Zmiany obsługowe - kwiecień 2007

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

ITS A 218
Posty: 3163
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 23 mar 2007, 20:58

A wiadomo coś jeszcze co do zmian czy tylko to narazie wiadomo ??
RELOBUS A38 ESTRADY

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 23 mar 2007, 21:02

Dobrze, że tylko jedna brygada będzie wyjeżdżać na pusto na Wilanów. Nie ma co ZTM się popisał wysyłając coraz bardziej na wschód zajezdnię Kleszczowa...

ITS A 218
Posty: 3163
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 23 mar 2007, 21:08

To wogóle kompletna głupota żeby dawać Kleszczową na 180. R7 i Veolia Transport pasują na tą linię. Dawny Connex ma blisko na zakład z Powązek a R7 ma blisko z Wilanowa i z Powązek dobre zjazdy są. A Kleszczowa to niby po co ma jechać na Wilanów na 180 ? ](*,)
RELOBUS A38 ESTRADY

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 23 mar 2007, 21:10

1. po to by odciążyć 189 dwoma wtyczkami
2. po to by po TK kursowały najnowsze niskopodłogowe autobusy.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 23 mar 2007, 21:11

Sądzę, że tu się kierowano "turystycznością" linii. Zastąpienie śmierdzących Jelczy z 180 nowymi SU12 jest dobrym krokiem, ku podwyższeniu komfortu jazdy:)
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

ITS A 218
Posty: 3163
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 23 mar 2007, 21:36

Nie wiem czy SU12 z R11 długo będą w świetnym stanie. Podobno mają one wyjeżdżać na nocniki więc można się spodziewać po naszym społeczeństwie że po kilku nocach taki Solarisek nie będzie już w idealnym stanie.
RELOBUS A38 ESTRADY

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 23 mar 2007, 21:38

Będzie w lepszym niż Jelcz wyjeżdżający na nocki ;) Poza tym nie wszystkie SU12 wyjadą na nocki.

ITS A 218
Posty: 3163
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 23 mar 2007, 22:05

A co, Ty uważasz że to dobrze że ZTM wysyła np. R11 w tak dość odległe strony miasta do obsługi linii, np. 180 ?
RELOBUS A38 ESTRADY

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 3674
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek » 23 mar 2007, 22:20

ITS A 218 pisze:A co, Ty uważasz że to dobrze że ZTM wysyła np. R11 w tak dość odległe strony miasta do obsługi linii, np. 180 ?
Wcale nie jest aż tak daleko. Na Powązki w sumie prosta i w miarę szybka droga. Alejami Jerozolimskimi do Zachodniego potem Prymasa i AK i już jest na miejscu.
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701

ITS A 218
Posty: 3163
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 24 mar 2007, 9:27

Kleszczowa mogła by wreszcie powrócić na 136 i tam wysyłać też swoje SU12.
RELOBUS A38 ESTRADY

fraktal
Posty: 5491
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 24 mar 2007, 10:01

ITS A 218 pisze:A co, Ty uważasz że to dobrze że ZTM wysyła np. R11 w tak dość odległe strony miasta do obsługi linii, np. 180 ?
To niech MZA wyekspediuje część SU12 na przykład na Redutową, a wtedy linię 180 przejmie ponownie R-6 - miałaby bliżej. Czy myślałeś, że gdy MZA wyśle wszystkie SU12 na Kleszczową, to będą obsługiwały one tylko jeden rejon miasta - tradycyjnie obsługiwany przez R-11? To i tak było mało prawdopodobne.

ITS A 218
Posty: 3163
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 24 mar 2007, 11:27

Może i racja. W końcu na 180 będzie nowy tabor a to w końcu linia turystyczna więc należy się jej chyba. Ale zamiast 150 bym dał je na 136 np.
RELOBUS A38 ESTRADY

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7770
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 24 mar 2007, 12:04

Tony pisze: Wcale nie jest aż tak daleko. Na Powązki w sumie prosta i w miarę szybka droga. Alejami Jerozolimskimi do Zachodniego potem Prymasa i AK i już jest na miejscu.
Kleszczowa będzie startować z Wilanowa, tak mi się zdaje :-k
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 24 mar 2007, 12:50

R-9 Chełmska pisze:
Tony pisze: Wcale nie jest aż tak daleko. Na Powązki w sumie prosta i w miarę szybka droga. Alejami Jerozolimskimi do Zachodniego potem Prymasa i AK i już jest na miejscu.
Kleszczowa będzie startować z Wilanowa, tak mi się zdaje :-k
toż to napisałem powyżej. Dwie z trzech brygad dojeżdżać na Wilanów będą zapewne jako 189 na Sadybę. Być może zjazdy będą wykonywane z Powązek.
Co do zmian to na 127 znowu pojawią się dodatki. Udział Kleszczowej spadnie o jedną całkę a druga przerobi się na dodatek (012)
W DS Kleszczowa odda jedną całkę na 125.
Dużo więcej Kleszczowej na 106 zarówno w DP jak i DS.

Awatar użytkownika
5744
Posty: 879
Rejestracja: 09 mar 2006, 11:26

Post autor: 5744 » 24 mar 2007, 13:20

Dużo więcej Kleszczowej na 106 zarówno w DP jak i DS.[/quote]


No tak, czyżby Redutowa solówkami objęła pogrodziowe brygady typu 714, 729 itp.>?
610 Os. Górczewska - Dw. Wschodni (Lubelska).
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".

Zablokowany