Komunikacja podmiejska
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26939
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Moim zdaniem nie ma to sensu, w nocy SKM powinna być realizowana komunikacją autobusową wzdłuż trasy. Mówię absolutnie poważnie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26939
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Na Wschodni to nie jest aż taki podjazd, nie trzeba od razu wracać do Grochowskiej Mińską.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Samo puszczenie linii SKM do Piaseczna nic nie da.klagshamn pisze:(...)utworzenia siedmiu linii SKM, m. in. do piaseczna, co pozwoliloby niewyobrazalnie odciazyc strasznie zapchane 709 i 727
Wiadomo jak usytuowana jest stacja w Piasecznie, i trzeba by zrobić komunikację dowozową do stacji, aby SKM spełniło swoją rolę. A komunikacja na terenie gminy Piaseczno to już zadanie własne gminy, i nie jest to zadanie dla ZTM aby tworzył linie eksterytorialne.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Imo gdyby taka linia byla elementem systemu komunikacji z Warszawa to jak najbardziej byloby to zadanie dla ZTM.
Oczywiscie wymagaloby to pewnie dodatkowych $, ale trzeba wziac jeszcze pod uwage zaszlosci miedzy Piasecznem a Stolica czyli R-12, obiecanki w sprawie trama itp.
Zreszta taki uklad komunikacyjny w wypadku Piaseczna bylby chyba najlepszy.
Ale to wymaga wspolpracy z obu, jesli nie wiecej, stron. Czyli w skrocie 'niedasie'
Oczywiscie wymagaloby to pewnie dodatkowych $, ale trzeba wziac jeszcze pod uwage zaszlosci miedzy Piasecznem a Stolica czyli R-12, obiecanki w sprawie trama itp.
Zreszta taki uklad komunikacyjny w wypadku Piaseczna bylby chyba najlepszy.
Ale to wymaga wspolpracy z obu, jesli nie wiecej, stron. Czyli w skrocie 'niedasie'
Miałem na myśli komunikację, która by operowała tylko na terenie gminy Piaseczno, czyli nie powiązaną bezpośrednio z Warszawą.ness pisze:Imo gdyby taka linia byla elementem systemu komunikacji z Warszawa to jak najbardziej byloby to zadanie dla ZTM.
[ Dodano: 2007-11-01, 22:32 ]
Czym innym są podjazdy już istniejących linii, a czym innym tworzenie linii operujących w całości poza granicami Warszawy, czego ZTM robić nie może (wynika to ze statutu).Fikander pisze:Ale zadaniem ZTM jest dojazd do cmentarza w Markach.Frencher pisze:nie jest to zadanie dla ZTM aby tworzył linie eksterytorialne.
A co do cmentarza, to jeżeli wierzyć mediom które dziś mówiły, że na cm. Południowym jest pochowanych około 2000 osób, to cmentarz w Markach jest co najmniej 2-3 krotnie większy .
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
tu przede wszystkim trzeba zintegrowanego systemu komunikacjiFrencher pisze:Imo gdyby taka linia byla elementem systemu komunikacji z Warszawa to jak najbardziej byloby to zadanie dla ZTM.
średnio, linia radomska ma najgorszy przebieg spośród wszystkich w WWK, do tego wyłącznie SKM+dowozówki to nie rozwiązanieness pisze:Zreszta taki uklad komunikacyjny w wypadku Piaseczna bylby chyba najlepszy.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
- humptyangel
- Posty: 554
- Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
W statucie nie ma nic takiego napisanego. Za to § 3, ptk. 2 owego statutu ZTM mówi:Frencher pisze:Czym innym są podjazdy już istniejących linii, a czym innym tworzenie linii operujących w całości poza granicami Warszawy, czego ZTM robić nie może (wynika to ze statutu).Fikander pisze:Ale zadaniem ZTM jest dojazd do cmentarza w Markach.
Przykładem może służyć linia 714 działająca poza granicami Warszawy do 1995, czy inne linie eksterytorialne.Obszarem działania jest Warszawa i, na podstawie odrębnych porozumień międzygminnych, gminy sąsiadujące z Warszawą.
IMHO transport w całej aglomeracji powinien być w gestii ZTM, po zmianie statusu i przekazaniu przez gminy ościenne zadań własnych dotyczących komunikacji jemu (ZTM).
[ Dodano: 2007-11-02, 16:23 ]
A to uchwała ze ststutem ZTM
http://www.ztm.waw.pl/bip/1391_2005.pdf
[ Komentarz dodany przez: Bastian: 2007-11-02, 22:34 ]
Korekta tagów.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
Po pierwsze: brygadożerne.aaa pisze:ZTM powinno zrobić dwie linnie (po dwóch stronach Wisły) pół obowdowe które by przebiegały przez miejscowości ościenne Warszawy. Każda z linni mogła by kursować np. co 60 minut
Po drugie: niezbyt konieczne i przy częstotliwości 60 minut mamy nadpodaż.
Po trzecie: wybitne nierównomierne rozłożenie pasażerów.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
trzeba powołać związek międzygminny, oddawanie komunikacji w ręce obecnego ZTMu nie daje gminom-płatnikom dostatecznych możliwości kontrolihumptyangel pisze:IMHO transport w całej aglomeracji powinien być w gestii ZTM, po zmianie statusu i przekazaniu przez gminy ościenne zadań własnych dotyczących komunikacji jemu (ZTM).
niekoniecznie, 710 na obwodowym odcinku pracuje dobrze, nawet w niezwykle rzadkim 707 widać potencjałWolfchen pisze:Po drugie: niezbyt konieczne i przy częstotliwości 60 minut mamy nadpodaż.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى