Strona 3 z 5

: 26 gru 2009, 15:31
autor: geograf_OSU
nie nazwalbym 415 potworkiem, ludzie tym jezdza, w odroznieniu od 401 (odc. Sluzew-Marysin)

: 26 gru 2009, 15:45
autor: Wolfchen
Jeżdżą, jeżdżą, ale bilans musi wyjść na zero w Rembertowie :P Choć 401 też można jakoś skubnąć... :-k
Ale co tu dużo mówić - 125 idzie do odstrzału za jakieś pół roku - brygady się znajdą. 8-(

: 26 gru 2009, 16:04
autor: PiotrekP
geograf_OSU pisze:nie nazwalbym 415 potworkiem, ludzie tym jezdza, w odroznieniu od 401 (odc. Sluzew-Marysin)
Odjeżdżające u15 z ratusza ze wszystkimi siedzącymi i osobami stojącycymi (~20) uważam za sukces, ale dęboszczak czy inny bastian zaraz wyskoczy z tarchominem czy inną wielką płytą i okaże się że to nic i należy skasować bo toż to muchowóz.

: 26 gru 2009, 16:15
autor: Wolfchen
Generalnie, to 415 nie powinno istnieć, a w zamian 515 powinno kursować co 15 minut...

PS. Za dwa lata Tarchomin i "Nowotwory" na szczęście uwolni sporo brygad...

: 26 gru 2009, 18:58
autor: ZaciszaniN
Wolfchen pisze:PS. Za dwa lata Tarchomin i "Nowotwory" na szczęście uwolni sporo brygad...
Za dwa lata to większość z nas (tych pełnoletnich) dorobi się własnego auta (a przynajmniej ja mam taki zamiar).

: 26 gru 2009, 19:02
autor: Wolfchen
Też prawda. Własny samochód bardzo się przydaje. Ale uwzględniając wszelkie dojazdy i powroty na [Ustawa o wychowaniu w trzeźwości], to autobusy też się przydają - więc nie zaszkodzi :P

: 26 gru 2009, 19:02
autor: Dęboszczak
Wolfchen pisze:Generalnie, to 415 nie powinno istnieć, a w zamian 515 powinno kursować co 15 minut...
=D>

: 26 gru 2009, 19:20
autor: person
ZaciszaniN pisze:Za dwa lata to większość z nas (tych pełnoletnich) dorobi się własnego auta (a przynajmniej ja mam taki zamiar).
Myślisz, że dorobią się również pieniędzy na jego utrzymanie? ;)

: 26 gru 2009, 21:51
autor: Kleszczu
Dęboszczak pisze:
Wolfchen pisze:Generalnie, to 415 nie powinno istnieć, a w zamian 515 powinno kursować co 15 minut...
=D>
Generalnie to 515 powinno się nazywać 143 :p

: 27 gru 2009, 10:47
autor: Bastian
ZaciszaniN pisze:
Bastian pisze:Jak zwykle się mylisz.
To nie ja się mylę, tylko Ty i Twoi koledzy z ZTM, którzy zza biurka wiedzą najlepiej, co jest najlepsze dla pasażerów
Zreasumujmy: ty twierdzisz, że nikt nie pomyślał o 21 na Waszyngtona, ja nadmieniam, że się mylisz, ty zaś, że to ja się mylę. Znaczy - wiesz lepiej ode mnie, czy ktoś pomyślał, czy nie? Chyba nie mamy o czym dyskutować.

PS Ale sam, to byś chętnie za to biurko wskoczył, co? :roll:

: 27 gru 2009, 12:15
autor: Glonojad
Dęboszczak pisze:
Wolfchen pisze:Generalnie, to 415 nie powinno istnieć, a w zamian 515 powinno kursować co 15 minut...
=D>
Na jakiej trasie?

[ Dodano: |27 Gru 2009|, 2009 12:16 ]
Bastian pisze:
PS Ale sam, to byś chętnie za to biurko wskoczył, co? :roll:
Tylko by tego brakowało... ](*,)

[ Dodano: |27 Gru 2009|, 2009 12:18 ]
ZaciszaniN pisze:To nie ja się mylę, tylko Ty i Twoi koledzy z ZTM, którzy zza biurka wiedzą najlepiej, co jest najlepsze dla pasażerów
Nawet, jeśli nie wiedzą najlepiej, to na pewno lepiej od jakiegoś gostka, który ani dostępu do wyników pomiarów, ani do analizy kosztów funkcjonowania, ani do oprogramowania prognostycznego nie ma, a opiera się wyłącznie na swoim widzimisię i wyrywkowych obserwacjach z podróży jako pasażer.

: 27 gru 2009, 12:55
autor: reserved
Glonojad pisze:Nawet, jeśli nie wiedzą najlepiej, to na pewno lepiej od jakiegoś gostka, który ani dostępu do wyników pomiarów, ani do analizy kosztów funkcjonowania, ani do oprogramowania prognostycznego nie ma, a opiera się wyłącznie na swoim widzimisię i wyrywkowych obserwacjach z podróży jako pasażer.
Sęk w tym, że to chyba pasażer bardziej wie, w jakich warunkach podróżuje niż jakiś pracownik ZTM-u siedzący za biurkiem... że wyraża swoje opinie subiektywnie to już inna sprawa.

: 27 gru 2009, 13:08
autor: Bastian
A pracownik ZTM to podróżuje rakietą... :roll: :mur:

: 27 gru 2009, 17:10
autor: ZaciszaniN
Wolfchen pisze:Też prawda. Własny samochód bardzo się przydaje. Ale uwzględniając wszelkie dojazdy i powroty na [Ustawa o wychowaniu w trzeźwości], to autobusy też się przydają - więc nie zaszkodzi :P
Wtedy jest motywacja, aby nie pić.
person pisze:
ZaciszaniN pisze:Za dwa lata to większość z nas (tych pełnoletnich) dorobi się własnego auta (a przynajmniej ja mam taki zamiar).
Myślisz, że dorobią się również pieniędzy na jego utrzymanie? ;)
Mogę się wypowiadać tylko za siebię, ale sądzę, że jak się pracuje, a nie siedzi cały dzień w necie (np. na Wawkomie) to utrzymanie auta nie jest jakimś wielkim problemem. Oczywiście trzeba wziąć poprawkę, że mam tu na myśli tych co również potrafią jeździć, a nie tylko zdali prawo jazdy.
Bastian pisze:Zreasumujmy: ty twierdzisz, że nikt nie pomyślał o 21 na Waszyngtona, ja nadmieniam, że się mylisz, ty zaś, że to ja się mylę. Znaczy - wiesz lepiej ode mnie, czy ktoś pomyślał, czy nie? Chyba nie mamy o czym dyskutować.
Może trochę zagmatwałem, ale chodziło mi dokładnie o to, że skoro taka zmiana nie została wprowadzona, oznacza, że nie pomyślał wystarczająco.
Ale sam, to byś chętnie za to biurko wskoczył, co? :roll:
Nigdy nie twierdziłem, że siedzenie za biurkiem jest moim celem życiowym. Generalnie preferuję pracę "terenową".
Glonojad pisze:
Dęboszczak pisze: =D>
Na jakiej trasie?
Rembertów-Kolonia - Wiatraczna jako 143.
Glonojad pisze:Nawet, jeśli nie wiedzą najlepiej, to na pewno lepiej od jakiegoś gostka, który ani dostępu do wyników pomiarów, ani do analizy kosztów funkcjonowania, ani do oprogramowania prognostycznego nie ma, a opiera się wyłącznie na swoim widzimisię i wyrywkowych obserwacjach z podróży jako pasażer.
Być może masz rację, ale tylko wtedy, gdy zakłożymy że to dane pomiary nie są właśnie wyrywkowe i są dobrze przeprowadzone (czytaj: obiektywne). A poza tym, jestem przekonany, że podróżując daną trasą (piszę ogólnie) codziennie bądź prawie codziennie, moje obserwacje są bardziej rzetelne niż jakiekolwiek pomiary.

: 27 gru 2009, 17:11
autor: Wolfchen
Glonojad pisze:Na jakiej trasie?
Tu za bardzo nie wiem - brakuje pętli przy węźle Marsa. Może wiatrak, ale czy na Ostrobramskiej i TŁ nie będzie wtedy za mało autobusów? :-k
W sumie z racji BUSpasów, to bym zostawił do :mewa: Politechnika, żeby ludzie mieli szybki i bezpośredni dojazd do metra, Polibudy i na Ostrobramską. 8-(