Zmiany obsługowe - grudzień 2006

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Sadek
Posty: 432
Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza

Post autor: Sadek » 23 lis 2006, 19:59

jacek pisze:
Sadek pisze: Myślę że teraz będzie tak samo i wozy ITS-u zostaną skierowane na brygady całodzienne , bo na nich wykonuje się więcej wozo/kilometrów.
Jakby nie liczyć tak wychodzi. :D
I dlatego ZTM stawiając wymagania co do niskiej podłogi i klimatyzacji musi dać zarobić przez duża ilość wozo/kilometrów.

fraktal
Posty: 5491
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 23 lis 2006, 21:02

Z tego widać, że miałem rację, pisząc iż ITS woli przejmować linie na Tarchominie i Białołęce (nie należy mu się dziwić ze względu na odległość od zajezdni). Na pewno firma ma wpływ na to, jakie linie przejmuje, bo znów powtarza się ten sam schemat - 2:1 dla Nowodworów. (1 linia na Bielanach - 2 na Tarchominie). Zatem ci, którzy chcieliby ujrzeć ITS na 515 raczej nieprędko się doczekają.

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 23 lis 2006, 21:20

fraktal pisze:Z tego widać, że miałem rację, pisząc iż ITS woli przejmować linie na Tarchominie i Białołęce (nie należy mu się dziwić ze względu na odległość od zajezdni). Na pewno firma ma wpływ na to, jakie linie przejmuje.
ITS nie ma tutaj dużo do gadania. To ZTM mówi gdzie ITS ma jeździć i tyle.
fraktal pisze:Zatem ci, którzy chcieliby ujrzeć ITS na 515 raczej nieprędko się doczekają.
Nie bądź taki mądraliński, ITS ma 195, więc nie problem by w lutym dostał brygady na 515.

Awatar użytkownika
Sadek
Posty: 432
Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza

Post autor: Sadek » 23 lis 2006, 22:02

ZTM z ajentami zawiera umowy na wozo/kilometry realizowane w miesiącu i ma to wpływ tylko na rodzaj brygady (całodzienna - dodatki) aby przewoźnik mógł wyjeździć zakontraktowane kilometry. Na konkretną obsługę linii umów się nie zawiera. Powoli dociera do ludzi odpowiedzialnych w ZTM że gonienie przez całe miasto wozów z zajezdni na trasę nie ma sensu , bo na tych dalekich dojazdach to te autobusy też się zużywają i starczą na krócej. Jedynie Mobilis z racji specyficznych pojazdów (małe) musi ganiać na linie gdzie takie pojazdy wystarczają.

TJ
Posty: 181
Rejestracja: 31 maja 2006, 14:09
Lokalizacja: Okęcie

Post autor: TJ » 23 lis 2006, 22:44

Sadek pisze:ZTM z ajentami zawiera umowy na wozo/kilometry realizowane w miesiącu i ma to wpływ tylko na rodzaj brygady (całodzienna - dodatki) aby przewoźnik mógł wyjeździć zakontraktowane kilometry.
Z tego co pamiętam to w wartunkach przetargu była mowa że ajent ma przejechać 4000000 km/rocznie 50 autobusami. Wychodzi na to, że 1 autobus ma przejechać rocznie 80000 - mniej więcej tyle ile jeżdzą nowe autobusy w MZA przez pierwsze lata użytkowania a nie zawsze jeżdzą na całkach.

fraktal
Posty: 5491
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 23 lis 2006, 23:20

Flash8222 pisze:ITS nie ma tutaj dużo do gadania. To ZTM mówi gdzie ITS ma jeździć i tyle.
A jaka to była linia (być może MZ wie), z której ITS zszedł na własną prośbę, bo jego 12-metrowe MAN-y wracały do zajezdni niekompletne (tj. niszczone przez wandali)? Było o tym kiedyś na forum. Niestety nie robię notatek, więc trudno mi przypomnieć sobie o jaką linię chodziło. Być może zreszta chodziło o Mobilis i jego "urbinetka", ale chyba jednak chodziło o ITS...

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 23 lis 2006, 23:27

Linie 153 i 161 były wyjątkami. A porównywanie zmiany obsługi z powodu zdarzeń z dewastacją w roli głównej do typowań linii do obsługi przez ajenta pod względem jednego kryterium wyboru, a mianowicie "najpiękniejszej trasy" jest trochę nie na miejscu.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

fraktal
Posty: 5491
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 23 lis 2006, 23:32

Nie najpiękniejszej trasy, tylko najkrószych dojazdów na trasę, które, podobnie, jak dewastacje, generują koszty dla ajenta. Zresztą nieważne. W każdym razie, cokolwiek by mówić, nie jest to do końca tak, że ajent zupełnie nic nie ma do gadania, jeśli chodzi o wybór linii.

ŁUKASZ_1
Posty: 117
Rejestracja: 16 sty 2006, 23:37
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: ŁUKASZ_1 » 24 lis 2006, 0:05

Santos pisze:Tylko że na 503 nie ma brygad na przeguba ](*,)
Na 503 nie jeżdżą przeguby dlatego tylko, że - jak stwierdził podczas rozmowy ze mną Pan z Działu Przewozów - wynika to tylko z niedoboru przegubowych pojazdów, a nie ze złej woli ZTM :P
Pan z Działu Przewozów przyznał mi rację, iż solówki na 503 to nieporozumienie :!:

Santos pisze:niech całe bierze 403, tylko ciekawe gdzie wtedy przerzucisz brygady woroniczańskie ](*,)
Woroniczńskie solówki przerzuciłbym na 416 oraz na 122, a wielkopojemne ze 122 wrzuciłbym na 503.

A w związku z faktem, iż Kleszczowa posiada nadmiar solówek, to wrzuciłbym je na E-5 i zwiększył nieco liczbę kursów albo... nadmiar szrotów IK260 skasowałbym :D

Mimo że na Gocław dodatkowo jeździ 507, a do Ursusa 405, to w E-5 panuje wciąż niemiłosierny tłok :!:


[ Dodano: 2006-11-24, 00:15 ]
Piotrek pisze:Na 122 raczej się nie marnują odkurzacze.
Raczej to nie masz racji: odkurzacze i IK280 na 122 to nieporozumienie. Trasa 122 pokrywa się z 116 i 195 na bardzo długim dystansie, więc po co jej jeszcze przeguby :?: Ponad to przez 8 lat {do października włącznie) codziennie jeździłem 122 na Mokotów i z roku na rok obserwowałem drastyczny spadek popytu na tę linię :-(

Paweł D.
Posty: 5313
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 24 lis 2006, 1:16

Santos pisze:
Piotrek pisze:Na 122 raczej się nie marnują odkurzacze.
Raczej to nie masz racji: odkurzacze i IK280 na 122 to nieporozumienie. Trasa 122 pokrywa się z 116 i 195 na bardzo długim dystansie, więc po co jej jeszcze przeguby :?: Ponad to przez 8 lat {do października włącznie) codziennie jeździłem 122 na Mokotów i z roku na rok obserwowałem drastyczny spadek popytu na tę linię :-(
OK, tylko ile przegubów jest ze 122 do zabrania?
Ja akurat widze pustawe 157, które w 100% jest wielkopojemne. Tu skutecznie udało się popyt wygasic

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 24 lis 2006, 6:55

ŁUKASZ_1 pisze:A w związku z faktem, iż Kleszczowa posiada nadmiar solówek, to wrzuciłbym je na E-5 i zwiększył nieco liczbę kursów
Ja bym raczej przywrócił wtyczki 512.
Paweł D. pisze:a akurat widze pustawe 157, które w 100% jest wielkopojemne.
Ta linia jednak jest wykorzystywana, może nie w takim azduzym stopniu ale jednak.
Najlepsze wozy na tą linie t ochyba SU15.

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 24 lis 2006, 6:57

fraktal pisze:A jaka to była linia (być może MZ wie), z której ITS zszedł na własną prośbę, bo jego 12-metrowe MAN-y wracały do zajezdni niekompletne (tj. niszczone przez wandali)?
147 (zjazdy i wyjazdy z/na Wiśniowej Góry), część 146 (kilkukrotnie MANy ITSu z Falenicy wracały bez szyb z tyłu), 153 i 161 ze względu na dojazdy

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2276
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 24 lis 2006, 10:58

dzidek pisze:
Santos pisze: może jeszcze zrobić zjazdy z Metra ](*,) gdzie pętla jest pod nosem R7 :sick: Dodatkowo 5i 7 brygade w dp R11 oddac na R7.Ostatio często mozna spotkac na tych brygadach neoplany ](*,)
Ciekawe ](*,) To zobacz lepiej ile SU15 wysyła R7 na tę linię a potem pisz o Kleszczowej. Poza tym wreszcie 5 i 7 / 186 rano przyjeżdżają o czasnie na przystanki!!
Głupoty piszesz - brygadę 5/186 znam na wylot. Mam z nią doczynienia już od 3 lat. Zarówno Woronicza jak i Kleszczowa są punktualne na tej brygadzie.

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 24 lis 2006, 14:57

No cóż widocznie o innych porach jeździliśmy

Wracając do tematu:
zmiany w obsłudze poszczególnych brygad od grudnia m.in na 105, 157, 503,

Wujek_ed

Post autor: Wujek_ed » 24 lis 2006, 15:28

Moim zdaniem powino być tak jak w gdyni że ZTM rozpisuje przetarg na określoną linie a nie na ilość brygad

Zablokowany