Trasa Toruńska/Armii Krajowej

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
hafilip84
Jego Gryząca Albumowość
Posty: 7641
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: hafilip84 » 03 lut 2006, 14:29

kurde.... czemu jeszcze nikt na to nie wpadl? :D :D :D

tylko z Brodnem jest jeszcze inny problem... oni musza sie przedostac nie tylko przez Wisle, ale jeszcze przez calkiem pokazna ilosc torow kolejowych... wiaduktem :-?

Awatar użytkownika
khangoor
Posty: 134
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:34
Lokalizacja: otwock/wawa
Kontakt:

Post autor: khangoor » 03 lut 2006, 14:31

taaa... drugi most syreny... ;)

Awatar użytkownika
Karol
Posty: 857
Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
Lokalizacja: Marysin Wawerski

Post autor: Karol » 03 lut 2006, 14:37

Nie-dwa mosty o kratownicowej konstrukcji, takie rezerwowe.

Most Syreny był pełnowymiarowy-nie oszukujmy się, inaczej by nie stał tyle lat :wink:
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!

Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 03 lut 2006, 15:24

Przecież ZDM wspominał o tym aby w czasie remontu estakad postawić most o konstrukcji pochodzącej z mostu Syreny. Tak jak było podczas remontu w al. Krakowskiej.

Awatar użytkownika
hafilip84
Jego Gryząca Albumowość
Posty: 7641
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: hafilip84 » 03 lut 2006, 15:38

hmmmm.... dobrze zrozumialem? most syreny zamiast pojsc na zlom stoi gdzies i sluzy jako czesci zapasowe dla miasta?

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 03 lut 2006, 15:47

Dobrze. I wielu już miało okazję po nim w al. Krakowskiej jeżdzić.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8621
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 03 lut 2006, 15:54

Plesim pisze:Przecież ZDM wspominał o tym aby w czasie remontu estakad postawić most o konstrukcji pochodzącej z mostu Syreny. Tak jak było podczas remontu w al. Krakowskiej.
:arrow: No właśnie. Mówili o tym parę dni temu w Kurierze Warszawskim. Fajnie by to musiało wyglądać: w środku dwa bezużyteczne wiadukty, po bokach kolejne dwa (te, po których teraz odbywa się ruch), a obok jeszcze te wiadukty tymczasowe :lol:.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 lut 2006, 22:17

Pamietam pontonowiec z Wyszkowa, wydaje mi się, że nie tylko autobusy, ale i ciężarówki nim jeździły. W końcu to rozwiazanie wojskowe....
A w ogóle, to rozwiązanie jest jedno - zamknąć ruch dla komunikacji indywidualnej i zostaiwć dwa pasy dla autobusów.
Tyle, że do powyższego, to trzebaby tych autobusów puścić co najmniej o 70% więcej, o dodatkowych pociągach na linii legionowskiej i tłustej nie wspominając...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
khangoor
Posty: 134
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:34
Lokalizacja: otwock/wawa
Kontakt:

Post autor: khangoor » 04 lut 2006, 0:15

inż. Glonojad pisze:nie tylko autobusy, ale i ciężarówki nim jeździły. W końcu to rozwiazanie wojskowe....
mostami pontonowymi nawet czołgi mogą się przeprawiać ;)

Awatar użytkownika
Karol
Posty: 857
Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
Lokalizacja: Marysin Wawerski

Post autor: Karol » 04 lut 2006, 0:37

inż. Glonojad pisze:Pamietam pontonowiec z Wyszkowa, wydaje mi się, że nie tylko autobusy, ale i ciężarówki nim jeździły. W końcu to rozwiazanie wojskowe....
A w ogóle, to rozwiązanie jest jedno - zamknąć ruch dla komunikacji indywidualnej i zostaiwć dwa pasy dla autobusów.
Tyle, że do powyższego, to trzebaby tych autobusów puścić co najmniej o 70% więcej, o dodatkowych pociągach na linii legionowskiej i tłustej nie wspominając...
Pociągi-dowozówki z Toruńskiej do dworca gdańskiego. Da się?
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!

Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 04 lut 2006, 1:05

MZ pisze: w środku dwa bezużyteczne wiadukty,
przecież są wyburzone już.

Awatar użytkownika
hafilip84
Jego Gryząca Albumowość
Posty: 7641
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: hafilip84 » 04 lut 2006, 3:58

Karol pisze:Da się?
e-e.... niedasizm :(

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8621
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 05 lut 2006, 13:48

MZ pisze:w środku dwa bezużyteczne wiadukty
MeWa pisze:przecież są wyburzone już
:arrow: Jeszcze nie w całości. Fragmenty nad Jagiellońską mają się dobrze (oczywiście nie pod względem technicznym, tylko tak w ogóle, bo nadal stoją) :wink:.

Awatar użytkownika
hafilip84
Jego Gryząca Albumowość
Posty: 7641
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: hafilip84 » 05 lut 2006, 15:35

tylko, ze sa w jeszcze gorszym stanie niz zewnetrzne.... dlatego sa nieuzywane... poza tym co Ci te fragmnty dadza, skoro kawalek za Jagiellonska jest przepasc?

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8621
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 05 lut 2006, 15:39

:arrow: Oj, Filip, zaspany chyba jeszcze jesteś :wink:. Przecież ja nigdzie nie napisałem, żeby przywrócić na nich ruch, a jedynie odpowiedziałem MeWie, że jeszcze w całości tych wiaduktów nie rozebrali (bo tak wynikało z jego postu).

ODPOWIEDZ