Strona 22 z 168

: 18 cze 2008, 16:41
autor: Tm
No dobra, tylko to żadne wytłumaczenie. Gdyby układać te rozkłady ręcznie to nijak nie dałoby się stworzyć ośmioskładu - wot technika.
I komentarz filmowy:
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... a2dc429b08

: 18 cze 2008, 16:43
autor: pawcio
Dałoby, dało. Ręcznie nie sprawdzisz wszystkich koordynacji na wszystkich ciągach, a dalej to już tylko rachunek prawdopodobieństwa.

: 18 cze 2008, 16:52
autor: Rumcajs
pawcio pisze:19 zaraz wróci na miejsce, za to przesunie się (gdzieś) 35 z racji objazd na Andersa.
Swoją drogą jeżeli 2 się zestadza z 35, to znaczy, że 28 z 35 musi grać idealnie.
Niemal idealnie. Przez większą część dnia w DP 35 jedzie z Bemowa 3 minuty za zapchaną solówką na 28. Tu też się nie dało? To po co ten Busman?

: 18 cze 2008, 16:59
autor: desert_eag
Rumcajs pisze:Niemal idealnie. Przez większą część dnia w DP 35 jedzie z Bemowa 3 minuty za zapchaną solówką na 28. Tu też się nie dało? To po co ten Busman?
Jestem świadkiem tej sytuacji codziennie i aż mnie ściska. Ale żeby bylo naprawde ok, to na Koło powinny jeździć składy - ale komuś to przeszkadzało. Może kiedyś 13 unormuje sytuację...

: 18 cze 2008, 17:06
autor: Rumcajs
desert_eag pisze:Jestem świadkiem tej sytuacji codziennie i aż mnie ściska. Ale żeby bylo naprawde ok, to na Koło powinny jeździć składy - ale komuś to przeszkadzało. Może kiedyś 13 unormuje sytuację...
A przecież przy otwarciu tej trasy dało się zrobić ładny takt dla tych trzech linii, jeszcze wcześniej dało się ułożyć rozkłady 22 z 33 (co 8 minut każda), 33 z 16 i 19 (różne częstotliwości). To ja już nie rozumiem, dlaczego teraz wychodzą takie kwiatki....

: 18 cze 2008, 18:03
autor: pawcio
Bo teraz każda zmiana jest dosztukowywana do istniejącego układu rozkładów. Stąd problemy. Gdyby stabilność sieci linii była większa, może dałoby radę to wszystko poukładać na spokojnie. Ale do tego trzeba też czasu, którego w ZTM-ie notorycznie nie ma. :D

: 18 cze 2008, 22:35
autor: piotram
pawcio pisze:Bo teraz każda zmiana jest dosztukowywana do istniejącego układu rozkładów. Stąd problemy.
Też. Ale przeciez parę miesięcy temu była "niby rewolucja" i co, było lepiej? Wcale, co rewolucja to gorzej:D
A tak w ogóle to da się recznie układac rozkłady i mieć na oku koordynacje w całym mieście. Jak robiłem tak jak byłem mały :P

: 19 cze 2008, 10:31
autor: Lipa
pawcio pisze:Bo teraz każda zmiana jest dosztukowywana do istniejącego układu rozkładów. Stąd problemy. Gdyby stabilność sieci linii była większa, może dałoby radę to wszystko poukładać na spokojnie. Ale do tego trzeba też czasu, którego w ZTM-ie notorycznie nie ma. :D
Wszystko rozumiem, tyle, że niestabilność linii w Warszawie nie jest problemem, który zaistniał nagle, po wprowadzeniu Busmana. On ma miejsce od dawna. Przy ręcznym układaniu rozkładów, również trzeba je było dosztukowywać do istniejących, a mimo to aż takich kwiatków jak teraz nie było.

: 19 cze 2008, 18:10
autor: pawcio
piotram pisze:Też. Ale przeciez parę miesięcy temu była "niby rewolucja" i co, było lepiej? Wcale, co rewolucja to gorzej:D
A tak w ogóle to da się recznie układac rozkłady i mieć na oku koordynacje w całym mieście. Jak robiłem tak jak byłem mały :P
Też tak robiłem. Tylko zajmowało mi to na wykładach 2-3 miesiące.

: 19 cze 2008, 21:45
autor: TGM
No to poooszliiii... po najmniejszej linii oporu... obiboki. Zawiesili f-ki zamiast od nowa rozkład ułożyć (ba, nie trzeba układać, wystarczy przywrócić ten sprzed f-ek). No i mamy efekt:
| 7 |[00] [10] [18] [30] 40 [50]
| 7 | 09 [21] 33 45 57
](*,)
Do poprawy!!!

: 19 cze 2008, 23:31
autor: piotram
pawcio pisze:
piotram pisze:Też. Ale przeciez parę miesięcy temu była "niby rewolucja" i co, było lepiej? Wcale, co rewolucja to gorzej:D
A tak w ogóle to da się recznie układac rozkłady i mieć na oku koordynacje w całym mieście. Jak robiłem tak jak byłem mały :P
Też tak robiłem. Tylko zajmowało mi to na wykładach 2-3 miesiące.
Bez przesady, nie trzeba całych rozkładów robić ręcznie, wystarczy ustalić takty, reszte dorobić komputerowo.

: 19 cze 2008, 23:52
autor: Bastian
Akurat taktów nie trzeba ustalać, bo są założone, a koordynacji komputer ci nie dorobi :P

PS Przypominam: Busman nie myśli. On tylko pozwala robić znacznie łatwiej i szybciej to, co robiło się za pomocą kartki i długopisu. Ułatwi wyłapanie błędów, popełnionych przez człowieka, ale sam ich nie znajdzie.

: 20 cze 2008, 0:05
autor: piotram
Bastian pisze:Akurat taktów nie trzeba ustalać, bo są założone, a koordynacji komputer ci nie dorobi :P
PS Przypominam: Busman nie myśli. On tylko pozwala robić znacznie łatwiej i szybciej to, co robiło się za pomocą kartki i długopisu. Ułatwi wyłapanie błędów, popełnionych przez człowieka, ale sam ich nie znajdzie.
No to się wydało... Tyle było zachwalania, jak to Busman miał "zlikwidować stada" i to sam :P
To czego w takim razie trzeba, zeby te koordynacje były "w miarę"? Może miłośnicy mają się zebrać i społecznie to zrobić?

: 20 cze 2008, 0:10
autor: desert_eag
Nie to, żebym się czepiał, ale nic się zmieniło w tej kwestii:
Przystanek: PL.WILSONA 02 w DS.
22| 59
23| 01 29 30 31
114, 116, N44
Rozumiem, że to są niszowe godziny, metro u spodu, ale czy doprawdy się NIE DA?
701 z Marymontu o 22:53...

: 20 cze 2008, 0:39
autor: Bastian
piotram pisze:To czego w takim razie trzeba, zeby te koordynacje były "w miarę"?
Uprościć sieć, zmniejszając liczbę "uwikłań" w koordynacje, ot co.

[ Dodano: 2008-06-20, 00:40 ]
piotram pisze:Tyle było zachwalania, jak to Busman miał "zlikwidować stada" i to sam :P
Wierz w marketing, daleko nie zajedziesz.