Strona 3 z 38

: 22 mar 2010, 22:22
autor: Jarek
SławekM pisze:To którędy puścić 527
Grotem do najbliższej stacji metra.

: 22 mar 2010, 22:28
autor: marko80
Jarek pisze:
SławekM pisze:To którędy puścić 527
Grotem do najbliższej stacji metra.
Dobry pomysł ale tam sa teraz straszne korki poprzez budowe wiaduktów nad torami kolejowymi i modlinska na trasie torunskiej i jezdz tam 132 ze skarbka z gór do metra marymont to juz lepiej polaczyc 132 z 527 w 527 wykorzystując wszystkie brygady ze 132 i skierowac jedna silna linie ze skarbka do metra marymont grotem wtedy miałoby to sens.

: 22 mar 2010, 22:34
autor: SławekM
Jarek pisze:
SławekM pisze:To którędy puścić 527
Grotem do najbliższej stacji metra.
O, już mieszkańcy Zielonej Białołęki nie muszą dojeżdżać na Bródno i starczy im 120 ? :term:

: 22 mar 2010, 22:41
autor: marko80
SławekM pisze:
Jarek pisze:Za to 527 to będzie awantura.
Dać ZTMowi wspólne pasu autobusowo-tramwajowe, to zaraz tramwaje poblokuje autobusami.

Po jaką cholere wozic Zieloną Białołęke przez most Ś-D? To może od razu Siekierkowskim do metra Wilanowska? (-X
To którędy puścić 527 ? :> 500 i 527 skrócić do Żaby, 170 do Arkadii a resztę poupychać do 1/41 ? :>
Tak tylko to wypali pod jednym warunkiem. Zdejmujemy wszystkie pesy z 9 i dajemy na 1/41 i jezdzimy co 5 minut. Chyba Pes by nie wystarczyło. Juz lepiej nawet tak nie zartowac bo pasazerowie 9 tki by wyniesli Pania Waltz na taczkach.

: 22 mar 2010, 22:44
autor: SławekM
Tak tylko to wypali pod jednym warunkiem. Zdejmujemy wszystkie pesy z 9 i dajemy na 1/41 i jezdzimy co 5 minut. Chyba Pes by nie wystarczyło.
A tramwaje to z Marsa...

: 22 mar 2010, 22:53
autor: Paweł D.
marko80 pisze:Tak tylko to wypali pod jednym warunkiem. Zdejmujemy wszystkie pesy z 9 i dajemy na 1/41 i jezdzimy co 5 minut.
Przy założeniu, że ruch tramwajów będzie się odbywał bez zakłóceń. A wg mojej wiedzy, to założenie jest błędne.

: 22 mar 2010, 22:55
autor: marko80
Paweł D. pisze:
marko80 pisze:Tak tylko to wypali pod jednym warunkiem. Zdejmujemy wszystkie pesy z 9 i dajemy na 1/41 i jezdzimy co 5 minut.
Przy założeniu, że ruch tramwajów będzie się odbywał bez zakłóceń. A wg mojej wiedzy, to założenie jest błędne.
To tez zart, pesy sie na 9 tce sprawdzaja nie nalezy ich nigdzie przenosic. No własnie ruch tramwajów raczej bedzie sie odbywał z zakłoceniami bo pod wiaduktem na andersa bedzie jeden tor sterowany sygnalizacja swietlna chyba na odcinku 150 metrów.

: 23 mar 2010, 8:22
autor: ZaciszaniN
Jarek pisze:Za to 527 to będzie awantura.
Można zawiesić 46, które i tak jeździ relatywnie pustawe.

I mam nadzieję, że ZP "Żuromińska" nie straci na tych zmianach :neutral:
Jarek pisze:
SławekM pisze:To którędy puścić 527
Grotem do najbliższej stacji metra.
No chyba żartujesz. Przez najbliższy rok - dwa wpychanie tam czegoś, poza 132 nie ma najmniejszego sensu. Swoją drogą to przy takim przetrąceniu 527 to 132 można byłoby pogrzebać.
SławekM pisze:O, już mieszkańcy Zielonej Białołęki nie muszą dojeżdżać na Bródno i starczy im 120 ? :term:
Dla Głębockiej i Grodziska przydałoby się częstsze 120 w przypadku zmian związanych z 527, ale koliduje to ze skróconymi kursami 120 do Ratusza, które są przydatne i na Budowlanej, i na Chodeckiej.

: 23 mar 2010, 9:53
autor: SławekM
ZaciszaniN pisze: Można zawiesić 46, które i tak jeździ relatywnie pustawe.
Nie jeździ pustawe
ZaciszaniN pisze: I mam nadzieję, że ZP "Żuromińska" nie straci na tych zmianach :neutral:
Obawiam się, że straci...
ZaciszaniN pisze:
Jarek pisze:Grotem do najbliższej stacji metra.
No chyba żartujesz. Przez najbliższy rok - dwa wpychanie tam czegoś, poza 132 nie ma najmniejszego sensu. Swoją drogą to przy takim przetrąceniu 527 to 132 można byłoby pogrzebać.
SławekM pisze:O, już mieszkańcy Zielonej Białołęki nie muszą dojeżdżać na Bródno i starczy im 120 ? :term:
Dla Głębockiej i Grodziska przydałoby się częstsze 120 w przypadku zmian związanych z 527, ale koliduje to ze skróconymi kursami 120 do Ratusza, które są przydatne i na Budowlanej, i na Chodeckiej.
A ja mam inny szatański pomysł :term:

132 -> 527

527 -> 132 (Ze Skarbka, od Wincentego/Borzymowska do pętli Targówek) 20/30/30

140 - ELSNERÓW - DW.WSCHODNI KIJOWSKA (zakładam, że 170 nie ma na Elsnerowie :> )

:term:

: 23 mar 2010, 9:55
autor: Domino2001
A czy jest realne puszczenie autobusów w kierunku Pragi Dawidowskiego-Międzyparkowa po zdjęciu kloców betonowych i uruchomieniu przejazdu przez torowisko?

: 23 mar 2010, 10:06
autor: ZaciszaniN
SławekM pisze:
ZaciszaniN pisze: Można zawiesić 46, które i tak jeździ relatywnie pustawe.
Nie jeździ pustawe
"Relatywnie puste" czytaj: najbardziej puste z tych, które tam jeżdżą.
ZaciszaniN pisze:I mam nadzieję, że ZP "Żuromińska" nie straci na tych zmianach :neutral:
Obawiam się, że straci...
No co Ty nie powiesz.

: 23 mar 2010, 11:35
autor: Jarek
Można zawiesić 46, które i tak jeździ relatywnie pustawe.

I mam nadzieję, że ZP "Żuromińska" nie straci na tych zmianach :neutral:
46 pustawe? Wolne żarty!!!
A na 527 przez Gilarska nie licz. Jeśli już, to pojedzie Młodzieńczą.

: 23 mar 2010, 11:39
autor: ZaciszaniN
Jarek pisze:A na 527 przez Gilarska nie licz. Jeśli już, to pojedzie Młodzieńczą.
Wiem o tym. Ale równie dobrze mogłoby pojechać bezpośrednio Trocką do Radzymińskiej.

: 23 mar 2010, 12:18
autor: pietia
Z korkiem na Wincentego przed Budowlaną, tudzież dość fatalnym skrętem z Wincentego w Borzymowską? To już chyba lepiej przez Gilarską

: 23 mar 2010, 13:01
autor: Jarek
Wszystkie trasy są bardzo złe. 527 i tak nie wjedzie do ścisłego Centrum (to byłby za duży skandal), więc ludzie będą dowożeni do przesiadek, głównie do metrta. Tylko zamiast do najbliższej stacji, pojadą w korkach (przynajmniej na Młodzieczej) do Ratusza.
Chyba, że chodzi o to, by wykręcić jak najwięcej wozokilometrów w trakcji autobusowej. Wtedy i tylko wtedy to ma znamiona przemyślanego (nie twierdzę, że dobrego) działania.