Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019
Moderator: Wiliam
Cała jedynka to dwie siódemki.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
I?
Jeśli obydwie linie mają tę samą częstotliwość, to chyba sama zamiana końcówek powinna być bezkosztowa brygadowo.
Jeśli obydwie linie mają tę samą częstotliwość, to chyba sama zamiana końcówek powinna być bezkosztowa brygadowo.
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
No chyba nie w sytuacji, gdy czas przejazdu (a co za tym idzie czas wykonania całego kółka) jest większy. 7 z BW1920 jedzie do pętli 35 minut, jedynka 47 na Annopol.
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Ja mam na myśli że odcinek BW1920 - Okęcie będzie tak czy siak obsługiwała ta sama liczba brygad.
To nie działa tak że jeśli obecne 1 ma 27 brygad a 7 ma 14 brygad, to po zamianie końcówek gdzie załóżmy że na odcinek BW1920 - Okęcie trzeba 5 brygad, będzie 1 z 32 brygadami i 7 z 9 brygadami?
To nie działa tak że jeśli obecne 1 ma 27 brygad a 7 ma 14 brygad, to po zamianie końcówek gdzie załóżmy że na odcinek BW1920 - Okęcie trzeba 5 brygad, będzie 1 z 32 brygadami i 7 z 9 brygadami?
Jeśli przekładasz pół jedynki. Tylko poza szczytami na Banacha 1 jest podwójna. I ciągnięcie jej na Okęcie w całości nawet jeśli nie wymaga dodatkowych brygad, to obciąża limit kilometrów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Na tym, że nikt w ZTMie nie uważa połączenia Ochoty z M2 za istotne. Widać w tramwajach na Jerozolimskich jest za dużo miejsca, można tam na zawsze trzymać pasażerów Ochota - Praga Północ, a metro wybudowano dla beki.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Gorzej, jak zbudują te wszystkie biurowce przy Kasprzaka. Wtedy znów trzeba będzie przeprosić tramwaje.
ŁK
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Płocka jest przejezdna, czy tramwaje będą się tłoczyć z samochodami na Skierniewickiej?
miłośnik 13N
Ciekawe kiedy zawali się wreszcie wiadukt nad średnicą (BTW: ile lat temu odsunięto od skrzyżowania przystanki tramwajowe, choć i tak tramwaje stoją/obciążają wiadukt czekając na pionową pałkę?)
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Wiadukt jest miasta, państwa czy PKP?
miłośnik 13N
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
A jak mieszkaniec Mickiewicza będzie chciał na lotnisko, a 15 nie będzie?????
miłośnik 13N
Odcięte kilka lat temu łuki na Daszyńskim, przez które spadła elastyczność sieci, są miasta, państwa, czy TW?
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48