Zmiany obsługowe - kwiecień 2009

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Flash8222
Posty: 7628
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 26 mar 2009, 0:28

fraktal pisze:No własnie aż się prosi, żeby napisać - właśnie dlatego wysyła lewarki z Kleszczowej i Stalowej, ale już ktoś mnie uprzedził.
Ikarusy są bardziej pojemne niż niskacze, a lewarki to jedne z lepszych R-7 wysyła na Z-1. Ja w piątek śmigałem 2227 który był lepszy niż nie jeden niskacz na Z-1.

fraktal
Posty: 5502
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 26 mar 2009, 0:40

Flash8222 pisze:Ikarusy są bardziej pojemne niż niskacze, a lewarki to jedne z lepszych R-7 wysyła na Z-1. Ja w piątek śmigałem 2227 który był lepszy niż nie jeden niskacz na Z-1.
Ale przecież chodzi o awaryjność, a starsze wozy mogą częściej ulegać awariom (choć to zależy też, jak się o nie dba). :> A poza tym jeśli chodzi o pojemność, to odkurzacze są podobno najbardziej pojemne z niskaczy. ;-)

5280
Posty: 1798
Rejestracja: 02 sty 2006, 21:25

Post autor: 5280 » 26 mar 2009, 7:17

jacek pisze:
dzidek pisze:Na 101 zawita dodatek obsługiwany solarisem U10.
"Lepszy rydz, niż nic" :D
Czas pomyśleć teraz nad 140 w dś i dp (-o<
5280

Misiek997
Zbanowany
Posty: 989
Rejestracja: 11 lis 2007, 17:54
Lokalizacja: nie interesuj się

Post autor: Misiek997 » 26 mar 2009, 9:10

Skąd schodzi zatem te jedno Urbinetto? I z góry dziękować za ten dodatek, który odciąży całki :) Kiedy możemy się spodziewać nowego rozkładu jazdy?

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 26 mar 2009, 10:01

Z wtyczki na 306.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 26 mar 2009, 11:13

Tak myślałem.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1320
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 26 mar 2009, 13:01

No w końcu. Na 306 i tak jeździło puste.
Bardzo dobre posunięcie z 184 i 506. Ja bym jeszcze się zastanowił, czy nadmiaru kleszczoplanów nie dałoby się wcisnąć na 148, w zamian za brygady np. na 504 (i na tej ostatniej wprowadzić zakaz taborowy, oczywiście w DP).

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 mar 2009, 13:14

Misiek997 pisze:Kiedy możemy się spodziewać nowego rozkładu jazdy?
01.04.2009. Na zakładach już wszystko powinno być.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

fraktal
Posty: 5502
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 26 mar 2009, 13:18

kocur pisze:Bardzo dobre posunięcie z 184 i 506. Ja bym jeszcze się zastanowił, czy nadmiaru kleszczoplanów nie dałoby się wcisnąć na 148,
Dobre posunięcie, ale nieco z innego powodu. ;-) Z uwagi na to, że Kleszczowa nie ma niskich 18-metrowców, na całkach 506 jeżdżą ikarusy. A dzięki temu będą mogły się pojawić niskopodłogowce. A neoplanów i tak będzie chyba nadwyżka.

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 26 mar 2009, 13:23

kocur pisze:Ja bym jeszcze się zastanowił, czy nadmiaru kleszczoplanów nie dałoby się wcisnąć na 148, w zamian za brygady np. na 504 (i na tej ostatniej wprowadzić zakaz taborowy, oczywiście w DP).
A ja bym tak nie przesadzał. Przecież na 148 i tak jeździ wiele SU15 a poza tym autobus 15 metrowy nie sprawdza się jedynie w porannym szczycie i to na Ursynowie. W pozostałych godzinach i na Ochocie sztywniak wystarcza w zupełnoście. Wieczorami czy w międzyszczycie przeguby bardziej przydałyby się na innych liniach ;) Wzmocnienie wtyczkami albo wpisanymi w rozkład brygadami rano w zupełności linii 504 wystarczy ;)

Łukasz
Posty: 10699
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 26 mar 2009, 17:36

5280 pisze:
jacek pisze: "Lepszy rydz, niż nic" :D
Czas pomyśleć teraz nad 140 w dś i dp (-o<
Połączyć ze 101, zawiesić na wakacje i skasować.

Zamiast 101 dać 118 przez Wileński, Most Świętokrzyski, Szwedzką, Odrowąża
(naprzemiennie ze 176), 162 zostawić na obecnej trasie, a jeszcze lepiej dać do Pl.Hallera,
a 174 na Targówek i 160 połączyć z 512 w 160,

To nowe 212 z Żaby gdzieś tam wyciągnąć w Targówek zamiast 140.
ŁK

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 27 mar 2009, 0:52

Bredzisz chłopie. Obie półkule mózgu sobie najpierw połącz :!:
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7084
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 27 mar 2009, 16:53

Dostępny jest już rozkład od 1.04.: http://www.ztm.waw.pl/baza/20090401/LINIE.HTM

Co do 184: Rano włączenia są z Ciepłowni Wola w kierunku :mewa: Młociny, ale za to ostatni kurs z Młocin jest o 22:55 8-( Czyli zjazdy są na pusto :-?

[ Dodano: 2009-03-27, 16:58]
172 dostało rano częstotliwość 10 :D

Misiek997
Zbanowany
Posty: 989
Rejestracja: 11 lis 2007, 17:54
Lokalizacja: nie interesuj się

Post autor: Misiek997 » 27 mar 2009, 16:55

co do lini 101 to widze że ostatni kurs o 22:56 został zlikwidowany (i słusznie). Pewnie znając moje szczęście do tej lini przetestuje ją niedługo :)

fraktal
Posty: 5502
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 27 mar 2009, 22:44

Mr_Kolesław pisze:Co do 184: Rano włączenia są z Ciepłowni Wola w kierunku :mewa: Młociny, ale za to ostatni kurs z Młocin jest o 22:55 8-( Czyli zjazdy są na pusto :-?
To niedobrze, ale teraz pupilkiem ZTM-u jest linia 112, więc po co zachęcać jakichś dodatkowych pasażerów do 184, oferując płatne zjazdy po trasie w późnych godzinach wieczornych. ;-) A na 506 też tych niskich podłóg nie dodano - szkoda kasy na zmianę rozkładu, jak widzę, bo po co ludzie mają wiedzieć, że przybyło niskich kursów pomimo dużych zakupów nowego taboru (jakby nie można było oznaczyć tylko w internecie).

Zablokowany