Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
-
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Akurat dobrze że są dwie rzeźnie.
Dla kogo dobrze, dla tego dobrze. Dla ludzi o kulach takie wnętrze jest katastrofalne. Teraz przy drugich drzwiach jest ciżba stojących ludzi (z jednej i z drugiej rzeźni), przez których nijak nie można przejść. Do tego ta wystająca poręcz w poprzek od tej drugiej rzeźni (dla wózków) sprawia, że się nie da przejść, bo i tak wąskie przejście zostało dodatkowo zwężone o tę właśnie poręcz.. Tak więc pasażerom o kulach nie pozostaje nic innego jak wsiadanie i wysiadanie przez pierwsze drzwi.
A wózek dziecięcy i tak stał naprzeciw drugich drzwi, a nie obok nich, tam gdzie powinien.
A wózek dziecięcy i tak stał naprzeciw drugich drzwi, a nie obok nich, tam gdzie powinien.
-
- Posty: 1222
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Dodatkowo ludzie stojący w rzeźni dla wózków skutecznie zasłaniają elektrodechę.fraktal pisze: ↑16 gru 2017, 22:03Dla kogo dobrze, dla tego dobrze. Dla ludzi o kulach takie wnętrze jest katastrofalne. Teraz przy drugich drzwiach jest ciżba stojących ludzi (z jednej i z drugiej rzeźni), przez których nijak nie można przejść. Do tego ta wystająca poręcz w poprzek od tej drugiej rzeźni (dla wózków) sprawia, że się nie da przejść, bo i tak wąskie przejście zostało dodatkowo zwężone o tę właśnie poręcz.. Tak więc pasażerom o kulach nie pozostaje nic innego jak wsiadanie i wysiadanie przez pierwsze drzwi.
A wózek dziecięcy i tak stał naprzeciw drugich drzwi, a nie obok nich, tam gdzie powinien.
Jaki system wyświetlaczy mają nowe Conecto? Dziś 4418 wyraźnie miał problemy z wyświetlaniem na zewnętrznych tablicach - raz jechał "na ciemno", innym razem wyświetlał ale nie to co trzeba. Czyżby znów nasz ulubiony system?
Jutro podpisanie umowy na 50 brygad mobilisu:
http://infobus.pl/transmisje-z-konferen ... 01277.html
http://infobus.pl/transmisje-z-konferen ... 01277.html
Mam pytanie (choć nie jestem pewien czy to dobry wątek): Wraz z wejściem Marek do I strefy w listopadzie 2016 zapowiadane przez władze tego miasta było zwiększenie częstotliwości kursowania autobusów. Minął ponad rok od tego wydarzenia, a czestotliwosc jest jaka była, za to liczba pasażerów wzrosła o 7%. Władze Marek tłumaczą się tak, że by chciały nadal zwiększenia częstotliwości i prowadzą w tej sprawie rozmowy, ale ZTM twierdzi, że nie ma na ten cel dostępnego taboru. No ale chyba nowe autobusy były kupowane w ciągu ostatniego roku? Czy to naprawdę taki problem obecnie? Bo rozumiem że raczej najnowszy tabor to do Marek nie pojedzie, ale chyba mógłby się zwolnić wtedy z innych linii
Nie tabor tylko brygady mają znaczenie. A te ostatnio były zjadane przez objazdy na Służewcu i w Ursusie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ale te objazdy trwają od zeszłego roku? Czyli nie ma szans na częstsze kursy do Marek?
Czy prawdą jest że Scanie PKS GM jeżdżą na liniach ZTM do 31.12.2017?
Niestety Mobilis wybrał MANa, a mogły być Volva
Czemu niestety?
Pewnie to awaria, choć niewykluczone, że kierowcy mogą mieć problemy z ich obsługą. Z cyklu: usłyszane na pętli: "Jakiś nowe wyświetlacze mają te autobusy. Nie wiem teraz, czy mi się samo zmieni na "Przejazd Techniczny" jak w moim Solarisie, czy sam będę musiał zmienić". Jak z tego widać nie zamiast jelczy wyjechały nowe Conecto... tylko w zamian za najnowsze Solarisy. Cała nadzieja w nowej umowie z ZTM, która wyeliminuje stare jelcze na zawsze.
-
- Posty: 1222
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów