Komunikacja w Łomiankach

Moderator: Wiliam

ashir
Posty: 28117
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 22 gru 2017, 9:53

I nie może jechać do Młocin?

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 22 gru 2017, 10:10

Pewnie, że może jechać do Młocin i stamtąd 33. Słabe uzasadnienie wyszło...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27754
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 22 gru 2017, 13:03

person pisze:
22 gru 2017, 8:27
fik pisze:
21 gru 2017, 18:57
Fik ma tory i wie, że o 5.40 to smacznie śpi (...) Fik widzi też, że S3 o 8.06 wozi zauważalnie więcej ludzi niż to o 6.01
Czyli o 5:40 Fik jeszcze smacznie śpi, a o 6:01 jest już w pociągu i obserwuje zapełnienie? Sprawny i mądry ten Fik.
O 5.40 fik zazwyczaj smacznie śpi, ale czasami jest zmuszony wstać wcześniej.
wincenty pisze:
22 gru 2017, 9:29
No to może jeszcze raz, by zobrazować łomiankowskie realia: córka znajomych jeździ do warszawskiego liceum gdzieś w okolicach Anielewicza-Jana Pawła. By zdążyć do szkoły na 8, musi wyjść z domu w centrum Łomianek o 6:30. Wyjście 15 minut później oznacza, że do szkoły się spóźni.
Jak dla niej i wielu innych podróżujących do Warszawy właśnie na 8 te trzy kursy 150 do Marymontu, które (teoretycznie) ruszają z centrum Łomianek o 6:35, 6:45 i 6:55 są więc jak najbardziej optymalne.
Te kursy, które rzekomo są dla celów podróży wzdłuż Marymonckiej (nadal nie wiem, jakich) i dlatego nie mogą nawet zahaczyć o Młociny? Ciekawe, co biedactwo robi, jak ma na drugą lekcję.

(swoją drogą, brak przystanków tramwajowych w ZP Prozy to skandal)
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 22 gru 2017, 13:25

Jakość przesiadki przy Prozy byłaby porównywalna z jakością przesiadki przy Płowieckiej czy innych Zesłańcach. Wygodniej przesiąść się przy cmentarzu, gdzie masz do przejścia dwupasmówkę, niż na sporym skrzyżowaniu, zresztą mocno antypieszym.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

wincenty
Posty: 1680
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 22 gru 2017, 13:42

MilosnikKomunikacji pisze:
22 gru 2017, 10:10
Pewnie, że może jechać do Młocin i stamtąd 33. Słabe uzasadnienie wyszło...
Na okrągło przez Piaski?
I przy okazji wystać się w korku przed pętlą Młociny? Na Marymonckiej korków rano nie ma i eŁka porusza się tam dosyć żwawo.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

ashir
Posty: 28117
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 22 gru 2017, 13:50

Jakim korku? Chyba prawdziwego korka nie widziałeś na oczy. :)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27754
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 22 gru 2017, 14:29

Szeregowy_Równoległy pisze:
22 gru 2017, 13:25
Jakość przesiadki przy Prozy byłaby porównywalna z jakością przesiadki przy Płowieckiej czy innych Zesłańcach. Wygodniej przesiąść się przy cmentarzu, gdzie masz do przejścia dwupasmówkę, niż na sporym skrzyżowaniu, zresztą mocno antypieszym.
Przypomnij, jaką częstotliwość ma mieć 150 z cmentarza? :> Zgadzam się, że do najbardziej dogodnych ta przesiadka by nie należała, ale byłaby dogodniejsza od braku możliwości przesiadki, który występuje obecnie.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 9000
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 22 gru 2017, 14:31

fik pisze:
22 gru 2017, 13:03
Ciekawe, co biedactwo robi, jak ma na drugą lekcję.
Przesiada się.
fik pisze:
22 gru 2017, 13:03
(...) i dlatego nie mogą nawet zahaczyć o Młociny? (...) (swoją drogą, brak przystanków tramwajowych w ZP Prozy to skandal)
Też uważam, że brak Łodzi Kaliskiej na trasach pociągów Wawa-Łódź-Wrocław-(i dalej) to skandal.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27754
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 22 gru 2017, 14:37

person pisze:
22 gru 2017, 14:31
Też uważam, że brak Łodzi Kaliskiej na trasach pociągów Wawa-Łódź-Wrocław-(i dalej) to skandal.
Niskie, bardzo niskie.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4858
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 23 gru 2017, 11:21

Darujcie sobie te uprzejmości.
Obrazek

tatra
Posty: 327
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 29 gru 2017, 13:38

Szeregowy_Równoległy pisze:
22 gru 2017, 13:25
Jakość przesiadki przy Prozy byłaby porównywalna z jakością przesiadki przy Płowieckiej czy innych Zesłańcach. Wygodniej przesiąść się przy cmentarzu, gdzie masz do przejścia dwupasmówkę, niż na sporym skrzyżowaniu, zresztą mocno antypieszym.
Zgadzam się przesiadka przy Cm, Włoskim jest bezproblemowa ale skoro ten temat zahacza o granice Bielan to mam propozycję kosmetycznej zmiany dobrej dla Bielan i Łomianek .
303 od Przy Agorze w stronę Cm. Płn. jeździ puste jak bęben fakt że minutę po 181.
Gdyby od UKSW puścić go do CH.Łomianki to zyskałby pasażerów z obu stron.
tatra

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14828
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 29 gru 2017, 17:19

Wtedy musiałyby dopłacić Łomianki do tego, a wątpię, aby im było spieszno do wykładania dodatkowej kasy, jeśli sprawę obsługi CH (i południowych Łomianek) ma załatwić 110.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43

ashir
Posty: 28117
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 29 gru 2017, 17:30

Już widzę sprzeciw po wycofaniu 303 z Cmentarza Północnego. :) A co do Łomianek to na stronie ZTM pojawił się schemat komunikacji łomiankowskiej (oraz korale poszczególnych linii i wariantów) i właśnie na nim był dał 303, skoro się pojawiło 181 + zaznaczyłbym wariantowe kursy na 150 do Metra Marymont. ;)

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14828
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 01 sty 2018, 17:53

ATSD, zastanawia mnie jedna rzecz - Łomianki jakoś pod koniec 2016 roku wybudowały całkiem solidną pętlę na skrzyżowaniu Zachodniej i Sierakowskiej. Nie ma planów, żeby tam 250 dociągnąć (w ten sposób mamy obsłużoną całą Dąbrowę Zachodnią) czy też po prostu budżet niedomaga na tyle? :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43

ashir
Posty: 28117
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 sty 2018, 18:13

Ta pętla nie została bez obsługi, choć fakt tylko przez część dnia roboczego. ;)

ODPOWIEDZ