Strona 23 z 45

: 08 gru 2010, 22:27
autor: Bernard
Czy w tych wszystkich przyśpieszonych, podsyłach Tłuszcz - Sierpc przez Gdański itp. będzie honorowany bilet ZTM w granicach obowiązywania wspólnego biletu :?: .

: 09 gru 2010, 11:14
autor: fik
Tak.

: 09 gru 2010, 14:18
autor: Bernard
Tak myślałem ale wolałem się upewnić, dzięki.

: 09 gru 2010, 20:01
autor: biedronp
.

: 09 gru 2010, 20:42
autor: marcin89
Takie same numery zrobili na KM2 i jest tego więcej...
Np ten 89128 z Siedlec o 18.50. Na wschodniej jest o 20.10, a o 20.14 wpada TLK z Lublina. Rozumiem, że przed nim ucieka i dlatego nie zatrzymuje się na dwóch przystankach. Ale ile on zyska 3min? To nawet bez tych 3 min do Rembertowa da radę uciec.

A jeszcze ciekawostka z KM1. Te tabelki z przyśpieszonymi ruszającymi ze wschodniej coś dziwnie wyglądają. Rozumiem, że * przy Powiślu oznacza, że jedzie przez centralny (powinna być przy śródmieściu), ale jest jeden pociąg 2073 który nie ma gwiazdki i zatrzymuje się tylko na śródmieściu. Przyśpieszony po podmiejskich?

: 09 gru 2010, 21:18
autor: MichalJ
Naprawdę jest taki wielki popyt w Płudach akurat na ten pociąg? 8 minut wcześniej jest SKM, 13 minut później też...

Nie usprawiedliwiam każdego pomysłu, ale może tutaj naprawdę tych 2 minut do zmieszczenia się w slocie brakuje...

: 09 gru 2010, 21:37
autor: rufio198
A jeszcze ciekawostka z KM1. Te tabelki z przyśpieszonymi ruszającymi ze wschodniej coś dziwnie wyglądają. Rozumiem, że * przy Powiślu oznacza, że jedzie przez centralny (powinna być przy śródmieściu), ale jest jeden pociąg 2073 który nie ma gwiazdki i zatrzymuje się tylko na śródmieściu. Przyśpieszony po podmiejskich?
Poprawili. Nie ma takiego pociagu. Jest 281

: 09 gru 2010, 21:43
autor: biedronp
.

: 09 gru 2010, 21:53
autor: ted
Kleszczu pisze:
moonwalker pisze:Zdziwiło mnie także przesunięcie ostatniego wieczornego pociągu do Żyrardowa.

Do tej pory był jeden o 2250, nastepny o 2350. Teraz bęzie o 2240, a następny o 2310.

Nie rozumiem tego przesunięcia, dlaczego nie mógłby być o 2340? Wielu osobom będzie to z pewnością nie na rękę. Hmm chociaz to jest skład z Dęblina, wiec pewnie bedzie wielokrotnie opóźniony. Co jednak nie usprawiedliwia tej nowej godziny odjazdu.
Ten Żyrardów o 23:50 miewał całkiem niezłe zapełnienie więc również dziwię się, że został usunięty :|
Bo o 23.00 PLK zamyka linię na kłódkę, zwija tory i robi modernizację. :))
Poważnie. Przerwa technologiczna związana z modernizacją

[ Dodano: |9 Gru 2010|, 2010 22:00 ]
Bernard pisze:Czy w tych wszystkich przyśpieszonych, podsyłach Tłuszcz - Sierpc przez Gdański itp. będzie honorowany bilet ZTM w granicach obowiązywania wspólnego biletu :?: .
Oczywiście, że tak. To dlatego nie jadą przez Radzymin. Niech ZTM sfinansuje podsyły taboru do Sierpca. Przy kosztach uruchomienia szynobusu prawie się udało przerzucić ten koszt na ZTM.

[ Dodano: |9 Gru 2010|, 2010 22:14 ]
biedronp pisze:Na KM9 jest sobie taki pociąg 5142 (Działdowo - Warszawa, w DP dalej do Grodziska).
Mam pytanie do obecnych na forum "specjalistów" z ZM - co za chory umysł wykreślił postoje na Choszczówce i Płudach? Tylko te dwie stacje na całej trasie!.
Rozklad na KM9 to rozkład tymczasowy związany z pracami modernizacyjnymi. Ma bardzo luźne podobieństwo do tego co przygotowało ZM jako rozkład roczny. W nim pociąg o którym piszesz to był przyspieszony tylko z Ciechanowa, zatrzymywał się tylko na kilku stacjach. A oprócz niego było więcej poc. osobowych (w cyklu). Ale na czas zamknięć torowych wyleciały. Podziękuj budowie tuneli pod 200 km/h dla wahadełka, którego nie będzie.

[ Dodano: |9 Gru 2010|, 2010 22:15 ]
biedronp pisze: Proponuję, żeby fanatycy z ZM wrócili do tego co wam najlepiej wychodziło:
- pobierania "opłat ekologicznych" od inwestorów centrów handlowych
- inwentaryzacji ptaków i rozstawiania 2 milionów budek lęgowych na 1m2 międzywala wzdłuż Wisły.
Jak wrócicie do w/w dotychczasowych działań, to będą one dotkliwe dla mniejszej ilości mieszkańców Mazowsza, niż obecnie gdy "bawicie" się KM jak dzieciaki kolejką PICO.
ZM nigdy nie zajmowało się w/w działaniami. Proponuję dać na luz.

: 09 gru 2010, 22:50
autor: patryk148

: 09 gru 2010, 23:10
autor: fik
Na odcinku Siedlce - Czeremcha nastąpi zmiana wynikająca z innej pory kursowania pociągu do/z Tłuszcza. Przeładowany autobus szynowy kursujący dotychczas w szczycie (dojazd do Warszawy na 8-ą) pojedzie teraz po 8-ej z Czeremchy zapewniając dojazd na 10-ą do Siedlec. Dodatkowo rano pociągi KM i PR dojadą do Siedlec ok. 6:00 i 7:30. Po południu ok. 14-ej, 17-ej i 19-ej. Jeden pociąg wieczorny KM pojedzie do Czeremchy po 18-ej po przyjeździe pociągu z Warszawy. Priorytetem na tej linii są krótkie przesiadki w Siedlcach w/z kierunku Warszawy.
Oto priorytetowe przesiadki w kierunku Warszawy: 16.08/16.45, 18.28/18.50.

: 09 gru 2010, 23:30
autor: MichalJ
biedronp pisze:
MichalJ pisze:Naprawdę jest taki wielki popyt w Płudach akurat na ten pociąg? 8 minut wcześniej jest SKM, 13 minut później też...
A ułomna SKM dojeżdża na Zachodni/Wolę jak KM? Wbrew pozorom tor nie kończy się na Gdańskiej - sporo ludzi jedzie dalej do Kasprzaka/Zachodni.
Przecież można się na ten przyspieszony pociąg (który zresztą w ogóle nie jedzie na Gdański) przesiąść.

: 09 gru 2010, 23:31
autor: dzidek
Na pierwszy rzut oka rewelacyjny rozkład do Góry Kalwarii i w drugą stronę. W godzinach szczytu pociągi co godzinę i w normalnych porach a nie jak dotychczas. Tak samo połączenie z Warszawy do Góry w weekendy w ciągu dnia zdecydowanie na plus :) Nie będzie trzeba liczyć tylko na PKS lub własne auto.

: 09 gru 2010, 23:38
autor: marekw
Niestety, z powodu modernizacji linii Skierniewice – Żyrardów linia na tym odcinku będzie zamknięta przez PKP PLK od 24 do 4-ej. W efekcie ostatni pociąg do Żyrardowa będzie musiał dojechać do stacji docelowej przed północą (23:59), stąd z Warszawy wyjedzie ok. 30 minut wcześniej.
To rozumiem, ale nie wspominaja nic, zeby linia do Minska byla zamknieta, wiec czemu ostatni pociag o 23 a pierwszy dopiero o 4?!

: 09 gru 2010, 23:45
autor: biedronp
.