Strona 24 z 26

: 25 paź 2009, 19:29
autor: person
Mówi się, że w trakcie budowy mają zamknąć skręt z Marymonckiej w Pstrowskiego.
Co wtedy z taką zetką? Przyzwyczaić i odebrać? Wysłać do UKSW lub do cmentarza?

: 25 paź 2009, 19:45
autor: Wolfchen
person pisze:Mówi się, że w trakcie budowy mają zamknąć skręt z Marymonckiej w Pstrowskiego.
Co wtedy z taką zetką?
Skierować przez ulicę Przy Agorze, albo na Młociny - UKSW

: 25 paź 2009, 20:00
autor: Bastian
Wolfchen pisze:Skierować przez ulicę Przy Agorze
I potem zostawić na wieki, bo Wrzeciono będzie miało bezpośredni autobus pod Halę Marymoncką...

Tym niemniej jest prawie przesądzone, że zetka w jakiejś formie będzie :/

: 25 paź 2009, 20:06
autor: Szeregowy_Równoległy
person pisze:Mówi się, że w trakcie budowy mają zamknąć skręt z Marymonckiej w Pstrowskiego.
Co wtedy z taką zetką? Przyzwyczaić i odebrać? Wysłać do UKSW lub do cmentarza?
Skręt z Marymonckiej w Pstrowskiego w lewo jest już zakazany z adnotacją 'nie dotyczy autobusów ZTM', niemniej wykonywanie tego manewru liniowo spowodowałoby jeszcze większy burdel na tym skrzyżowaniu.
Bastian pisze:
Wolfchen pisze:Skierować przez ulicę Przy Agorze
I potem zostawić na wieki, bo Wrzeciono będzie miało bezpośredni autobus pod Halę Marymoncką...

Tym niemniej jest prawie przesądzone, że zetka w jakiejś formie będzie :/
Zetka jest bez sensu, ile brygad trzeba na sensowną zetkę? A ile na weekendowe dowtyczkowanie 181, bo w tygodniu takiej potrzeby nie ma?

: 25 paź 2009, 20:18
autor: Bastian
Szeregowy_Równoległy pisze:Zetka jest bez sensu, ile brygad trzeba na sensowną zetkę?
To będzie raczej polityczna zetka, a nie sensowna. Na sensowną to brygad póki co na pewno nie ma.
Szeregowy_Równoległy pisze:A ile na weekendowe dowtyczkowanie 181, bo w tygodniu takiej potrzeby nie ma?
Co tam 181, skoro chodzi o dojazd do Hali Marymonckiej, tramwaju 36 itp.

: 25 paź 2009, 20:25
autor: Molo
Bez sensu. Zawtyczkowne 181 jest moim zdaniem wystarczającym zastępstwem za tramy. Poza tym przesiadki przy Awf i Podleśnej do jakoś specjalnie uciążliwych nie należą.

: 25 paź 2009, 20:25
autor: Szeregowy_Równoległy
Bastian pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:Zetka jest bez sensu, ile brygad trzeba na sensowną zetkę?
To będzie raczej polityczna zetka, a nie sensowna. Na sensowną to brygad póki co na pewno nie ma.
Szeregowy_Równoległy pisze:A ile na weekendowe dowtyczkowanie 181, bo w tygodniu takiej potrzeby nie ma?
Co tam 181, skoro chodzi o dojazd do Hali Marymonckiej, tramwaju 36 itp.
Ja też mogę stworzyć taką listę życzeń z Muranowa? :D Z powrotem starego 180 przez Andersa (próg na Lewartowskiego jest naprawdę niziutki, da się przejechać), i ze 127 również przez Muranowską i Andersa? :D

A tak serio: Zajebiste 181 i zajebista 17 zapewniają dojazd do Hali czy do 36, przesiadka faktycznie trochę uciążliwa, bo kawałek do przejścia, ale bez dramatu. Jeśli w innych częściach miasta się tnie (rozpacz za 186 trwa dalej) to po cholerę tutaj robić jakieś kalekie twory oznaczone jako Z, zamiast wzmocnić i tak fajnie działającą linię (181), którą wszyscy znają i która ma powodzenie?

: 25 paź 2009, 20:29
autor: Bastian
Szeregowy_Równoległy pisze:zamiast wzmocnić i tak fajnie działającą linię (181)
Widziałem pomiary, w DP wzmacniania to tam nie wymaga nic. A jeśli o 181 mowa, to do czego można nim dojechać innego, niż pozostałymi liniami? Do metra i do 114, 116 można czymkolwiek (choćby 103), do 157 tramwajem 17 do Stawek, do niej też (podobnie jak do 185) jest 121...

: 25 paź 2009, 20:34
autor: Szeregowy_Równoległy
Bastian pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:zamiast wzmocnić i tak fajnie działającą linię (181)
Widziałem pomiary, w DP wzmacniania to tam nie wymaga nic. A jeśli o 181 mowa, to do czego można nim dojechać innego, niż pozostałymi liniami? Do metra i do 114, 116 można czymkolwiek (choćby 103), do 157 tramwajem 17 do Stawek, do niej też (podobnie jak do 185) jest 121...
Temat jest o UKSW, zaoczni stamtąd się skarżą i to o nich myślałem, bo faktycznie miewają średnio z dojazdem, a dużą część frekwencji 181 zapewniają właśnie studenci. Poza tym pisałeś o zetce, która jest ideą chorą, i jeśli już ktoś koniecznie ma potrzebę w coś nakłaść brygad to właśnie w lekki tuning 181 w DS.

: 26 paź 2009, 9:19
autor: tatra
Zetka do UKSW na Dewajtis jest zbędna.Można wykorzystać 121 które po skróceniu do Chomiczówki stało się muchowozem,wycofać z Podleśnej (i tak od Przy Agorze pokrywa się z 181) i dać prosto do Metra Marymont-Gdańską-Rudzką-Klaudyny.
Wystarczyłoby po 1 brygadzie w DP i DŚ zdjęte z 205 które mogłoby kończyć na Metrze Marymont.
W ten sposób 121 zastąpiłby tanim kosztem Zetkę. :idea:

: 26 paź 2009, 10:00
autor: MisiekK
Bastian pisze:Tym niemniej jest prawie przesądzone, że zetka w jakiejś formie będzie :/
Brygady z 181, czy 103?

Pozdr,
MK

: 26 paź 2009, 10:09
autor: Szeregowy_Równoległy
tatra pisze:Zetka do UKSW na Dewajtis jest zbędna.Można wykorzystać 121 które po skróceniu do Chomiczówki stało się muchowozem,wycofać z Podleśnej (i tak od Przy Agorze pokrywa się z 181) i dać prosto do Metra Marymont-Gdańską-Rudzką-Klaudyny.
Wystarczyłoby po 1 brygadzie w DP i DŚ zdjęte z 205 które mogłoby kończyć na Metrze Marymont.
W ten sposób 121 zastąpiłby tanim kosztem Zetkę. :idea:
Dalej nie rozumiem gdzie tam jest jakikolwiek problem w DP. W DS owszem, ale nie w DP.

: 26 paź 2009, 16:25
autor: Kra
a ta "zetka" to jak miałaby jeździć? Pytam tak z ciekawości. Kraniec na Pl. Wilsona czy Metro Marymont? I czy skoro ma już coś jeżdzić to nie lepiej wycofać 121 z Podleśnej i jego tam wysłać (domniemuję, iż "Z-x" ma jechać od Huty)?

: 26 paź 2009, 16:36
autor: Wolfchen
Moim zdaniem logiczne by było, żeby linia Z-x jechała rówolegle do zamkniętego odcinka torów tramwajowych, jak do tej pory przy zamknięciach torów bywało... 8-(

: 26 paź 2009, 17:41
autor: Bastian
A więc METRO MŁOCINY - Zgrupowania Kampinos - Marymoncka - TWARDOWSKA? Tak się na razie da (tylko trzeba by gdzieś zawrócić ;)), ale w przeciwną stronę już nie. Można przez Przy Agorze - ale dokładnie to robi 103.