Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

Moderator: Wiliam

reserved
Posty: 14704
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 11 cze 2024, 17:05

man1956 pisze:
11 cze 2024, 16:32
A poza tym, gdyby z jakiegoś powodu dołożono kursy na 180, pomyśl, ile to by zeżarło brygad w przypadku tak długiej linii.
Kursy skrócone, ostatni przystanek: Pl. Zamkowy. ;-)

man1956
Posty: 1619
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 11 cze 2024, 17:31

Pętla Pl. Zamkowy nie funkcjonuje bodajże od 50 lat.

reserved
Posty: 14704
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 11 cze 2024, 17:35

Gdzie ja napisałem o jakiejś pętli? Napisałem o ostatnim przystanku, potem może być kryterium uliczne przez Pl. Teatralny.

man1956
Posty: 1619
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 11 cze 2024, 17:47

Chyba chcesz reaktywować Wyścig Pokoju.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27486
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 11 cze 2024, 18:09

Delwin pisze:
11 cze 2024, 16:16
man1956 pisze:
11 cze 2024, 14:42
A niby dlaczego trzeba podwyższać?
Bo na odcinku Sadyba -Gagarina znikają 4 kursy w szczycie ze 131. Tam 11 nie ma.
Ale to po pierwsze nie był raczej najbardziej obciążony odcinek na tej linii, a po drugie jednak ma częściowo pokrywający się zasięg obsługi z tramwajem na Sobieskiego.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Jelcz4755
Posty: 150
Rejestracja: 02 paź 2012, 17:11

Post autor: Jelcz4755 » 11 cze 2024, 19:25

Przy tak przetrasowanej 131, likwidacja 171 powinna być tylko formalnością...

Delwin
Posty: 297
Rejestracja: 21 mar 2017, 16:37

Post autor: Delwin » 11 cze 2024, 19:42

fik pisze:
11 cze 2024, 18:09
Delwin pisze:
11 cze 2024, 16:16


Bo na odcinku Sadyba -Gagarina znikają 4 kursy w szczycie ze 131. Tam 11 nie ma.
Ale to po pierwsze nie był raczej najbardziej obciążony odcinek na tej linii, a po drugie jednak ma częściowo pokrywający się zasięg obsługi z tramwajem na Sobieskiego.
Nie bardzo, chyba że zakładasz, iż istotna grupa pasażerów zaakceptuje czas dojścia dłuższy niż do tej pory - idąc na na 500-ki.

Oddzielna kwestia to założenie, że liczba pasażerów zbiorkomu się nie zmieni a przecież celem wprowadzenia tramwaju jest także jego uatrakcyjnienie..

Łukasz
Posty: 10877
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 11 cze 2024, 20:00

Problem z tym 131 to bajzel przy Legii, który zdarza się dość często. Za to pętla Torwar dostałaby dla ogryzka 171.
ŁK

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27486
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 11 cze 2024, 20:13

Delwin pisze:
11 cze 2024, 19:42
fik pisze:
11 cze 2024, 18:09


Ale to po pierwsze nie był raczej najbardziej obciążony odcinek na tej linii, a po drugie jednak ma częściowo pokrywający się zasięg obsługi z tramwajem na Sobieskiego.
Nie bardzo, chyba że zakładasz, iż istotna grupa pasażerów zaakceptuje czas dojścia dłuższy niż do tej pory - idąc na na 500-ki.
Skoro pojawia się środek transportu charakteryzujący się wysoką częstotliwością i przewidywalnością czasu przejazdu, to z pewnością będzie zbierać pasażerów z szerszego pasma, niż autobus.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

reserved
Posty: 14704
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 11 cze 2024, 20:45

Łukasz pisze:
11 cze 2024, 20:00
Problem z tym 131 to bajzel przy Legii, który zdarza się dość często. Za to pętla Torwar dostałaby dla ogryzka 171.
Ale przy okazji kończymy z pętlą przy Torwarze, która dostaje po dupie gdy tylko coś się na COS dzieje.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36745
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 11 cze 2024, 21:13

Bywalec pisze:
11 cze 2024, 11:31
Połowa obecnego 33 idzie na Stegny jako 19. Wszystko jest tu jasne.
Wólczyńska będzie zachwycona. Nie wiem, po co tyle tramwajów w Reymonta, na Wólczyńskiej naprawdę by się bardziej przydały.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25623
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 cze 2024, 21:19

Metro pewnie trochę zassało a do tego dało możliwość jeżdżenia wstecz.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36745
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 11 cze 2024, 21:22

Żartujesz, prawda? Międzyszczyt co 15 minut? Oferta jak na Dywizjonu 303?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ashir
Posty: 27801
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 11 cze 2024, 21:37

Co 12 minut. ;-)

Matt Cubis
Posty: 524
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 11 cze 2024, 21:55

Łukasz pisze:
11 cze 2024, 8:52
Matt Cubis pisze:Ci
Wrrrr
Oj, bo mi telefon poprawia z automatu :P
Delwin pisze:
11 cze 2024, 12:47
No akurat 131 wyląduje na wysoce korkogennej trasie i to w mizernym takcie
Gdzie jest ta wysoce korkogenna trasa 131?

ODPOWIEDZ