Moderatorzy: JacekM, Dantte
-
TLG
- Posty: 5895
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20
Post
autor: TLG » 13 lut 2006, 23:07
Adam G. pisze:#7690
Ja myśle, że nie tylko (oczywiście pomijając odciętą część dyskusji). Niedługo znaczna część odkurzaczy będzie sie zaliczało do kompleksowej blacharki. Może MZA też zmodernizuje jakieś najstarsze odkurzacze wg. tego schematu i zrobi z nich stuprocentowe tantusy.
15/12/2005-12/7/2019
-
Plesim
- Posty: 4181
- Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
- Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11
Post
autor: Plesim » 14 lut 2006, 16:16
Przecież 7772 miało już naprawę blacharki i prawdopodobnie 7872 niedługo tez zaliczy.
-
Piotrek
- Posty: 6106
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 14 lut 2006, 16:20
TLG pisze:Ja myśle, że nie tylko (oczywiście pomijając odciętą część dyskusji). Niedługo znaczna część odkurzaczy będzie sie zaliczało do kompleksowej blacharki. Może MZA też zmodernizuje jakieś najstarsze odkurzacze wg. tego schematu i zrobi z nich stuprocentowe tantusy.
Nie sądzę,bo koszty byłyby na pewno znaczne.Jeśli już to najwyżej z jeden odkurzacz się z tantusuje
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
TLG
- Posty: 5895
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20
Post
autor: TLG » 14 lut 2006, 22:13
Źle to powiedziałem. Bo to, co obecnie nazywa sie tantusem ma takie detale jak magistrala multipleksowa, deche VDO w opcji i tak dalej. A porządna blacharka czeka odkurzacze tak czy inaczej. To ciekawe-one wszędzie zaczynają korodować od tego samego miejsca.
15/12/2005-12/7/2019
-
2952
- Posty: 224
- Rejestracja: 13 sty 2006, 13:01
- Lokalizacja: Z przed komputera.
Post
autor: 2952 » 15 lut 2006, 8:34
Piotrek pisze:Ja jeszcze tym 4348 nie jechałem...a w środku wygląda tak samo jak ten wyremontowany gniot?
. Gniot ma zielone siedzenia, bo go widziałem, jak uciekał z T4 z foliami na siedzeniach w pewien piękny, grudniowy piątek będąc na zglądce, co tam na hali sobie stoi.
[ Dodano: 2006-03-01, 13:32 ]
4348 wczoraj zjeżdżało na 015/301 na R9 o 21:59.
-
gregory5576
- Posty: 1257
- Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
- Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
-
Kontakt:
Post
autor: gregory5576 » 28 mar 2006, 17:17
tonny5545 pisze:Mnie akurat ten nowy wygląd bardziej sie podoba niż ten wcześniejszy. Nienawidze wygladów takich kwadratów, jak dla mnie to po prostu złom, a w środku jeszcze gorzej, śmierdzii i jeszcze te głupie siedzenia. Ochyda
28-03-06 11/171(5767)sam widziałem
-
Maciek
- Posty: 3674
- Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Maciek » 28 mar 2006, 17:22
gregory5576 pisze:tonny5545 pisze:Mnie akurat ten nowy wygląd bardziej sie podoba niż ten wcześniejszy. Nienawidze wygladów takich kwadratów, jak dla mnie to po prostu złom, a w środku jeszcze gorzej, śmierdzii i jeszcze te głupie siedzenia. Ochyda
28-03-06 11/171(5767)sam widziałem
ymm nie ten temat.
zapraszam do działu poszukiwane wozy
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701
-
SławekM
- (solaris8315)
- Posty: 17699
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
-
Kontakt:
Post
autor: SławekM » 04 sty 2007, 15:52
Prędzej wytną 429x, i trochę 43xx. Zawsze można je sprzedać, GOP chętnie weźmie
Zawsze jest możliwość podniesienia planu brygadowego. Opcji jak widać, trochę jest
-
Filip7370
- Posty: 517
- Rejestracja: 01 lis 2006, 14:01
- Lokalizacja: W-wa
Post
autor: Filip7370 » 04 sty 2007, 17:51
solaris8315 pisze:Prędzej wytną 429x, i trochę 43xx.
No to trzeba myśleś o kasacji większości czy tylko części M120,
żeby nie zacząć myśleć o zachowaniu jednego.
-
R-9 Chełmska
- Posty: 7774
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Post
autor: R-9 Chełmska » 04 sty 2007, 17:54
solaris8315 pisze:Prędzej wytną 429x, i trochę 43xx
UZASADNIJ
dlaczego wozy mocniejsze i mniej awaryjne są do wycięcia? porównaj ich stan techniczny z serią 44.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
-
SławekM
- (solaris8315)
- Posty: 17699
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
-
Kontakt:
Post
autor: SławekM » 04 sty 2007, 18:00
44xx zapewne pójdą na przebudowę na Supero. 429x tego zapewne nie doczekają tj. część 43xx
-
R-9 Chełmska
- Posty: 7774
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Post
autor: R-9 Chełmska » 04 sty 2007, 18:03
Dlatego się pytam dlaczego wozy w lepszym stanie technicznym mają być kasowane, a w gorszym mieć NG?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
-
SławekM
- (solaris8315)
- Posty: 17699
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
-
Kontakt:
Post
autor: SławekM » 04 sty 2007, 18:10
Widzę rozumowanie, "byle do oporu, bez NG nawet dla rupieci"
-
Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
-
Kontakt:
Post
autor: Colony » 04 sty 2007, 18:23
44xx zapewne pójdą na przebudowę na Supero
A nie Mastero?
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
-
SławekM
- (solaris8315)
- Posty: 17699
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
-
Kontakt:
Post
autor: SławekM » 04 sty 2007, 18:25
Mastero to gnioty