I dlatego ZTM stawiając wymagania co do niskiej podłogi i klimatyzacji musi dać zarobić przez duża ilość wozo/kilometrów.jacek pisze:Jakby nie liczyć tak wychodzi.Sadek pisze: Myślę że teraz będzie tak samo i wozy ITS-u zostaną skierowane na brygady całodzienne , bo na nich wykonuje się więcej wozo/kilometrów.
Zmiany obsługowe - grudzień 2006
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Z tego widać, że miałem rację, pisząc iż ITS woli przejmować linie na Tarchominie i Białołęce (nie należy mu się dziwić ze względu na odległość od zajezdni). Na pewno firma ma wpływ na to, jakie linie przejmuje, bo znów powtarza się ten sam schemat - 2:1 dla Nowodworów. (1 linia na Bielanach - 2 na Tarchominie). Zatem ci, którzy chcieliby ujrzeć ITS na 515 raczej nieprędko się doczekają.
ITS nie ma tutaj dużo do gadania. To ZTM mówi gdzie ITS ma jeździć i tyle.fraktal pisze:Z tego widać, że miałem rację, pisząc iż ITS woli przejmować linie na Tarchominie i Białołęce (nie należy mu się dziwić ze względu na odległość od zajezdni). Na pewno firma ma wpływ na to, jakie linie przejmuje.
Nie bądź taki mądraliński, ITS ma 195, więc nie problem by w lutym dostał brygady na 515.fraktal pisze:Zatem ci, którzy chcieliby ujrzeć ITS na 515 raczej nieprędko się doczekają.
ZTM z ajentami zawiera umowy na wozo/kilometry realizowane w miesiącu i ma to wpływ tylko na rodzaj brygady (całodzienna - dodatki) aby przewoźnik mógł wyjeździć zakontraktowane kilometry. Na konkretną obsługę linii umów się nie zawiera. Powoli dociera do ludzi odpowiedzialnych w ZTM że gonienie przez całe miasto wozów z zajezdni na trasę nie ma sensu , bo na tych dalekich dojazdach to te autobusy też się zużywają i starczą na krócej. Jedynie Mobilis z racji specyficznych pojazdów (małe) musi ganiać na linie gdzie takie pojazdy wystarczają.
Z tego co pamiętam to w wartunkach przetargu była mowa że ajent ma przejechać 4000000 km/rocznie 50 autobusami. Wychodzi na to, że 1 autobus ma przejechać rocznie 80000 - mniej więcej tyle ile jeżdzą nowe autobusy w MZA przez pierwsze lata użytkowania a nie zawsze jeżdzą na całkach.Sadek pisze:ZTM z ajentami zawiera umowy na wozo/kilometry realizowane w miesiącu i ma to wpływ tylko na rodzaj brygady (całodzienna - dodatki) aby przewoźnik mógł wyjeździć zakontraktowane kilometry.
A jaka to była linia (być może MZ wie), z której ITS zszedł na własną prośbę, bo jego 12-metrowe MAN-y wracały do zajezdni niekompletne (tj. niszczone przez wandali)? Było o tym kiedyś na forum. Niestety nie robię notatek, więc trudno mi przypomnieć sobie o jaką linię chodziło. Być może zreszta chodziło o Mobilis i jego "urbinetka", ale chyba jednak chodziło o ITS...Flash8222 pisze:ITS nie ma tutaj dużo do gadania. To ZTM mówi gdzie ITS ma jeździć i tyle.
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Linie 153 i 161 były wyjątkami. A porównywanie zmiany obsługi z powodu zdarzeń z dewastacją w roli głównej do typowań linii do obsługi przez ajenta pod względem jednego kryterium wyboru, a mianowicie "najpiękniejszej trasy" jest trochę nie na miejscu.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
Na 503 nie jeżdżą przeguby dlatego tylko, że - jak stwierdził podczas rozmowy ze mną Pan z Działu Przewozów - wynika to tylko z niedoboru przegubowych pojazdów, a nie ze złej woli ZTMSantos pisze:Tylko że na 503 nie ma brygad na przeguba
Pan z Działu Przewozów przyznał mi rację, iż solówki na 503 to nieporozumienie
Woroniczńskie solówki przerzuciłbym na 416 oraz na 122, a wielkopojemne ze 122 wrzuciłbym na 503.Santos pisze:niech całe bierze 403, tylko ciekawe gdzie wtedy przerzucisz brygady woroniczańskie
A w związku z faktem, iż Kleszczowa posiada nadmiar solówek, to wrzuciłbym je na E-5 i zwiększył nieco liczbę kursów albo... nadmiar szrotów IK260 skasowałbym
Mimo że na Gocław dodatkowo jeździ 507, a do Ursusa 405, to w E-5 panuje wciąż niemiłosierny tłok
[ Dodano: 2006-11-24, 00:15 ]
Raczej to nie masz racji: odkurzacze i IK280 na 122 to nieporozumienie. Trasa 122 pokrywa się z 116 i 195 na bardzo długim dystansie, więc po co jej jeszcze przeguby Ponad to przez 8 lat {do października włącznie) codziennie jeździłem 122 na Mokotów i z roku na rok obserwowałem drastyczny spadek popytu na tę linięPiotrek pisze:Na 122 raczej się nie marnują odkurzacze.
OK, tylko ile przegubów jest ze 122 do zabrania?Santos pisze:Raczej to nie masz racji: odkurzacze i IK280 na 122 to nieporozumienie. Trasa 122 pokrywa się z 116 i 195 na bardzo długim dystansie, więc po co jej jeszcze przeguby Ponad to przez 8 lat {do października włącznie) codziennie jeździłem 122 na Mokotów i z roku na rok obserwowałem drastyczny spadek popytu na tę linięPiotrek pisze:Na 122 raczej się nie marnują odkurzacze.
Ja akurat widze pustawe 157, które w 100% jest wielkopojemne. Tu skutecznie udało się popyt wygasic
Ja bym raczej przywrócił wtyczki 512.ŁUKASZ_1 pisze:A w związku z faktem, iż Kleszczowa posiada nadmiar solówek, to wrzuciłbym je na E-5 i zwiększył nieco liczbę kursów
Ta linia jednak jest wykorzystywana, może nie w takim azduzym stopniu ale jednak.Paweł D. pisze:a akurat widze pustawe 157, które w 100% jest wielkopojemne.
Najlepsze wozy na tą linie t ochyba SU15.
147 (zjazdy i wyjazdy z/na Wiśniowej Góry), część 146 (kilkukrotnie MANy ITSu z Falenicy wracały bez szyb z tyłu), 153 i 161 ze względu na dojazdyfraktal pisze:A jaka to była linia (być może MZ wie), z której ITS zszedł na własną prośbę, bo jego 12-metrowe MAN-y wracały do zajezdni niekompletne (tj. niszczone przez wandali)?
Głupoty piszesz - brygadę 5/186 znam na wylot. Mam z nią doczynienia już od 3 lat. Zarówno Woronicza jak i Kleszczowa są punktualne na tej brygadzie.dzidek pisze:Ciekawe To zobacz lepiej ile SU15 wysyła R7 na tę linię a potem pisz o Kleszczowej. Poza tym wreszcie 5 i 7 / 186 rano przyjeżdżają o czasnie na przystanki!!Santos pisze: może jeszcze zrobić zjazdy z Metra gdzie pętla jest pod nosem R7 Dodatkowo 5i 7 brygade w dp R11 oddac na R7.Ostatio często mozna spotkac na tych brygadach neoplany