: 31 paź 2012, 7:12
Kiedyś mierzyłem i było coś około 27 cm x 40 cm lub 29cm x 40cm, ale nie za bardzo pamiętam.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Ok. Dzięki. Jeszcze jedno: dekoracja wisi na hakach czy jest odpowiednio przydzielona do każdej brygady? , OC i tankowanie wykonuje kierowca?, co się robi podczas OC?.Kelly pisze:Chyba dział nie ten. Ale wygląda to tak (na przykładzie dodatku i zmiany B całki)
1. Przyjście na podaną godzinę w grafiku
2. Zameldowanie się przez przyłożenie karty służbowej do czytnika
3. Odebranie karty drogowej i dokumentów oraz kluczyków
4. Pobranie dekoracji (jeżeli jest potrzebna)
5. Szukanie autobusu na placu
6. Przygotowanie autobusu do wyjazdu czyli sprawdzenie przycisków NŻ, świateł, zaprogramowanie linii lub PT
7. Podbicie karty na bramie wyjazdowej
8. Dojazd na pętle
9. Jazda na linii (w międzyczasie na pętli wpisywanie uwag, wypełnianie karty)
10. Zjazd na zajezdnie wg rozkładu (na pusto lub po trasie)
11. Meldowanie na bramie wjazdowej
12. Tankowanie
13. OC
14. Parkowanie
15. Zwrot dekoracji
16. Zwrot dokumentów i wypełnionej karty drogowej do dyspozytora
17. Wyjście do domu
A calak różni się tym, że wóz przejmujesz gdzieś na mieście a reszta jest taka sama. Trzeba tylko sprawdzić przy zmianie czy zmiennik dobrze wpisał kilometry.
Jak to właściwie jest wykonywane (w teorii i w praktyce)? Nie w każdym autobusie jest wyjec na cały regulator...Kelly pisze: 6. Przygotowanie autobusu do wyjazdu czyli sprawdzenie przycisków NŻ,
Co do dekoracji to na R-4 masz tak, że każda brygada ma w swój skórzany "kondom" na deski i brygadówkę czasem jest tak, że niekótre brygady są na DP i DŚ przykład: 114/M17 DP + 114/11 DŚLemon pisze:Ok. Dzięki. Jeszcze jedno: dekoracja wisi na hakach czy jest odpowiednio przydzielona do każdej brygady? , OC i tankowanie wykonuje kierowca?, co się robi podczas OC?.Kelly pisze:Chyba dział nie ten. Ale wygląda to tak (na przykładzie dodatku i zmiany B całki)
1. Przyjście na podaną godzinę w grafiku
2. Zameldowanie się przez przyłożenie karty służbowej do czytnika
3. Odebranie karty drogowej i dokumentów oraz kluczyków
4. Pobranie dekoracji (jeżeli jest potrzebna)
5. Szukanie autobusu na placu
6. Przygotowanie autobusu do wyjazdu czyli sprawdzenie przycisków NŻ, świateł, zaprogramowanie linii lub PT
7. Podbicie karty na bramie wyjazdowej
8. Dojazd na pętle
9. Jazda na linii (w międzyczasie na pętli wpisywanie uwag, wypełnianie karty)
10. Zjazd na zajezdnie wg rozkładu (na pusto lub po trasie)
11. Meldowanie na bramie wjazdowej
12. Tankowanie
13. OC
14. Parkowanie
15. Zwrot dekoracji
16. Zwrot dokumentów i wypełnionej karty drogowej do dyspozytora
17. Wyjście do domu
A calak różni się tym, że wóz przejmujesz gdzieś na mieście a reszta jest taka sama. Trzeba tylko sprawdzić przy zmianie czy zmiennik dobrze wpisał kilometry.
A teraz zupełnie z innej beczki, ile jest sektorów na Stalowej?
Na R-4 podczas zjazdu się sprawdza światła, kiedy wjeżdża się na OC.Szeregowy_Równoległy pisze:(...)Jeśli jakiejś cieczy brakuje bądź coś nie świeci, (...)
I to oznacza, że można ich nie sprawdzać rano? Kpisz?Jachim pisze:Na R-4 podczas zjazdu się sprawdza światła, kiedy wjeżdża się na OC.Szeregowy_Równoległy pisze:(...)Jeśli jakiejś cieczy brakuje bądź coś nie świeci, (...)
A jak sprawdzacie światła STOPU? Kogoś wołacie, żeby wam sprawdził.Szeregowy_Równoległy pisze:Sprawdzamy światełka, bo to ważne
Pytanie od kompletnego laika - czy jest jakiś porządek, w którym autobusy parkują, czy tylko coś w stylu "długie po prawej, krótkie po lewej, wysokie z tyłu"?Kelly pisze: Szukanie autobusu na placu
Teoretycznie tak, chyba że jest ciemno, wtedy w lusterkach widać czy działają, ewentualnie jak za wozem jest np. mur czy ściana, to też widać.vernalisadonis pisze:A jak sprawdzacie światła STOPU? Kogoś wołacie, żeby wam sprawdził.Szeregowy_Równoległy pisze:Sprawdzamy światełka, bo to ważne
Na Stalowej jak zjeźdzasz po 23:30 to parkujesz wóz gdzie jest miejsce, a nie tam gdzie powinny(czyt. w swoich sketorach).Piter232 pisze:Pytanie od kompletnego laika - czy jest jakiś porządek, w którym autobusy parkują, czy tylko coś w stylu "długie po prawej, krótkie po lewej, wysokie z tyłu"?Kelly pisze: Szukanie autobusu na placu
One nie mają swoich stałych sektorów. Ewentualnie są kierowcy, którzy parkują swoimi wozami często w tym samym miejscu.Walas pisze:Na Stalowej jak zjeźdzasz po 23:30 to parkujesz wóz gdzie jest miejsce, a nie tam gdzie powinny(czyt. w swoich sketorach).Piter232 pisze: Pytanie od kompletnego laika - czy jest jakiś porządek, w którym autobusy parkują, czy tylko coś w stylu "długie po prawej, krótkie po lewej, wysokie z tyłu"?