Komunikacja w Łomiankach
Moderator: Wiliam
I nie może jechać do Młocin?
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Pewnie, że może jechać do Młocin i stamtąd 33. Słabe uzasadnienie wyszło...
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27754
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
O 5.40 fik zazwyczaj smacznie śpi, ale czasami jest zmuszony wstać wcześniej.
Te kursy, które rzekomo są dla celów podróży wzdłuż Marymonckiej (nadal nie wiem, jakich) i dlatego nie mogą nawet zahaczyć o Młociny? Ciekawe, co biedactwo robi, jak ma na drugą lekcję.wincenty pisze: ↑22 gru 2017, 9:29No to może jeszcze raz, by zobrazować łomiankowskie realia: córka znajomych jeździ do warszawskiego liceum gdzieś w okolicach Anielewicza-Jana Pawła. By zdążyć do szkoły na 8, musi wyjść z domu w centrum Łomianek o 6:30. Wyjście 15 minut później oznacza, że do szkoły się spóźni.
Jak dla niej i wielu innych podróżujących do Warszawy właśnie na 8 te trzy kursy 150 do Marymontu, które (teoretycznie) ruszają z centrum Łomianek o 6:35, 6:45 i 6:55 są więc jak najbardziej optymalne.
(swoją drogą, brak przystanków tramwajowych w ZP Prozy to skandal)
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Jakość przesiadki przy Prozy byłaby porównywalna z jakością przesiadki przy Płowieckiej czy innych Zesłańcach. Wygodniej przesiąść się przy cmentarzu, gdzie masz do przejścia dwupasmówkę, niż na sporym skrzyżowaniu, zresztą mocno antypieszym.
Na okrągło przez Piaski?MilosnikKomunikacji pisze: ↑22 gru 2017, 10:10Pewnie, że może jechać do Młocin i stamtąd 33. Słabe uzasadnienie wyszło...
I przy okazji wystać się w korku przed pętlą Młociny? Na Marymonckiej korków rano nie ma i eŁka porusza się tam dosyć żwawo.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Jakim korku? Chyba prawdziwego korka nie widziałeś na oczy. 

- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27754
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Przypomnij, jaką częstotliwość ma mieć 150 z cmentarza?Szeregowy_Równoległy pisze: ↑22 gru 2017, 13:25Jakość przesiadki przy Prozy byłaby porównywalna z jakością przesiadki przy Płowieckiej czy innych Zesłańcach. Wygodniej przesiąść się przy cmentarzu, gdzie masz do przejścia dwupasmówkę, niż na sporym skrzyżowaniu, zresztą mocno antypieszym.

the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Przesiada się.
Też uważam, że brak Łodzi Kaliskiej na trasach pociągów Wawa-Łódź-Wrocław-(i dalej) to skandal.
Zgadzam się przesiadka przy Cm, Włoskim jest bezproblemowa ale skoro ten temat zahacza o granice Bielan to mam propozycję kosmetycznej zmiany dobrej dla Bielan i Łomianek .Szeregowy_Równoległy pisze: ↑22 gru 2017, 13:25Jakość przesiadki przy Prozy byłaby porównywalna z jakością przesiadki przy Płowieckiej czy innych Zesłańcach. Wygodniej przesiąść się przy cmentarzu, gdzie masz do przejścia dwupasmówkę, niż na sporym skrzyżowaniu, zresztą mocno antypieszym.
303 od Przy Agorze w stronę Cm. Płn. jeździ puste jak bęben fakt że minutę po 181.
Gdyby od UKSW puścić go do CH.Łomianki to zyskałby pasażerów z obu stron.
tatra
Wtedy musiałyby dopłacić Łomianki do tego, a wątpię, aby im było spieszno do wykładania dodatkowej kasy, jeśli sprawę obsługi CH (i południowych Łomianek) ma załatwić 110.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43
Już widzę sprzeciw po wycofaniu 303 z Cmentarza Północnego.
A co do Łomianek to na stronie ZTM pojawił się schemat komunikacji łomiankowskiej (oraz korale poszczególnych linii i wariantów) i właśnie na nim był dał 303, skoro się pojawiło 181 + zaznaczyłbym wariantowe kursy na 150 do Metra Marymont. 


ATSD, zastanawia mnie jedna rzecz - Łomianki jakoś pod koniec 2016 roku wybudowały całkiem solidną pętlę na skrzyżowaniu Zachodniej i Sierakowskiej. Nie ma planów, żeby tam 250 dociągnąć (w ten sposób mamy obsłużoną całą Dąbrowę Zachodnią) czy też po prostu budżet niedomaga na tyle? 

S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43
Ta pętla nie została bez obsługi, choć fakt tylko przez część dnia roboczego. 
