A wracając do tematu, to na 79 Mokotów, Żoliborz i Praga. Wola chyba przez Kercelak się nie załapała

Moderator: Wiliam
W zasadzie, gdyby wprowadzić tę linię na stałe (w wariancie docelowym na Gocław), wówczas można by pokusić się o skrócenie 509 do Żerania, względnie do Dworca Wschodniego.Zacementowany pisze: ↑06 sie 2024, 17:28To chyba pasuje najbardziej do tego wątku:
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2024/08/0 ... ajowej-79/Takiego działania bym się nie spodziewał. Aż prosiłoby się o numer 21W związku z obserwowanymi utrudnieniami w ruchu kołowym w obszarze Pragi od środy 07.08.2024 r. do odwołania uruchamia się linię tramwajową 79 kursującą wyłącznie w dni powszednie na trasie:
ŻERAŃ FSO – Jagiellońska – rondo Starzyńskiego – Jagiellońska – Ratuszowa – Targowa – al. Zieleniecka – rondo Waszyngtona – al. Waszyngtona – WIATRACZNA
509 dzisiaj poległo po całości w kierunku Gocławia.Zacementowany pisze: ↑06 sie 2024, 17:28To chyba pasuje najbardziej do tego wątku:
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2024/08/0 ... ajowej-79/Takiego działania bym się nie spodziewał. Aż prosiłoby się o numer 21W związku z obserwowanymi utrudnieniami w ruchu kołowym w obszarze Pragi od środy 07.08.2024 r. do odwołania uruchamia się linię tramwajową 79 kursującą wyłącznie w dni powszednie na trasie:
ŻERAŃ FSO – Jagiellońska – rondo Starzyńskiego – Jagiellońska – Ratuszowa – Targowa – al. Zieleniecka – rondo Waszyngtona – al. Waszyngtona – WIATRACZNA
Tylko nie ma miejsca gdzie by można było taki tramwaj zmieścić. Gocławek - zawalony, Wschodni - brak miejsca, Wiatraczna - brak miejsca, Kawęczyńska - brak miejsca. Oczywiście można zrobić tak jak jest to aktualnie czyli 0 minut postoju na Wiatraku i postoje na FSO, ale FSO też nie jest z gumy. Na Żeraniu swoje postoje realizuje 20 i 18, które na przeciwległych krańcach mają minimalne postoje, a czasami rozkład jazdy jest tak ułożony, że rozkładowo są trzy składy na jednym torze przez co ten trzeci wjeżdża na dotychczas wolny tor. Niestety, ale na prawobrzeżnej warszawie brakuje pętli/miejsca na pętlach. Dobrym rozwiązaniem byłoby dorobienie skrętu Grochowska (od północy)
Znów wracamy do tego samego… Tramwaj też musi jeść śniadanie?pawcio pisze:Są. I w ciągu roku trzeci tor regularnie zajmuje 20 albo 18, bo Boernerowo i Służewiec do długich postojów się nie nadają.
79 ma zerowy postój na Wiatracznej. Wymiana pasażerska na torze 6 (przelotowy) i zawrotka na Waszyngtona. Godzina to wcale nie jest tak dużo. 17, 20, 26, 74 czy 78 mają tyle samo albo jeszcze więcej przelotu w jedną stronę.