Strona 3 z 3

: 04 sty 2007, 14:26
autor: Szamot
MeWa pisze:tymczasem przystanek nr 08 zostaje zlikwidowany "do odwołania". Lokalizacja przystanków prezentuje się następująco:

http://www.ztm.waw.pl/images/schematy/070103_starz.gif
krok w dobrym kierunku

: 04 sty 2007, 14:28
autor: Gacek
MisiekK pisze:
Siecool pisze:Kursy do Ostrołęki i Załubic zgarniają trochę narodu, ale nadal zostaje sporo osób.
Przystanek dla PKS-ow i prywaciarzy powinien byc pod wiaduktem kolejowym, tam gdzie byl zastepczy dla 518 w kierunku Nowodworow.
ZDM sie nei zgadza.

: 04 sty 2007, 15:11
autor: MisiekK
Gacek pisze:ZDM sie nei zgadza.
Miejski Inzynier Ruchu - znany skadinad.

: 04 sty 2007, 15:45
autor: Kra
MisiekK pisze:
Siecool pisze:Kursy do Ostrołęki i Załubic zgarniają trochę narodu, ale nadal zostaje sporo osób.
Przystanek dla PKS-ow i prywaciarzy powinien byc pod wiaduktem kolejowym, tam gdzie byl zastepczy dla 518 w kierunku Nowodworow.
Ale o którym przystanku mówicie, bo Siecool chyba o Bonifraterskiej a Ty o jakimś innym.

: 04 sty 2007, 15:47
autor: Szamot
Siecool o Bonifraterskiej,
Misiek o R.Starzyńskiego.

: 04 sty 2007, 15:55
autor: Kra
Szamot pisze:Siecool o Bonifraterskiej,
Misiek o R.Starzyńskiego.
Tak myślałem, a przystanku dla PKS i innych nie da się ot tak przenieść (bo i po ?). To by było bezsensowne utrudnianie życia pasażerom. Akurat obecnie jest raczej OK, dojeżdżasz komunikacją miejską i wsiadasz w inny pojazd.
Ale oczywiście całkowicie tak dla likwidacji Bonifraterskiej dla tramwajów i dodatkowo dla busów na objeździe zamkniętego odcinka Bonifraterskiej (ja bym i 103 stamtąd wycofał). Inna sprawa, że rzeczywiście jak przyjedziesz busem z Centrum lub w ogóle tramem to kluczenie do przystanku Dw.Gdański (na dole) jest takie średnio wygodne.

: 04 sty 2007, 16:02
autor: Piotrek
Szamot pisze:krok w dobrym kierunku
Nie wiem czy nie lepiej zostawić było przystanki na przeciwko siebie po jednej stronie...

: 04 sty 2007, 16:25
autor: Bastian
Piotrek pisze:
Szamot pisze:krok w dobrym kierunku
Nie wiem czy nie lepiej zostawić było przystanki na przeciwko siebie po jednej stronie...
Tak. Tylko że po stronie mostu (więc jeszcze 03 zamiast 07).

: 04 sty 2007, 16:27
autor: Piotrek
Bastian pisze:Tylko że po stronie mostu (więc jeszcze 03 zamiast 07).
Owszem. Wtedy wszystkie przystanki byłyby skupione.

: 04 sty 2007, 17:52
autor: Szamot
Rany! Przecież to skrzyżowanie jest w przebudowie... #-o
Widocznie nie mozna jeszcze tam zrobic przystanku, gdyz np. coś komus może spaść na łeb z estakady...

IMO dobrym krokiem jest usunięcie dubla w postaci przystanku 08 (teraz wystarczy nie robić "odwołania"). A w odpowiednim momencie "zawiesić do odwołania" też 07. Przed zakończeniem remontu ronda wywalamy pozostałe przystanki na trasie, i na ew. postulaty mieszkańców z okolicy R. Starzyńskiego 07/08 odpowiadmy, że to już linia tramwaju przyspieszonego i z pomiarów wynika, że nie ma na niej miejsca na ten przystanek. Ale maja do dyspozycji autobus 103 i 127.

: 04 sty 2007, 18:10
autor: Tm
Nie wiem czy takie protesty będą, wymiany na tych przystankach sa bardzo małe.

: 05 sty 2007, 23:06
autor: Ikarus 5780
Ja pisałem o tym niejednokrotnie - nie tylko te przystanki trzeba wywalić, ale też - Pimot albo Batalionu Platerówek, następnie wszystkie (naprawdę wszystkie) aż do samego Żerania czyli 3 - ewentualnie jakby co to zostawić Budzyńskiej i nie dlatego że tam są takie potoki, ale żeby nie było takiej dziury między przystankami. Swoją drogą ZTM ma do tego talent i chyba największy w Polsce do dodawania przystanków pośpiechom i do utrzymywania beznadziejnych przystanków. A na takie przystanki szkoda klocków hamulcowych. Dobiegałem do przystanku WIelicka w kierunku Spartańskiej, a driver się nie zatrzymał, choć jest on normalny. I takie przypadki można mnożyć. Nie szukać oszczędności w drastycznych cięciach na wakacje (kiedy się nie można do 25 rano i po południu wbić) tylko w wywalaniu takich beznadziejnych przystanków, których słupków nie opłaca się nawet stawaiać. ](*,) . A jak jeździłem często ze szkoły na Jagiellońskiej do Gdańskiego to zawsze mnie szlag trafiał. Part Traugutta - to była najgorsza próba nerwów. I zobaczmy chociażby samą jedną linię 1 - ona w ciągu dnia zatrzymuję się tam 184 razy !!!!!! A tam jeździ 5 linii z wcale nie dużo gorszą od niej częstotliwością. Nawet nie liczcie - zobaczcie sobie te 5 linii - jak ich rozkład wygląda - na pewno jest tam około 800 postojów w ciągu dnia. Paranoja. Ja nie chcę wyjść na tego który ciągle krytykuje, a nic nie powie konstruktywnego, ale ogarnia mnie wściekłość nie miłośnika KM, tylko zwykłego pasażera, którego ma się w d.... , ale co jasne ZTM napisze zaraz, że wychodząc na przeciw potrzebą pasażerów uruchamiamy kolejny przystanek. Szkoda że nie potrafią rozróżnić kiedy wychodzą na przeciw postulatom 0.5 % pasażerów, a kiedy zmiana przystankowa jest naprawdę korzystna dla ogółu.