Post
autor: vip6744 » 11 lis 2009, 11:02
Delfino, był kiedyś w Warszawie już jeden zabytkowy przegub o numerze 9009. Miał przeprowadzany gruntowny remont w 2000 roku, a już w 2002 roku odstawiono go, ponieważ w trybie pilnym wymagał kolejnego gruntownego remontu, a że nie było pieniędzy na jego remont to sprzedano go do TMMB Bydgoszcz, gdzie wóz dosłownie gnił, teraz jest w Paterku, bo ściągnięto go tam w tym roku i sytuacja z nim nie jest wcale lepsza. Wątpię czy jest sens go wogóle remontować. Liczę na to, że kapitalny remont solówki 289 nie będzie takiej jakości jak 9009.
No Prosperze, dla mnie Solaris Urbino 15 nigdy nie był, nie jest i nie będzie polskim autobusem, a tak prawdę mówiąc dla mnie to wogóle jest wyrób autobuso podobny. Chociaż dobrze, że nie zakupuje się MAZ-ów, bo to jest kompletna porażka, ale co tu wymagać po kraju, z którego ta marka pochodzi. Wiem od znajomego z Kielc, że trzeba patrzeć czy pulpit przypadkiem Ci na nogi nie leci.