Słomińskiego - objazdy 2010

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 22 mar 2010, 22:22

SławekM pisze:To którędy puścić 527
Grotem do najbliższej stacji metra.

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 22 mar 2010, 22:28

Jarek pisze:
SławekM pisze:To którędy puścić 527
Grotem do najbliższej stacji metra.
Dobry pomysł ale tam sa teraz straszne korki poprzez budowe wiaduktów nad torami kolejowymi i modlinska na trasie torunskiej i jezdz tam 132 ze skarbka z gór do metra marymont to juz lepiej polaczyc 132 z 527 w 527 wykorzystując wszystkie brygady ze 132 i skierowac jedna silna linie ze skarbka do metra marymont grotem wtedy miałoby to sens.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 22 mar 2010, 22:34

Jarek pisze:
SławekM pisze:To którędy puścić 527
Grotem do najbliższej stacji metra.
O, już mieszkańcy Zielonej Białołęki nie muszą dojeżdżać na Bródno i starczy im 120 ? :term:

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 22 mar 2010, 22:41

SławekM pisze:
Jarek pisze:Za to 527 to będzie awantura.
Dać ZTMowi wspólne pasu autobusowo-tramwajowe, to zaraz tramwaje poblokuje autobusami.

Po jaką cholere wozic Zieloną Białołęke przez most Ś-D? To może od razu Siekierkowskim do metra Wilanowska? (-X
To którędy puścić 527 ? :> 500 i 527 skrócić do Żaby, 170 do Arkadii a resztę poupychać do 1/41 ? :>
Tak tylko to wypali pod jednym warunkiem. Zdejmujemy wszystkie pesy z 9 i dajemy na 1/41 i jezdzimy co 5 minut. Chyba Pes by nie wystarczyło. Juz lepiej nawet tak nie zartowac bo pasazerowie 9 tki by wyniesli Pania Waltz na taczkach.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 22 mar 2010, 22:44

Tak tylko to wypali pod jednym warunkiem. Zdejmujemy wszystkie pesy z 9 i dajemy na 1/41 i jezdzimy co 5 minut. Chyba Pes by nie wystarczyło.
A tramwaje to z Marsa...

Paweł D.
Posty: 5338
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 22 mar 2010, 22:53

marko80 pisze:Tak tylko to wypali pod jednym warunkiem. Zdejmujemy wszystkie pesy z 9 i dajemy na 1/41 i jezdzimy co 5 minut.
Przy założeniu, że ruch tramwajów będzie się odbywał bez zakłóceń. A wg mojej wiedzy, to założenie jest błędne.

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 22 mar 2010, 22:55

Paweł D. pisze:
marko80 pisze:Tak tylko to wypali pod jednym warunkiem. Zdejmujemy wszystkie pesy z 9 i dajemy na 1/41 i jezdzimy co 5 minut.
Przy założeniu, że ruch tramwajów będzie się odbywał bez zakłóceń. A wg mojej wiedzy, to założenie jest błędne.
To tez zart, pesy sie na 9 tce sprawdzaja nie nalezy ich nigdzie przenosic. No własnie ruch tramwajów raczej bedzie sie odbywał z zakłoceniami bo pod wiaduktem na andersa bedzie jeden tor sterowany sygnalizacja swietlna chyba na odcinku 150 metrów.

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 23 mar 2010, 8:22

Jarek pisze:Za to 527 to będzie awantura.
Można zawiesić 46, które i tak jeździ relatywnie pustawe.

I mam nadzieję, że ZP "Żuromińska" nie straci na tych zmianach :neutral:
Jarek pisze:
SławekM pisze:To którędy puścić 527
Grotem do najbliższej stacji metra.
No chyba żartujesz. Przez najbliższy rok - dwa wpychanie tam czegoś, poza 132 nie ma najmniejszego sensu. Swoją drogą to przy takim przetrąceniu 527 to 132 można byłoby pogrzebać.
SławekM pisze:O, już mieszkańcy Zielonej Białołęki nie muszą dojeżdżać na Bródno i starczy im 120 ? :term:
Dla Głębockiej i Grodziska przydałoby się częstsze 120 w przypadku zmian związanych z 527, ale koliduje to ze skróconymi kursami 120 do Ratusza, które są przydatne i na Budowlanej, i na Chodeckiej.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 23 mar 2010, 9:53

ZaciszaniN pisze: Można zawiesić 46, które i tak jeździ relatywnie pustawe.
Nie jeździ pustawe
ZaciszaniN pisze: I mam nadzieję, że ZP "Żuromińska" nie straci na tych zmianach :neutral:
Obawiam się, że straci...
ZaciszaniN pisze:
Jarek pisze:Grotem do najbliższej stacji metra.
No chyba żartujesz. Przez najbliższy rok - dwa wpychanie tam czegoś, poza 132 nie ma najmniejszego sensu. Swoją drogą to przy takim przetrąceniu 527 to 132 można byłoby pogrzebać.
SławekM pisze:O, już mieszkańcy Zielonej Białołęki nie muszą dojeżdżać na Bródno i starczy im 120 ? :term:
Dla Głębockiej i Grodziska przydałoby się częstsze 120 w przypadku zmian związanych z 527, ale koliduje to ze skróconymi kursami 120 do Ratusza, które są przydatne i na Budowlanej, i na Chodeckiej.
A ja mam inny szatański pomysł :term:

132 -> 527

527 -> 132 (Ze Skarbka, od Wincentego/Borzymowska do pętli Targówek) 20/30/30

140 - ELSNERÓW - DW.WSCHODNI KIJOWSKA (zakładam, że 170 nie ma na Elsnerowie :> )

:term:

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 23 mar 2010, 9:55

A czy jest realne puszczenie autobusów w kierunku Pragi Dawidowskiego-Międzyparkowa po zdjęciu kloców betonowych i uruchomieniu przejazdu przez torowisko?
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 23 mar 2010, 10:06

SławekM pisze:
ZaciszaniN pisze: Można zawiesić 46, które i tak jeździ relatywnie pustawe.
Nie jeździ pustawe
"Relatywnie puste" czytaj: najbardziej puste z tych, które tam jeżdżą.
ZaciszaniN pisze:I mam nadzieję, że ZP "Żuromińska" nie straci na tych zmianach :neutral:
Obawiam się, że straci...
No co Ty nie powiesz.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 23 mar 2010, 11:35

Można zawiesić 46, które i tak jeździ relatywnie pustawe.

I mam nadzieję, że ZP "Żuromińska" nie straci na tych zmianach :neutral:
46 pustawe? Wolne żarty!!!
A na 527 przez Gilarska nie licz. Jeśli już, to pojedzie Młodzieńczą.

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 23 mar 2010, 11:39

Jarek pisze:A na 527 przez Gilarska nie licz. Jeśli już, to pojedzie Młodzieńczą.
Wiem o tym. Ale równie dobrze mogłoby pojechać bezpośrednio Trocką do Radzymińskiej.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

pietia
Posty: 827
Rejestracja: 29 maja 2007, 14:21

Post autor: pietia » 23 mar 2010, 12:18

Z korkiem na Wincentego przed Budowlaną, tudzież dość fatalnym skrętem z Wincentego w Borzymowską? To już chyba lepiej przez Gilarską

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 23 mar 2010, 13:01

Wszystkie trasy są bardzo złe. 527 i tak nie wjedzie do ścisłego Centrum (to byłby za duży skandal), więc ludzie będą dowożeni do przesiadek, głównie do metrta. Tylko zamiast do najbliższej stacji, pojadą w korkach (przynajmniej na Młodzieczej) do Ratusza.
Chyba, że chodzi o to, by wykręcić jak najwięcej wozokilometrów w trakcji autobusowej. Wtedy i tylko wtedy to ma znamiona przemyślanego (nie twierdzę, że dobrego) działania.

ODPOWIEDZ