Strona 3 z 27
: 03 lut 2006, 14:29
autor: hafilip84
: 03 lut 2006, 14:31
autor: khangoor
taaa... drugi most syreny...
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: 03 lut 2006, 14:37
autor: Karol
Nie-dwa mosty o kratownicowej konstrukcji, takie rezerwowe.
Most Syreny był pełnowymiarowy-nie oszukujmy się, inaczej by nie stał tyle lat
![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
: 03 lut 2006, 15:24
autor: Plesim
Przecież ZDM wspominał o tym aby w czasie remontu estakad postawić most o konstrukcji pochodzącej z mostu Syreny. Tak jak było podczas remontu w al. Krakowskiej.
: 03 lut 2006, 15:38
autor: hafilip84
hmmmm.... dobrze zrozumialem? most syreny zamiast pojsc na zlom stoi gdzies i sluzy jako czesci zapasowe dla miasta?
: 03 lut 2006, 15:47
autor: Plesim
Dobrze. I wielu już miało okazję po nim w al. Krakowskiej jeżdzić.
: 03 lut 2006, 15:54
autor: MZ
Plesim pisze:Przecież ZDM wspominał o tym aby w czasie remontu estakad postawić most o konstrukcji pochodzącej z mostu Syreny. Tak jak było podczas remontu w al. Krakowskiej.
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
No właśnie. Mówili o tym parę dni temu w Kurierze Warszawskim. Fajnie by to musiało wyglądać: w środku dwa bezużyteczne wiadukty, po bokach kolejne dwa (te, po których teraz odbywa się ruch), a obok jeszcze te wiadukty tymczasowe
![:lol: :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
.
: 03 lut 2006, 22:17
autor: Glonojad
Pamietam pontonowiec z Wyszkowa, wydaje mi się, że nie tylko autobusy, ale i ciężarówki nim jeździły. W końcu to rozwiazanie wojskowe....
A w ogóle, to rozwiązanie jest jedno - zamknąć ruch dla komunikacji indywidualnej i zostaiwć dwa pasy dla autobusów.
Tyle, że do powyższego, to trzebaby tych autobusów puścić co najmniej o 70% więcej, o dodatkowych pociągach na linii legionowskiej i tłustej nie wspominając...
: 04 lut 2006, 0:15
autor: khangoor
inż. Glonojad pisze:nie tylko autobusy, ale i ciężarówki nim jeździły. W końcu to rozwiazanie wojskowe....
mostami pontonowymi nawet czołgi mogą się przeprawiać
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: 04 lut 2006, 0:37
autor: Karol
inż. Glonojad pisze:Pamietam pontonowiec z Wyszkowa, wydaje mi się, że nie tylko autobusy, ale i ciężarówki nim jeździły. W końcu to rozwiazanie wojskowe....
A w ogóle, to rozwiązanie jest jedno - zamknąć ruch dla komunikacji indywidualnej i zostaiwć dwa pasy dla autobusów.
Tyle, że do powyższego, to trzebaby tych autobusów puścić co najmniej o 70% więcej, o dodatkowych pociągach na linii legionowskiej i tłustej nie wspominając...
Pociągi-dowozówki z Toruńskiej do dworca gdańskiego. Da się?
: 04 lut 2006, 1:05
autor: MeWa
MZ pisze: w środku dwa bezużyteczne wiadukty,
przecież są wyburzone już.
: 04 lut 2006, 3:58
autor: hafilip84
Karol pisze:Da się?
e-e.... niedasizm
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
: 05 lut 2006, 13:48
autor: MZ
MZ pisze:w środku dwa bezużyteczne wiadukty
MeWa pisze:przecież są wyburzone już
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Jeszcze nie w całości. Fragmenty nad Jagiellońską mają się dobrze (oczywiście nie pod względem technicznym, tylko tak w ogóle, bo nadal stoją)
![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
.
: 05 lut 2006, 15:35
autor: hafilip84
tylko, ze sa w jeszcze gorszym stanie niz zewnetrzne.... dlatego sa nieuzywane... poza tym co Ci te fragmnty dadza, skoro kawalek za Jagiellonska jest przepasc?
: 05 lut 2006, 15:39
autor: MZ
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Oj, Filip, zaspany chyba jeszcze jesteś
![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
. Przecież ja nigdzie nie napisałem, żeby przywrócić na nich ruch, a jedynie odpowiedziałem MeWie, że jeszcze w całości tych wiaduktów nie rozebrali (bo tak wynikało z jego postu).