Moderatorzy: JacekM, Dantte
-
Konied Makevski
- Posty: 166
- Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06
Post
autor: Konied Makevski » 18 kwie 2019, 14:54
fraktal pisze:Maybach pisze: ↑18 kwie 2019, 13:34
To nie musi wcale być to, wozy z przedziału A701-A727 chorują czasami na mocno denerwującą przypadłość skrzyni biegów, generalnie hamują łagodnie, ale już pod sam koniec przy samym dohamowaniu mocno szarpią. Kierowca niestety nie ma szans nic z tym zrobić.
Ja jechałem ostatnio takim wozem, które całe hamowanie miał do kitu, początek, środek i koniec - najgorsze było to, że była to linia 180, więc wóz nabity na full... I to także przez osoby niepełnosprawne ruchowo...Szarpał gorzej niż jelcz z MZA. Był to na pewno wóz z przedziału wymienionego przez Ciebie, ale numeru nie zapamiętałem - byłem za bardzo załamany jazdą młodego kierowcy...
Tutaj akurat mogła to być wina niewprawionego kierowcy.

SU18 to imho wozy z najbardziej delikatnymi hamulcami w Mobilisie; po prostu trzeba trochę nimi pojeździć, aby dobrze je wyczuć.

-
Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Post
autor: Szeregowy_Równoległy » 18 kwie 2019, 17:19
Zapewniam cię, że jeszcze jak były młodsze, potrafiły (niektóre) być nie do opanowania. Nie przypuszczam, żeby przez kilka lat, od kiedy nimi jeździłem, się poprawiło. Wyglądało to dokładnie tak, jak opisywał Maybach.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.
Nazywam się Major Bień
-
fraktal
- Posty: 5799
- Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03
Post
autor: fraktal » 18 kwie 2019, 18:00
Konied Makevski pisze: ↑18 kwie 2019, 14:54
fraktal pisze:Ja jechałem ostatnio takim wozem, które całe hamowanie miał do kitu, początek, środek i koniec - najgorsze było to, że była to linia 180, więc wóz nabity na full... I to także przez osoby niepełnosprawne ruchowo...Szarpał gorzej niż jelcz z MZA. Był to na pewno wóz z przedziału wymienionego przez Ciebie, ale numeru nie zapamiętałem - byłem za bardzo załamany jazdą młodego kierowcy...
Tutaj akurat mogła to być wina niewprawionego kierowcy.

SU18 to imho wozy z najbardziej delikatnymi hamulcami w Mobilisie; po prostu trzeba trochę nimi pojeździć, aby dobrze je wyczuć.
Też tak myślę mimo wszystko, tutaj od samego początku było za mocno, zbyt gwałtownie, a nie tylko w ostatniej fazie hamowania... Choć jest też możliwe, że coś tam się posuło i już nikt tego nie naprawi pewnie, bo to ostatnie miesiące tych wozów.

-
Maybach
- Posty: 1560
- Rejestracja: 15 gru 2005, 23:51
- Lokalizacja: Praga
Post
autor: Maybach » 29 kwie 2019, 12:26
Akurat tak wyszło, że trafiłem wczoraj na wóz A717 i nie jest jeszcze z nim tak źle. Są dużo gorsze egzemplarze. Nikt z pretensjami nie przychodził.
6, 20, 23, 26, 160, 509, N03
-
Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7043
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
-
Kontakt:
Post
autor: Emyl » 29 kwie 2019, 13:34
Może coś grzebali w międzyczasie.
-
Michalk001
- Posty: 1233
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Post
autor: Michalk001 » 10 wrz 2019, 22:03
5457, spaliny mają dziwny zapach a przy okazji wóz co jakiś czas puszcza z rury kłęby niebieskawego dymu. Szybko Dafy zaczynają się wykańczać.

-
SU89
- Posty: 497
- Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:48
- Lokalizacja: 400 metrów od R-5
Post
autor: SU89 » 10 wrz 2019, 23:26
O, a ITD robi ostatnio kontrole na krańcach w Warszawie. Już złapali parę wozów MZA (8 szt. NG313 ze Stalowej na Żeraniu), może tym razem trafią Euro 6

-
MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
-
Kontakt:
Post
autor: MilosnikKomunikacji » 11 wrz 2019, 11:36
Inny efekt pewnie byłby gdyby kontrole były niezapowiedziane, tak to np. Kleszczowa na Górczewską dawała same 62xx i 72xx, zero 20xx i 22xx

-
Michalk001
- Posty: 1233
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Post
autor: Michalk001 » 31 paź 2019, 21:03
5202, autobus nowy a już rozwala się most napędowy - nie dość że rzęzi to w dodatku wprawia autobus w wibracje podczas hamowania.
-
Łukasz
- Posty: 11280
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 25 lis 2019, 7:20
1904 nie ma lewego światła w ogóle.
ŁK
-
Jurand
- Posty: 1473
- Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42
Post
autor: Jurand » 14 wrz 2021, 8:20
6219 obsługujący dziś 028/523 wydaje bardzo głośne dźwięki i raczej to tłumik lub jego część się posypała, ale to tego dochodzą jakieś straszne piski z okolic komory silnikowej.
Kierowca mimo tych hałasów ciśnie ile może.
Zamęczy ten wóz.
-
Flash8222
- Posty: 7952
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
- Lokalizacja: Pies wam mordy lizał
Post
autor: Flash8222 » 14 wrz 2021, 9:15
Dodatek przejeździ.
-
Ursusiak345
- Posty: 37
- Rejestracja: 13 sty 2018, 0:16
Post
autor: Ursusiak345 » 13 paź 2021, 10:28
Jurand pisze: ↑14 wrz 2021, 8:20
6219 obsługujący dziś 028/523 wydaje bardzo głośne dźwięki i raczej to tłumik lub jego część się posypała, ale to tego dochodzą jakieś straszne piski z okolic komory silnikowej.
Kierowca mimo tych hałasów ciśnie ile może.
Zamęczy ten wóz.
Te Mercedesy tak mają, że się dogrzewają w sposób taki, że włączają się na specjalny program skrzyni biegów (dzialanie podobne do uszkodzonego sprzegla hydrokinetycznego, czyli wchodzenie na wysokie obroty i jałowe obroty po odpuszczeniu gazu). Chyba, że to nie o to chodzi.
-
kocur
- Posty: 1366
- Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
- Lokalizacja: Ursynów Północny
Post
autor: kocur » 18 maja 2022, 8:23
9320 dzisiaj na 179: silnik dziwnie stuka, autobus mocno dymi na niebiesko.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
-
Michalk001
- Posty: 1233
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Post
autor: Michalk001 » 18 paź 2022, 9:16
5227

517 jeździ z wypadającą połówką 2 drzwi.