Strona 24 z 168

: 22 cze 2008, 10:33
autor: Glonojad
Bez przesady, 3 linie też się tam zdarzają.

Wybacz Bastianie, ale niestety potwierdzasz moją mało pochlebną ocenę "departamentu tramwajowego" w ZTM. Jeśli ktoś argumentuje, że nie można zamienić 10 z 19 miejscami, bo "idealnie się teraz podmieniają na ciągu" w przypadku, gdy zamiana w ogóle wyeliminuje tę konieczność, zaś ciąg ten jest przykładem całkowitego spierdolenia* koordynacji, to ja naprawdę wysiadam.

Poza tym, nie wyjaśniasz, z czym właściwie musi skoordynowane być 33, że nie da się go zgrać z 19 (zakładam, że ta jest na sztywno z 10, która jest na sztywno z 8, która jest na dogmatycznie sztywno z czymś innym na Alejach związana).

* - niestety, słowo "zepsuty" czy nawet "schrzaniony" jest słowem zbyt słabym...

: 22 cze 2008, 11:09
autor: Bastian
inż. Glonojad pisze:Wybacz Bastianie, ale niestety potwierdzasz moją mało pochlebną ocenę "departamentu tramwajowego" w ZTM.
1) Nie ma ściśle wydzielonego "departamentu tramwajowego".
2) Pamiętaj, że decyzje trasowe zapadają wysoko. Piony merytoryczne tylko proponują.
3) W sprawie "minimalizacji zmian" odsyłam do dyskusji w wątku "Jak kształtować układ komunikacyjny". W tej materii źródłem patologii są władze miasta (każde, nie tylko obecne).

: 22 cze 2008, 11:15
autor: Glonojad
Za decyzję w sprawie koordynacji 33 z czymś innym niż 19 (powtarzam pytanie po raz n-ty: Z CZYM?) nie odpowiada chyba Koordynator Działalności Przewozowej?
Czy piony merytoryczne zaproponowały ww. zmiany trasowe? Bo odnoszę wrażenie- może błędne - że zacytowałeś nam dyskusję w pionach merytorycznych?

: 22 cze 2008, 11:26
autor: Bastian
inż. Glonojad pisze:Za decyzję w sprawie koordynacji 33 z czymś innym niż 19 (powtarzam pytanie po raz n-ty: Z CZYM?) nie odpowiada chyba Koordynator Działalności Przewozowej?
Nie, to jest już sprawa wykonania, ale jego niezawodność jest bezpośrednio związana z układem i skomplikowaniem sieci. Znam realia i za samo wykonanie rozkładów nie jestem w stanie nikogo obciążyć, bo w naszych warunkach to prawie katorga, przy której niezwykle łatwo coś zgubić.

: 22 cze 2008, 11:29
autor: Glonojad
Aha, nikt nie jest winny, więc nikt nie będzie poprawiał...

: 22 cze 2008, 11:40
autor: Bastian
To już zbyt daleko idący wniosek.

: 22 cze 2008, 11:42
autor: Glonojad
Wakacyjne rozkłady na JP2 obowiązują od 16.06.2007... i od tego czasu jest tam coraz gorzej, poza czysto populistycznym ukłonem dla Super Ekspresu pt. dwa trzywagonowce na 17. To ja już wolę założyć, że nikt się tym ciągiem nie zajmuje ;)

: 22 cze 2008, 20:21
autor: pawcio
geograf pisze:Dziwnym trafem w sobotę zmienią rozkłady jazdy trzy linie z Marszałkowskiej. Nie dało się poprawić koordynacji na Bemowie i Bielanach?
Ciekawe czy po 36 będzie dziura w rozkładach...

Skoro 35 nie można było ruszyć, to dlaczego nie ruszono 28? I tak jeździ 2 minuty po 33 w stronę Bielan i 4 minuty przed 33 z Babki na Koło (co daje nam z 35 ładne 2-2-2-11)...
18 ma rozkład zmieniony tylko na docinku Pl. Bankowy-Żerań FSO, żeby nie ruszać układu na wspólnym torze na Służewcu. Więc w dziury po 36 wplatane jakoś było 35. A że jeszcze trzeba było wziąć pod uwagę Nowowiejską z 14, Okęcie z 7 i 9 oraz Broniewskiego z 2, 28 i 33, to gdzieś się musiało posypać. Kwestia wyboru gdzie. Ja preferują kolejność jak wyżej, ale oczywiście można się z tym nie zgadzać.

: 24 cze 2008, 11:57
autor: Dennis
Ewentualne koordynacje linii jadących Górczewską w stronę centrum: jedna z Nowego Bemowa, druga - nie (190/410, 501/507) są z góry skazane na porażkę, ze względu na zbyt krótki rozkładowy czas na pokonanie skrzyżowania Górczewska/PŚ wjeżdżając od północy :-$
BTW - dużo szybciej pokonuje się położone na krajowej dwójce (jednej z bardziej obciążonych, mimo skierowania tranzytu pięćdziesiątką, dróg w kraju) skrzyżowanie przy CIEPŁOWNI WOLA, jadąc w relacji N->E a nawet W->E, niż to za grube miliony zmodernizowane i "nowoczesne" skrzyżowanie przy bemowskim ratuszu #-o Nie wiem dlaczego MIR, W.P. (Wielmożny Pan, żeby nie było niejasności :term:) Galas, nie raczy zająć się problemem uciążliwego porannego dojazdu wielu tysięcy ludzi do miasta (szczególnie, że w tym samym czasie ZTM raczył wyciąć im nieco tramów) :-? To jest kwestia tylko i wyłącznie inżynierii ruchu, a dokładnie rzecz biorąc programu sygnalizacji świetlnej (zmniejszenie przepustowości w kierunku W->E na rzecz N->E) :!:

: 28 cze 2008, 20:59
autor: piotram
Kurde, czy to to "splecanie" 10 i 19 na przesiadkę na Centralu jest wazniejsze niż regularny dojazd z Bielan? Gdyby dobrze zgrać 17, 33 i 16 to w ogóle nie byłaby ta zabawa potrzebna...

: 28 cze 2008, 21:02
autor: pawcio
Gdyby 10 jechała po śladzie 19, 16 po śladzie 33, to połączone 19 i 33 w ogóle by rozwiązało zagadnienie. :D

: 30 cze 2008, 10:14
autor: Dennis

: 08 lip 2008, 13:22
autor: person
Dlaczego - pomimo zakończenia objazdu Nowowiejskich - 19 i 33 kursują w odstępie 2 minut do centrum z Broniewskiego?

: 08 lip 2008, 13:54
autor: Paweł D.
geograf pisze:Dlaczego - pomimo zakończenia objazdu Nowowiejskich - 19 i 33 kursują w odstępie 2 minut do centrum z Broniewskiego?
A dlatego, że minutę przed 19-ką jest 16. I wtedy mogą tworzyć funkcjonującą od niepamiętnych czasów "świętą trójkę" 16,19,33. A że w tym samych minutach mamy 10-kę do ONZ powstaje "święta czwórka"
A dokładnie wygląda to tak:

Kod: Zaznacz cały

15: 04 05 05 07 16 17 17 19 28 29 29 31 40 41 41 43 52 53 53 55 

: 08 lip 2008, 13:59
autor: Rumcajs
Paweł D. pisze:
geograf pisze:Dlaczego - pomimo zakończenia objazdu Nowowiejskich - 19 i 33 kursują w odstępie 2 minut do centrum z Broniewskiego?
A dlatego, że minutę przed 19-ką jest 16. I wtedy mogą tworzyć funkcjonującą od niepamiętnych czasów "świętą trójkę" 16,19,33.
Poza tym wtedy 33 jedzie w miarę luźne, co pokazuje że linia nie cieszy się już popularnością...
Dodajmy, że nadal na Piaski chwilę po 33 wpada 28 w parze z 35, a w szczycie z Piasków ruszają naraz 19 i 22. Stan niemal idealny :-?