiada 4-5 osób i na trasie prawie nikt. A z powrotem jedzie z 10-12 osób które wsiadają na całej trasie i wysiadają przeważnie na od Łysakowkiej do Strusia.Andrzej pisze:- zawsze 4,5 minut na plusie, z powodu mijania większości przystanków stałych i nikłych wymian pasażerskich,Bastian pisze: Mijają dwa tygodnie od uruchomienia linii. Jak wygląda frekwencja? Jakie macie obserwacje?
- frekwencja z granicach 0-10 osób, w tym głównie przypadkowi - Ci ktorzy czekają na 115 w Marysinie, by dojechać do Cm. Ofiar Wojny, Rolnicznej lub Kajki - a 305 przyjeżdża zawsze wcześniej oraz przypadkowi czekający na 521, by podjechać z Falenicy np. do Radości
- mija prawie miesiąc od uruchomienia linii, a sporo ludzi robi nadal minę jakby linię widzieli pierwszy raz
- nie ma chyba obecnie bardziej deficytowej linii; 305 jest puste prawie tak samo na każdym odcinku swojej dość długiej trasy, pochłaniającej 3 cenne wozy (ciekawe skąd wzięte)
-
- Posty: 5133
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Z tą nie wiedzą pasażerów bym polemizował,teraz np.ludzie z Traktu nie czekają na 142 który mają za dwie minuty,tylko wsiadają do 305,a na początku było inaczej.
Tak było we wtorek kurs o 11:54 z przystanku Lucerny,na każdym przystanku ktoś wsiadał,nawet na Spadowej.
Uzbierało się gdzieś koło 15-17 osób i to większy odsetek nie"moherowy".A gdzie wysiedli?
Nie mówie że zawsze 305 ma taką frekwencje,mie to zaskoczyło,chociaż to i tak mało ale więcej niż na początku.Oczywiście są kursy które obecnie widuje z frekwencją 2-7 osobową.
Tylko powiem że ten kurs był między kursem 702 o 11:38 a kursem 142 o 11:56.
Tak było we wtorek kurs o 11:54 z przystanku Lucerny,na każdym przystanku ktoś wsiadał,nawet na Spadowej.
Uzbierało się gdzieś koło 15-17 osób i to większy odsetek nie"moherowy".A gdzie wysiedli?
Nie mówie że zawsze 305 ma taką frekwencje,mie to zaskoczyło,chociaż to i tak mało ale więcej niż na początku.Oczywiście są kursy które obecnie widuje z frekwencją 2-7 osobową.
Tylko powiem że ten kurs był między kursem 702 o 11:38 a kursem 142 o 11:56.
Witam, pisze bo mi taki pomysl wpadl do glowu odnosnie lepszego polaczenia do centrum z walu miedzeszynskiego, niewiem czy jest on dobry, ale zawsze pomyslec mozna
a chodzi mi o to ze 146 i 147 na wiekszosci trasy sie dubluja i obie jada do wschodniego, zadna nie jedzie do centrum, a na waszyngtona 3/4 osob wysiada i przesiada sie do innego autobusu
w zwiazku z tym proponuje tak:
146 FALENICA -...Wal Miedzeszynski - Trasa Lazienkowska - Plac Na Rozdrozu - Plac trzech Krzyzy - Nowy Swiat - Al. Jerozolimskie - DW . CENTRALNY, albo ewentualnie dalej do DW. ZACHODNIEGO
147 MIEDZYLESIE -...Wal Miedzieszynski - Francuska - Al. Zieleniecka - Kijowska - DW. WSCHODNI
523 Likwidacja linii lub jej skrocenie, proponowana trasa:
OLSZYNKA - Al Jerozolimskie - Most Poniatowskiego - Nowy Swiat - Pl Trzech Krzyzy - Trasa Lazienkowska - Al. Jerozolimskie - Al. Prymasa Tysiaclecia - Kasprzaka - Polczynska - Karolin
155 wziamian na nowe bemowo, gdyz tam nie potrzebna linia przyspieszona bo i tak swiatla daja o sobie znac i sie i tak jedzie wolno, a ostatnio jest tam troche skrzyzowan i jednoczesnie punktow przesiadkowych
a dodatkowo jak dokoncza trasie siekierkowska do plowieckiej, proponuje zmienic 359 w przyspieszona linie okresowa 459 na trasie:
METRO POLITECHNIKA - (po trasie 359_ - Trasa Siekierkowska - Plowiecka - : i dalej niewiem moze na docelowa petle aktualnej linii 305 w okolicach marysina wawerskiego
305 - Likwidacja Linii
to sa tylko moje propozycje, a wy sie wypowiadajcie
aaa i proponuje zmiane czestotliwosci tych linii
ponizej bedzie kolejno: DP szczyt/DP miedzyszczyt i godziny wieczorne / DS
146 15/20/20
147 15/25/30
523 15/20/20
155 jak obecnie
a potem
459 ew. 10/20/-
a chodzi mi o to ze 146 i 147 na wiekszosci trasy sie dubluja i obie jada do wschodniego, zadna nie jedzie do centrum, a na waszyngtona 3/4 osob wysiada i przesiada sie do innego autobusu
w zwiazku z tym proponuje tak:
146 FALENICA -...Wal Miedzeszynski - Trasa Lazienkowska - Plac Na Rozdrozu - Plac trzech Krzyzy - Nowy Swiat - Al. Jerozolimskie - DW . CENTRALNY, albo ewentualnie dalej do DW. ZACHODNIEGO
147 MIEDZYLESIE -...Wal Miedzieszynski - Francuska - Al. Zieleniecka - Kijowska - DW. WSCHODNI
523 Likwidacja linii lub jej skrocenie, proponowana trasa:
OLSZYNKA - Al Jerozolimskie - Most Poniatowskiego - Nowy Swiat - Pl Trzech Krzyzy - Trasa Lazienkowska - Al. Jerozolimskie - Al. Prymasa Tysiaclecia - Kasprzaka - Polczynska - Karolin
155 wziamian na nowe bemowo, gdyz tam nie potrzebna linia przyspieszona bo i tak swiatla daja o sobie znac i sie i tak jedzie wolno, a ostatnio jest tam troche skrzyzowan i jednoczesnie punktow przesiadkowych
a dodatkowo jak dokoncza trasie siekierkowska do plowieckiej, proponuje zmienic 359 w przyspieszona linie okresowa 459 na trasie:
METRO POLITECHNIKA - (po trasie 359_ - Trasa Siekierkowska - Plowiecka - : i dalej niewiem moze na docelowa petle aktualnej linii 305 w okolicach marysina wawerskiego
305 - Likwidacja Linii
to sa tylko moje propozycje, a wy sie wypowiadajcie
aaa i proponuje zmiane czestotliwosci tych linii
ponizej bedzie kolejno: DP szczyt/DP miedzyszczyt i godziny wieczorne / DS
146 15/20/20
147 15/25/30
523 15/20/20
155 jak obecnie
a potem
459 ew. 10/20/-
-
- Posty: 791
- Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
- Lokalizacja: Marki / Saska Kępa
Moje zdanie jest takie żeby zostawić 305 jeszcze kilka miechów (najwyżej 2) i zobaczyć jak się wyklaruje sytacja jeśli będzie to samo to zlikwidować i zrobić coś pożytecznego.
-
- Posty: 791
- Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
- Lokalizacja: Marki / Saska Kępa
Nie zauważasz jednej ważnej rzeczy - obie się do Wschodniego dublują i obie mają frekwencję. Po co dziadkom z działek dojazd do Centrum jak mieszkają na Pradze Płd.djmc100 pisze:Witam, pisze bo mi taki pomysl wpadl do glowu odnosnie lepszego polaczenia do centrum z walu miedzeszynskiego, niewiem czy jest on dobry, ale zawsze pomyslec mozna
a chodzi mi o to ze 146 i 147 na wiekszosci trasy sie dubluja i obie jada do wschodniego, zadna nie jedzie do centrum, a na waszyngtona 3/4 osob wysiada i przesiada sie do innego autobusu
w zwiazku z tym proponuje tak:
146 FALENICA -...Wal Miedzeszynski - Trasa Lazienkowska - Plac Na Rozdrozu - Plac trzech Krzyzy - Nowy Swiat - Al. Jerozolimskie - DW . CENTRALNY, albo ewentualnie dalej do DW. ZACHODNIEGO
147 MIEDZYLESIE -...Wal Miedzieszynski - Francuska - Al. Zieleniecka - Kijowska - DW. WSCHODNI
a moze rozpoznac w jakim czasei jezdzi najwiecej ludzi i zostawic tylko wtedy, w pozostalych godzinach zlikwidowacKrzysztof Sokołowski pisze:Z tą nie wiedzą pasażerów bym polemizował,teraz np.ludzie z Traktu nie czekają na 142 który mają za dwie minuty,tylko wsiadają do 305,a na początku było inaczej.
Tak było we wtorek kurs o 11:54 z przystanku Lucerny,na każdym przystanku ktoś wsiadał,nawet na Spadowej.
Uzbierało się gdzieś koło 15-17 osób i to większy odsetek nie"moherowy".A gdzie wysiedli?
Nie mówie że zawsze 305 ma taką frekwencje,mie to zaskoczyło,chociaż to i tak mało ale więcej niż na początku.Oczywiście są kursy które obecnie widuje z frekwencją 2-7 osobową.
Tylko powiem że ten kurs był między kursem 702 o 11:38 a kursem 142 o 11:56.
chodzilo mi o to Ze juz gdzies byl o tym watek, i ludzie narzekali ze musza sie przesiadac, a nawet i dziadkowie jak chca do centrum to pojada wygodnie jednym autobusem bez przesiadki, a chodzilo mi o to zeby np 147 zwiekszyc czestotliwosc, moze nawet lepsza niz napisalemIkarus 5780 pisze:Nie zauważasz jednej ważnej rzeczy - obie się do Wschodniego dublują i obie mają frekwencję. Po co dziadkom z działek dojazd do Centrum jak mieszkają na Pradze Płd.djmc100 pisze:Witam, pisze bo mi taki pomysl wpadl do glowu odnosnie lepszego polaczenia do centrum z walu miedzeszynskiego, niewiem czy jest on dobry, ale zawsze pomyslec mozna
a chodzi mi o to ze 146 i 147 na wiekszosci trasy sie dubluja i obie jada do wschodniego, zadna nie jedzie do centrum, a na waszyngtona 3/4 osob wysiada i przesiada sie do innego autobusu
w zwiazku z tym proponuje tak:
146 FALENICA -...Wal Miedzeszynski - Trasa Lazienkowska - Plac Na Rozdrozu - Plac trzech Krzyzy - Nowy Swiat - Al. Jerozolimskie - DW . CENTRALNY, albo ewentualnie dalej do DW. ZACHODNIEGO
147 MIEDZYLESIE -...Wal Miedzieszynski - Francuska - Al. Zieleniecka - Kijowska - DW. WSCHODNI
-
- Posty: 791
- Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
- Lokalizacja: Marki / Saska Kępa
na to niestety nie ma reguły. Poza tym po co autobus ma jeździć godzinach załóżmy 9 14 17 to będzie problem z rozkładem i z kierowcą (ma zjeżdżać do R-10 czy nie). W ogóle jakby co ja bym dał na tą linię Grodzisk - on ma beznadziejnie wolne autobusy kierowcy zresztą też się nie spieszą nigdy, a 305 ma tak ułożony rozkład że można jechać 40 całą trasę i jest się o czasie albo i przed. Tylko niestety to nie wina rozkładu tylko frekwencji.djmc100 pisze:a moze rozpoznac w jakim czasei jezdzi najwiecej ludzi i zostawic tylko wtedy, w pozostalych godzinach zlikwidowacKrzysztof Sokołowski pisze:Z tą nie wiedzą pasażerów bym polemizował,teraz np.ludzie z Traktu nie czekają na 142 który mają za dwie minuty,tylko wsiadają do 305,a na początku było inaczej.
Tak było we wtorek kurs o 11:54 z przystanku Lucerny,na każdym przystanku ktoś wsiadał,nawet na Spadowej.
Uzbierało się gdzieś koło 15-17 osób i to większy odsetek nie"moherowy".A gdzie wysiedli?
Nie mówie że zawsze 305 ma taką frekwencje,mie to zaskoczyło,chociaż to i tak mało ale więcej niż na początku.Oczywiście są kursy które obecnie widuje z frekwencją 2-7 osobową.
Tylko powiem że ten kurs był między kursem 702 o 11:38 a kursem 142 o 11:56.
-
- Posty: 791
- Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
- Lokalizacja: Marki / Saska Kępa
ok rozumiem ale zobacz jak chcą się przesiadać w godzinach szczytu to mają 359 które jest beznadziejnie puste poza tym nawet jak ludzie wsiadają do 359 to na pewno w najmniejszym stopniu na przystankach pokrywających się z 146 i 147 (jeszcze może na Zwoleńskiej). Poza tym jeśli chodzi o reformę 147 to jedyne co należy zrobić to wycofać z Radości.djmc100 pisze: chodzilo mi o to Ze juz gdzies byl o tym watek, i ludzie narzekali ze musza sie przesiadac, a nawet i dziadkowie jak chca do centrum to pojada wygodnie jednym autobusem bez przesiadki, a chodzilo mi o to zeby np 147 zwiekszyc czestotliwosc, moze nawet lepsza niz napisalem
ale mi o to niechodzilo, ja niestety nie mieszkam w tym rejonie i mimo ze interesuje sie tamtejsza komunikacja bo tam czesto jezdze do cioci (mieszka w miedzeszynie) to akurat w grudniu tam jeszcze nie mialem okazji byc ale z tego co mowicie to mi chodzilo o to zeby podpatrzec czy np miedzy 9 a 14 jest wiecej niz w porannym szczycie, czy np puscic tylko w godz 8-16 bo pozniej juz nie ma zapotrzebowania
ale posluchaj, 359 jest puste bo ma beznadziejna trase, takto 146 by jezdzilo lazienkowska i by znacznie szybciej pokonalo te trase a nie stalo w korku gdzies na czerniakowie czy w tamtych okolicach, a 359 ma beznadziejna trase dlatego proponuje ja zmienic chociaz z ta trasa siekierkowska tez beznadziejnie bo jest mnostwo autobusow ktorym i sie dojedzie do metra z rembertowa m in 408, 515 i inne i znacznie szybciej bo trasa lazienkowskaIkarus 5780 pisze:ok rozumiem ale zobacz jak chcą się przesiadać w godzinach szczytu to mają 359 które jest beznadziejnie puste poza tym nawet jak ludzie wsiadają do 359 to na pewno w najmniejszym stopniu na przystankach pokrywających się z 146 i 147 (jeszcze może na Zwoleńskiej). Poza tym jeśli chodzi o reformę 147 to jedyne co należy zrobić to wycofać z Radości.djmc100 pisze: chodzilo mi o to Ze juz gdzies byl o tym watek, i ludzie narzekali ze musza sie przesiadac, a nawet i dziadkowie jak chca do centrum to pojada wygodnie jednym autobusem bez przesiadki, a chodzilo mi o to zeby np 147 zwiekszyc czestotliwosc, moze nawet lepsza niz napisalem
a ze 147 to masz racje calkowita
-
- Posty: 791
- Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
- Lokalizacja: Marki / Saska Kępa
tak dokładnie to nie wiem kilka razy jeździłem 305 ale raczej nie później jak o 15 (choć wtedy też jeździło puste) a jeśli masz rację to można tak zrobić - byłyby 3 maratony.djmc100 pisze:ale mi o to niechodzilo, ja niestety nie mieszkam w tym rejonie i mimo ze interesuje sie tamtejsza komunikacja bo tam czesto jezdze do cioci (mieszka w miedzeszynie) to akurat w grudniu tam jeszcze nie mialem okazji byc ale z tego co mowicie to mi chodzilo o to zeby podpatrzec czy np miedzy 9 a 14 jest wiecej niz w porannym szczycie, czy np puscic tylko w godz 8-16 bo pozniej juz nie ma zapotrzebowania