Poprawa komunikacji na Ochocie

Moderator: Wiliam

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 15 maja 2013, 23:57

I jest z nich dalej do ZiW/trama na grojeckiej niz z okolic zp jasielska czy moze jednak nie?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 16 maja 2013, 0:17

Trochę. Ale jeszcze raz: 128 nie jeździ tylko dla Jasielskiej (Glonojad miał na myśli Rakowiec ze strefy dojścia do Jasielskiej, który jest w strefie dojścia do stacji).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
kulikowski
Posty: 894
Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
Lokalizacja: Rakowiec

Post autor: kulikowski » 22 maja 2013, 0:33

Glonojad pisze:228 to muchowóz
tak się jakoś ciekawie składa, ze ten "muchowóz" ma lepszą frekwencję od "cudownej" S-2/S-3/KML ...
7 9 15 128 136 154 172 175 188 208 504 S-2 S-3 RL R8 N32 N38 N88

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 22 maja 2013, 0:46

kulikowski pisze:
Glonojad pisze:228 to muchowóz
tak się jakoś ciekawie składa, ze ten "muchowóz" ma lepszą frekwencję od "cudownej" S-2/S-3/KML ...
Możesz przedstawić w jaki sposób doszedłeś do tego dość ciekawego wniosku? Zanim nazwę cię kretynem, chcę się upewnić, czy zrobię to mając podstawy do takiego stwierdzenia, czy będę strzelał w ciemno.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

kajo
Posty: 2796
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 22 maja 2013, 0:52

Szeregowy_Równoległy pisze:
kulikowski pisze: tak się jakoś ciekawie składa, ze ten "muchowóz" ma lepszą frekwencję od "cudownej" S-2/S-3/KML ...
Możesz przedstawić w jaki sposób doszedłeś do tego dość ciekawego wniosku? Zanim nazwę cię kretynem, chcę się upewnić, czy zrobię to mając podstawy do takiego stwierdzenia, czy będę strzelał w ciemno.
Chyba licząc na samym lotnisku, i w stosunku do maksymalnej pojemności pojazdów, bo wszystko co przejedzie Służewiec w szczycie ma zajęte miejsca siedzące, a na Alejach to już niezły tłok jest.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
kulikowski
Posty: 894
Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
Lokalizacja: Rakowiec

Post autor: kulikowski » 22 maja 2013, 1:06

20 os. w 228 Jasielska :arrow: Rakowiec vs. 2 os. w S-3 Centralna :arrow: Rakowiec (nb od Rakowca jechała już tylko drużyna konduktorska i mam na to świadków).
7 9 15 128 136 154 172 175 188 208 504 S-2 S-3 RL R8 N32 N38 N88

kajo
Posty: 2796
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 22 maja 2013, 1:09

kulikowski pisze:20 os. w 228 vs. 2 os. w S-3 (i mam na to świadków)
Jaka pora i dzień tygodnia? Ile wcześniej był inny pociąg? Była to normalna sytuacja ruchowa czy jakieś opóźnienia? Tu i tu.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6949
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 22 maja 2013, 1:17

kulikowski pisze:20 os. w 228 Jasielska Rakowiec vs. 2 os. w S-3 Centralna Rakowiec (nb od Rakowca jechała już tylko drużyna konduktorska i mam na to świadków).
I w jaki sposób dokonałeś jednoczesnego pomiaru...?

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 22 maja 2013, 1:47

kulikowski pisze:w S-3 Centralna :arrow: Rakowiec
S3 już chyba nie jeździ na Centralną...
emyl pisze:
I w jaki sposób dokonałeś jednoczesnego pomiaru...?
I jak może mieć świadków, jeśli w pociągu nie było nikogo poza drużyną? :D

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6949
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 22 maja 2013, 2:01

Star Trek, powiadam, jak zwykle, w takich przypadkach, Star Trek!
S3 jeździ przecież tylko przez Centralny z wyjątkiem jakichśtam dwóch kursów.

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 22 maja 2013, 2:08

emyl pisze: S3 jeździ przecież tylko przez Centralny z wyjątkiem jakichśtam dwóch kursów.
Sorry, porąbało mi się. Wydawało mi się, że S3S i S3C zostało zmienione w S3 w wariancie S ;)

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1645
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 22 maja 2013, 10:57

No niestety takiej opcji nie udało się zrobić, co na pewno byłoby dużą zaletą S2 i S3 (czyli wspólne przystanki aż do Dworca Wschodniego).
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6949
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 22 maja 2013, 12:55

Os0 pisze:No niestety takiej opcji nie udało się zrobić, co na pewno byłoby dużą zaletą S2 i S3 (czyli wspólne przystanki aż do Dworca Wschodniego).
Natomiast gdyby się udało, to należałoby już na siłę pakować ludzi ze Służewca i Rakowca do linii radomskiej. :-$

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1645
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 22 maja 2013, 15:32

SKM-ka do Piaseczna raz, dwa :D
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6949
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 22 maja 2013, 20:24

Os0 pisze:SKM-ka do Piaseczna raz, dwa
Najpierw trza przerobić układ torowy w Piasecznie :/

ODPOWIEDZ