Strona 24 z 36

: 12 wrz 2007, 19:48
autor: humptyangel
Kwestia jest taka: co zrobić na tą daną chwilę by rozładować tłok. Przecież docelowo w szczycie SKM ma jeździć co 10 min na lini S2. Poza tym linia ma być docelowo do Grodziska. Sądzą, że jeśli nawet będzie częstotliwość 10 min w szczycie to z Grodziska i tak będzie kilka kursów zestawionych z dwóch składów.
pięknie by było tak :grin: : co 10 min w szczycie, trzy jednostki podjeżdżają na peron :grin:

: 12 wrz 2007, 20:06
autor: Premo
Wspólny bilet, kasowniki na stacjach i cykliczny rozkład a żaden dodatkowy tabor i zagęszczanie kursów nie będzie potrzebne. Rozwijanie SKM dla ZTM jest ostatecznością

: 12 wrz 2007, 20:17
autor: Glonojad
Tyle, że KMemom też trzeba kupić tabor.

: 12 wrz 2007, 20:31
autor: SławekM
A KM nei pali się do biletu aglomeracyjnego...

: 12 wrz 2007, 20:35
autor: humptyangel
lepiej zainwestować w SKM, rozwijać ją niż opierać się na kolejarzach, który zawsze mogą umowę zerwać :sad: Poza tym SKM oferuje znacząco wyższy standard usług niż KM, a to też ma znaczenie. I w SKM możesz kasować cały wachlarz biletów, a nie to na co się zgodzi KM.
Drożej, ale pewniej i sensowniej jest z SKM.

: 12 wrz 2007, 20:53
autor: Premo
inż. Glonojad pisze:Tyle, że KMemom też trzeba kupić tabor.
Na obecnych liniach KM pociągi jeżdżą co 30 minut a w szczycie nawet częściej. I co z tego jeśli pociągi będą co 15 minut skoro można będzie jeździć tylko co 2.
humptyangel pisze:Poza tym SKM oferuje znacząco wyższy standard usług niż KM
Po tym co się dzisiaj działo to ja już wole siedzieć na plastiku lub stać przy otwartych drzwiach. KM nie dostało w prezencie od razu zmodernizowanych jednostek i nie może zapewnić odpowiedniego standardu.

: 12 wrz 2007, 20:54
autor: JotPeCet
humptyangel pisze:Poza tym SKM oferuje znacząco wyższy standard usług niż KM, a to też ma znaczenie.
Standard? Czy trabanta obitego skórą też nazwiemy "wyższym standardem" od trabanta?
Po za tym standard usługi to nie tylko klima i otwierane przez pasażera drzwi. Standard SKM to przede wszystkim powinna być oferta!

Życzę SKM jak najlepiej, ale na tych jednostkach, myślę że długo nie pojeżdżą.

: 12 wrz 2007, 20:54
autor: MeWa
humptyangel pisze: Ten w którym jeździ najwięcej ludzi. Ja napisałem o kursie 7:02 z własnego doświadczenia. Nie wiem jak jest w Sulejówku.
wątpię, by można było tak jasno określić i wybrać jeden kurs, który zasługuje na dodatkowe wsparcie.

: 12 wrz 2007, 20:55
autor: R-9 Chełmska
JotPeCet pisze: Standard? Czy trabanta obitego skórą też nazwiemy "wyższym standardem" od trabanta?
Oczywiście.

: 12 wrz 2007, 20:58
autor: Premo
JotPeCet pisze:Standard? Czy trabanta obitego skórą też nazwiemy "wyższym standardem" od trabanta?
Po za tym standard usługi to nie tylko klima i otwierane przez pasażera drzwi. Standard SKM to przede wszystkim powinna być oferta, która na razie ni jak się ma do potrzeb.
W 3mieście mają same stare kible a mimo wszystko można tam mówić o prawdziwej kolei miejskiej.

: 12 wrz 2007, 21:02
autor: Glonojad
Trójmiasto? Nie rozwalaj mnie, to wręcz przykład krytycznego niedopasowania taboru do zadań.

: 12 wrz 2007, 21:06
autor: Premo
inż. Glonojad pisze:Trójmiasto? Nie rozwalaj mnie, to wręcz przykład krytycznego niedopasowania taboru do zadań.
Wiadomo że kolej "kiblowa" nie może być szybka. Ale to co mają to spadek po PKP który uznał EN57 za jednostkę uniwersalną. A SKM Warszawa sama z siebie zdecydowała się na zakup odświeżanych kibli

: 12 wrz 2007, 23:05
autor: humptyangel
JotPeCet pisze:
humptyangel pisze:Poza tym SKM oferuje znacząco wyższy standard usług niż KM, a to też ma znaczenie.
Standard? Czy trabanta obitego skórą też nazwiemy "wyższym standardem" od trabanta?
Po za tym standard usługi to nie tylko klima i otwierane przez pasażera drzwi.
myslisz, że każdy pasażer SKM jest uświadomiony czym jeździ? Wątpię, słysząc rozmowy ludzi w czasie pierwszego kursu EZT nr 108. "O jaki czysty i ładny". Kto ze zwykłych pasażerów podróżując pociągiem myśli jakie ma on bebechy? Najważniejsze dla ludzi jest by było tanio, punktualnie i czysto. A tu SKM raczej odstaje pozytywnie od KM. A bajery typu klima i drzwi robią swoje.

: 12 wrz 2007, 23:24
autor: Szymon
humptyangel pisze:myslisz, że każdy pasażer SKM jest uświadomiony czym jeździ? Wątpię, słysząc rozmowy ludzi w czasie pierwszego kursu EZT nr 108. "O jaki czysty i ładny". Kto ze zwykłych pasażerów podróżując pociągiem myśli jakie ma on bebechy? Najważniejsze dla ludzi jest by było tanio, punktualnie i czysto. A tu SKM raczej odstaje pozytywnie od KM. A bajery typu klima i drzwi robią swoje.
Dla każdego pasażera, który w żadnym stopniu nie interesuje się koleją, najważniejszy jest komfort. Według niego, jednostki SKMki dwukrotnie przewyższają standardem inny tabor, ponieważ jest w nich dużo przestrzeni (kiedy tłok to co innego... :D ) i przede wszystkim jest klimatyzacja. :smile: Ludzi nie interesuje to z czego pojazdy zostały zrobione czy przerobione, ale to jak wyglądają... [-(

: 13 wrz 2007, 7:52
autor: Andrzej
Mr_Kolesław pisze:
humptyangel pisze:myslisz, że każdy pasażer SKM jest uświadomiony czym jeździ? Wątpię, słysząc rozmowy ludzi w czasie pierwszego kursu EZT nr 108. "O jaki czysty i ładny". Kto ze zwykłych pasażerów podróżując pociągiem myśli jakie ma on bebechy? Najważniejsze dla ludzi jest by było tanio, punktualnie i czysto. A tu SKM raczej odstaje pozytywnie od KM. A bajery typu klima i drzwi robią swoje.
Dla każdego pasażera, który w żadnym stopniu nie interesuje się koleją, najważniejszy jest komfort. Według niego, jednostki SKMki dwukrotnie przewyższają standardem inny tabor, ponieważ jest w nich dużo przestrzeni (kiedy tłok to co innego... :D ) i przede wszystkim jest klimatyzacja. :smile: Ludzi nie interesuje to z czego pojazdy zostały zrobione czy przerobione, ale to jak wyglądają... [-(
a część ludzi, w tym ja, woli Koleje Mazowieckie, bo jeszcze są w miarę luźne.