Komunikacja miejska w czasie budowy II linii metra

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 13 lip 2012, 23:02

MichalJ pisze:Co innego data zmian, a co innego trasy. Trasy można podać z dopiskiem "termin podamy później".
O to to.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

tomkrt
Posty: 189
Rejestracja: 23 gru 2006, 12:12

Post autor: tomkrt » 14 lip 2012, 1:05

Czyli pętla przy Bankowym będzie pustawa przez drugą połowę wakacji.
Ciekawe co z prywaciarzami i PKS-ami ?
Wschodni też nie jest z gumy więc tam raczej się nie przeniosą.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 14 lip 2012, 6:32

tomkrt pisze:Czyli pętla przy Bankowym będzie pustawa przez drugą połowę wakacji.
Pętla nie będzie pusta. Krańcuje tam nadal 226 i dojdzie jeszcze do tego 125.

pietia
Posty: 827
Rejestracja: 29 maja 2007, 14:21

Post autor: pietia » 14 lip 2012, 9:03

ashir pisze:
tomkrt pisze:Czyli pętla przy Bankowym będzie pustawa przez drugą połowę wakacji.
Pętla nie będzie pusta. Krańcuje tam nadal 226 i dojdzie jeszcze do tego 125.
I Z12

[ Dodano: |14 Lip 2012|, 2012 09:04 ]
tomkrt pisze:Ciekawe co z prywaciarzami i PKS-ami ?
Wschodni też nie jest z gumy więc tam raczej się nie przeniosą
Może przerzucą się na Gdański, krańcując np. przy Arkadii, i zachowując w ten sposób bezpośredni dowóz do metra?

5280
Posty: 1798
Rejestracja: 02 sty 2006, 21:25

Post autor: 5280 » 14 lip 2012, 9:24

Ciekawą opcja z 135 :arrow: Dw. Wileński- al. Solidarności- Szwedzka- 11Listopada- Namysłowska(powrót: Namysłowska- Starzyńskiego- Szwedzka)- Szymanowskiego- Pl. Hallera- Jagielońska- Kłopotowskiego(powrót: Okrzei)-...-PKP Olszynka Grochowska
5280

Awatar użytkownika
JKTpl
Posty: 3493
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:40
Kontakt:

Post autor: JKTpl » 15 lip 2012, 15:17


Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 15 lip 2012, 15:55

Nie wiem kto planował te objazdy, ale pomysł ze skróceniem 160, a nie wysłaniem na objazd jest IMHO niezbyt trafiony. To samo z pchaniem 517 na Ząbkowską - potworek to już jest, a będzie jeszcze większy przy wpuszczaniu tej linii na w/w ulicę, która w szczycie jest kompletnie zakorkowana. Jeszcze mam wątpliwości co do 125 - czy przy założeniu, że 190, 226 i Z12 będą jeździły na tyle często, żeby zapewnić podaż miejsc przybliżoną do obecnej to czy wyciąganie linii z Międzylesia jest konieczne?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25426
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 15 lip 2012, 16:17

Domas pisze:Nie wiem kto planował te objazdy, ale pomysł ze skróceniem 160, a nie wysłaniem na objazd jest IMHO niezbyt trafiony.
Przecież ta linia straci pół życia najpierw na Ratuszowej, potem na Szwedzkiej. Klasyczny socjal dla tych, co muszą.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 15 lip 2012, 16:24

pawcio pisze:Przecież ta linia straci pół życia najpierw na Ratuszowej, potem na Szwedzkiej. Klasyczny socjal dla tych, co muszą.
Niech skręca w Stalową, a potem jedzie prosto aż 11 Listopada, potem niech Ratuszową skręca w lewo.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25426
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 15 lip 2012, 16:33

W tą stronę Szwedzka akurat problemem nie jest.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 15 lip 2012, 16:41

pawcio pisze:W tą stronę Szwedzka akurat problemem nie jest.
A może Stalowa -> Konopacka -> Rzeszotarskiej -> Al. Solidarności?

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 15 lip 2012, 16:41

Ja się głowię po co 120 przez Starzyńskiego? Nie może jak Z60?

[ Dodano: |15 Lip 2012|, 2012 16:47 ]
pawcio pisze:
Domas pisze:Nie wiem kto planował te objazdy, ale pomysł ze skróceniem 160, a nie wysłaniem na objazd jest IMHO niezbyt trafiony.
Przecież ta linia straci pół życia najpierw na Ratuszowej, potem na Szwedzkiej. Klasyczny socjal dla tych, co muszą.
Skoro 160 straci życie na Ratuszowej, to co tam robi 169? Znowu Bródno dostanie po dupie w takim razie?

Georg
Posty: 6032
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 15 lip 2012, 17:24

Międzylesie też dostanie po dupie. Nie bardzo rozumiem sens pchania 125 przez Most na Metro Ratusz. Lepsze byłoby skrócenie do Wiatraka. Nawet bez postoju na Wiatraku linia byłaby punktualniejsza niż jak pojedzie objazdami do Metra Ratusz. Identyczną trasę ma przecież 226. A z Międzylesia szybciej do metra 525.

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 15 lip 2012, 17:49

Bez otwarcia trasy tramwajowej przy Dworcu Wileńskim 125 wyciąć nie można, 226 samo na Grochowskiej by nie dało rady.
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25426
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 15 lip 2012, 18:05

A na WZ-etce opóźnień nie nałapie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ