Kolega mi pokaże, które artykuły specustawy by przyspieszyły wieloletnie modernizacje linii (szeroko rozumianej) Warszawa - Łódź czy pozwoliły ominąc trzy tory na trasie do Gdańska...Glonojad pisze: ↑05 sie 2019, 21:13Z GDDKiA? Tym, co Austriaków wywalało z budowy mostu, żeby ich wziąć z powrotem za większe pieniądze? Czy tym, które wybudowało trasę S-8 w przekroju 2x3 na DŚU na 2x2? Czy może ta, która trzeci raz powtarza przetarg na dokumentację PRZEDprojektową (https://www.rynekinfrastruktury.pl/wiad ... 68014.html )?
A może tym, które decyzji środowiskowej na WOW nie uzyskało od czasu poprzedniej kadencji "prof." Szyszki?
Ja bym chciał tylko przypomnieć, że drógówka ma od ponad 10 lat "tymczasową" specustawę, dzięki której w ogóle cokolwiek powstaje. Kolejowa jest dużo krótsza i dużo, dużo skromniejsza.
Modernizacje linii kolejowych w Polsce
Moderator: JacekM
A tak zapytam z ciekawości. Jakież to modernizacje są przeprowadzane na linii W-wa Łowicz, że między 16 a 17 nie można z W-wy puścić żadnego pociągu podmiejskiego? Bo ten (19416) z 16:22/33/41 został przesunięty na 16:00 robiąc prawie godzinną dziurę w środku szczytu. Bo jeśli nie modernizacja to co?
PS. Od 24.08 zaczyna się jakiś remont na średnicy? Spora liczba kursów skróconych do Wsch/Zach.
PS. Od 24.08 zaczyna się jakiś remont na średnicy? Spora liczba kursów skróconych do Wsch/Zach.
https://www.plk-sa.pl/files/public/user ... orekta.pdf
Co do średnicy to nic nie kojarzę i nie znalazłem.
A wejdź na rozkłady na stronie KM po 24.08.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27567
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
To efekty poprzedniej modernizacji. Po 16.30 na Łowicz jadą trzy pociągi PKP IC i możliwości są tutaj bardzo ograniczone.Paweł D. pisze: ↑06 sie 2019, 10:27A tak zapytam z ciekawości. Jakież to modernizacje są przeprowadzane na linii W-wa Łowicz, że między 16 a 17 nie można z W-wy puścić żadnego pociągu podmiejskiego? Bo ten (19416) z 16:22/33/41 został przesunięty na 16:00 robiąc prawie godzinną dziurę w środku szczytu. Bo jeśli nie modernizacja to co?
"Wymiana bloków EBS oraz dybli".PS. Od 24.08 zaczyna się jakiś remont na średnicy? Spora liczba kursów skróconych do Wsch/Zach.
Przerwa w ruchu tor nr 2 na odcinku Powiśle - Śródmieście. Część KM na zachód po torze nr 1, na wschód przez centralną, część skrócona; S1 Otwock - Powiśle i Zachodnia - Pruszków; S2 Miłosna - Wschodnia i Śródmieście - Lotnisko.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Chodziło mi o przyczyny, nie o skutki rozkładowe.
Ile to ma potrwać? Do 31.08. czy dłużej?
No fakt, nie zauważyłem że pozbliżano do siebie te IC. Prawie 20 minut postoju KM w Teresinie, potem jeszcze trochę w Sochaczewie. Dobrze że od września trochę się tam rozluźni.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27567
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Tam w teorii i patrząc tylko na LK3 można byłoby ten wcześniejszy KM przesunąć z ~8 minut później, a ten późniejszy podobnie wcześniej, co by zmniejszyło tę godzinną dziurę, ale nie patrzyłem na zmiany wtórne wynikające z zamiany slotów na średnicy.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Polecam Mugga 50 %. Na Pewno cie nie zjedzą . Sam sprawdziłem.
Ostatnia skonsumowana "PARÓWKA"
21.12.2012
366+218 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 019B/33
21.12.2012
366+218 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 019B/33
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosc ... 92987.html
Po prostu płakać się chce. Najgorsze, że nie możemy nic z tym zrobić. Skrajnie idiotyczne decyzje to cecha charakterystyczna PLK.
Po prostu płakać się chce. Najgorsze, że nie możemy nic z tym zrobić. Skrajnie idiotyczne decyzje to cecha charakterystyczna PLK.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Dzięki modernizacji po 26 latach z Hajnówki będzie można wyjechać w dwóch kierunkach.
Zapowiadają - o dziwo - 6-8 par połączeń.
Co pójdzie nie tak?
https://raportkolejowy.pl/po-30-latach- ... SdG6EThMIY
Zapowiadają - o dziwo - 6-8 par połączeń.
Co pójdzie nie tak?
https://raportkolejowy.pl/po-30-latach- ... SdG6EThMIY
Za to "modernizacja" została przeprowadzona w ten sposób, że:person pisze: ↑25 sie 2020, 21:53Dzięki modernizacji po 26 latach z Hajnówki będzie można wyjechać w dwóch kierunkach.
Zapowiadają - o dziwo - 6-8 par połączeń.
Co pójdzie nie tak?
https://raportkolejowy.pl/po-30-latach- ... SdG6EThMIY
1. Praktycznie uniemożliwiono (w jakiejkolwiek perspektywie) prowadzenie ruchu pasażerskiego w relacji Czeremcha - Białowieża (szt można teoretycznie przemanewrować, ale raczej nie prowadzi się takich akcji rozkładowo z pasażerami na pokładzie).
2. Uniemożliwiono krzyżowanie pociągów pasażerskich w relacji Białystok - Białowieża (jedna krawędź peronowa dostępna dla tej relacji).
3. Pozostawiono całkowity brak możliwości krzyżowania pociągów w relacji Czeremcha - Białystok (w pierwotnych założeniach modernizacji miała być taka możliwość).
W moim odczuciu ta modernizacja jest ostatecznym gwoździem do trumny dla linii do Białowieży, a szkoda.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27567
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Projekt rozkładu, który widziałem, jest mało optymistyczny, niestety.
Znaczy układ torowy po zachodniej stronie dworca został jeszcze bardziej okrojony? PKP PLK, impossible is nothing.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories