Moderatorzy: Tyrystor, Dantte
-
Tyrystor
- Posty: 1833
- Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
- Lokalizacja: Zielone Pola Białej Łąki
-
Kontakt:
Post
autor: Tyrystor » 06 gru 2020, 15:12
Krzysiek_S pisze: ↑04 gru 2020, 18:34
Przystanek w Gminie Wiązowna Majdan- Stacja Paliw zmieni się nazwę na Widoczna według uchwały Rady Miasta [ zmiana I strefy].
W uchwale jest też mowa o nowym przystanku Struga Kościół w Markach[ nowy przystanek graniczny], przystankach na Ząbkowskiej i Mareckiej[ jeśli nie pomyliłem nazwy ulicy] w Markach oraz przystanku Sadowa[ nowy przystanek graniczny] na obwodnicy Łomianek dla jakieś nowej linii przekraczającej granice I/ II strefy w tym miejscu.Co za linia ?.
Zmiana obszaru 1 strefy biletowej w gminie Wiązowna: przystanek
Majdan-Stacja Paliw zmieni nazwę na
Widoczna.
Nowy przystanek w Markach:
Struga-Kościół, będzie również nową granicą stref biletowych. Będą również nowe przystanki w ul. Ząbkowskiej i Mareckiej.
Nowy przystanek w Łomiankach:
Sadowa na obwodnicy miasta, dla nowej linii przekraczającej granice stref biletowych.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
-
michael112
- Posty: 2841
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Post
autor: michael112 » 07 gru 2020, 17:11
Byłem wczoraj w Wola Parku i zobaczyłem kuriozalną sytuację, w której to przystanek Góralska w stronę zachodnią znajduje się dokładnie naprzeciwko przystanku Białowiejska w stronę wschodnią. Biorąc pod uwagę fakty, że: - BIałowiejskiej w drugą stronę nie ma, oraz że Góralską w stronę wschodnią odsunięto sporo na wschód - uważam że w chwili obecnej cały ruch pasażerów z i do Wola Parku obsługuje ta dziwna para przystanków Góralska 52 / Białowiejska 51.
Pikanterii sytuacji dodaje fakt że na jednym z nich 523 się zatrzymuje (bo to jeszcze Góralska), a na drugim już nie (bo to dopiero Białowiejska).
Postuluję zatem żeby skomasować tę parę przystanków w nowy zespół, najlepiej pod nazwą CH WOLA PARK wraz z dodaniem przystanku dla 523 w kierunku Pragi. W systemie przystanków może dostać numer 5032 po Białowiejskiej albo coś nowego. A Góralska by została jednokierunkowa w stronę wschodnią (akurat zresztą tam jest sama ulica Góralska). Jeśli komuś zależy na przyspieszoności 523, to można rozważyć zabranie w zamian tej jednokierunkowej Góralskiej.
Podobna sytuacja występuje nieopodal na ul. Elekcyjnej (notabene, przystanków na tej ulicy nie uregulowano pomimo że objazd Górczewskiej na tym odcinku skończył się już dawno).
Otóż, naprzeciwko siebie stoją przystanki: PARK MOCZYDŁO - w stronę południową - i MONTE CASSINO - w stronę północną.
Natomiast przystanek MONTE CASSINO w stronę południową znajduje się 300 metrów dalej na południe. Co ciekawe, sama ulica Monte Cassino znajduje się ok. 100m od tej pary przystanków MONTE CASSINO/PARK MOCZYDŁO, natomiast od przystanku który nazywa się MONTE CASSINO w stronę płd. dzieli tę ulicę 200m.
Logicznym wnioskiem byłoby tutaj przemianowanie przystanku PARK MOCZYDŁO w stronę południową na MONTE CASSINO, z kolei MONTE CASSINO w stronę płd. mogłoby się nazywać BATALIONU "ZOŚKA" - od przecznicy której wylot znajduje się 50m od wspomnianego przystanku.
-
ashir
- Posty: 27731
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 07 gru 2020, 17:30
Docelowo to powinien być tam ZP Metro Ulrychów.
-
michael112
- Posty: 2841
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Post
autor: michael112 » 07 gru 2020, 17:38
Można przygotowywać grunt pod to.
@ashir A czy tam będą dwie pary przystanków (jak dawne Góralska i Białowiejska) czy jedna?
-
ashir
- Posty: 27731
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 07 gru 2020, 17:53
Nie wiem.
-
KwZ
- Posty: 10651
- Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
- Lokalizacja: z Parku Odkrywców
Post
autor: KwZ » 08 gru 2020, 0:41
Czy ZTM rozważyłby dzierżawę nazw przystanków? Typu pójść do CH Wola Park z propozycją, że za x milionów monet przez 10/20 lat stacja i zespół przystankowy by się nazywały Metro Wola Park zamiast Ulrychów?
Do takiej potencjalnej zmiany kwalifikowałoby się pewnie jeszcze kilka przystanków (np. rondo UE > GalMok, Śreniawitów > Galeria Północna). Z drugiej strony jeszcze dłuższa lista centrów i tak to dostaje, więc chyba za dużo zamieszania by było.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
Łukasz
- Posty: 10625
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 08 gru 2020, 8:29
A Targówek, Marki, Blue City i Reduta płacą?
ŁK
-
KwZ
- Posty: 10651
- Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
- Lokalizacja: z Parku Odkrywców
Post
autor: KwZ » 08 gru 2020, 13:52
Dorzuć jeszcze Promenadę i Arkadię.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
bartoni722
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Post
autor: bartoni722 » 08 gru 2020, 14:56
Rondo Waszyngtona
Narodowy Monopolowy
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
michael112
- Posty: 2841
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Post
autor: michael112 » 08 gru 2020, 15:21
Takie rzeczy nie powinny być poddawane na przetarg. To ma być informacja pasażerska i powinna odzwierciedlać najczęstszy cel podróży w danej okolicy. I tak: Wola Park, Arkadia, Promenada itd. wydają się być najlepszym punktem odniesienia w okolicy. Natomiast zmiana DwC na Złote Tarasy nie ma sensu. To dworzec jest bardziej znanym punktem odniesienia niż, z całym szacunkiem, ZT.
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 08 gru 2020, 15:34
Przy okazji wypadałoby skończyć z fikcją i rozparcelować ZP Berestecka między Redutę i Blue City. Tak, naprzeciwko będą przystanki o różnych nazwach, ale to i tak lepsze od obecnego rozwiązania.
Przy poruszanej tu jakiś czas temu Grójeckiej rozwiązań było mnóstwo; nawet jesli zmiana nazwy ZP Harfowa była niepożądana, to można było to nazwać Racławicka, albo w ostateczności Lutniowa.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
-
Georg
- Posty: 5991
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 08 gru 2020, 17:47
fik pisze: ↑08 gru 2020, 15:34
Przy okazji wypadałoby skończyć z fikcją i rozparcelować ZP Berestecka między Redutę i Blue City. Tak, naprzeciwko będą przystanki o różnych nazwach, ale to i tak lepsze od obecnego rozwiązania.
Przy poruszanej tu jakiś czas temu Grójeckiej rozwiązań było mnóstwo; nawet jesli zmiana nazwy ZP Harfowa była niepożądana, to można było to nazwać Racławicka, albo w ostateczności Lutniowa.
Ale przecież tak na dobrą sprawę jest to ostatni przystanek (w stronę Pralki) przed końcem ulicy Grójeckiej. W drugą stronę na początku Grójeckiej jest jeszcze PKP Rakowiec. Myślę, że teraz nie ma sensu już nad tym rozmyślać, bo nazwa została wprowadzona. Co do podziału na CH Reduta i CH Blue City to faktycznie Twoja propozycja jest bardzo dobra. Nawet mimo tego, że naprzeciwko siebie będą przystanki o różnej nazwie.
-
KwZ
- Posty: 10651
- Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
- Lokalizacja: z Parku Odkrywców
Post
autor: KwZ » 08 gru 2020, 18:34
Albo wszystko skomasować w ZP o jednej nazwie: CH Reduta + CH Blue City + Berestecka
Berestecka. Rozległy, ale są większe. Tzn. poddaję to jako jedną z możliwości.
Grójecka jest niespecyficzna, ta ulica ma 3,5 km długości. Racławicka to nie, ale tylko dlatego, że jej większość jest na Mokotowie, w tym z metrem. Lutniowa spoko. Ale najlepsza byłaby Harfowa. Czy przypadkiem nazwy Szczęśliwicka nie przeniesiono o całą przecznicę z dzisiejszego Grzymały-Sokołowskiego na Hotel Vera?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!