: 15 maja 2013, 23:57
I jest z nich dalej do ZiW/trama na grojeckiej niz z okolic zp jasielska czy moze jednak nie?
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
tak się jakoś ciekawie składa, ze ten "muchowóz" ma lepszą frekwencję od "cudownej" S-2/S-3/KML ...Glonojad pisze:228 to muchowóz
Możesz przedstawić w jaki sposób doszedłeś do tego dość ciekawego wniosku? Zanim nazwę cię kretynem, chcę się upewnić, czy zrobię to mając podstawy do takiego stwierdzenia, czy będę strzelał w ciemno.kulikowski pisze:tak się jakoś ciekawie składa, ze ten "muchowóz" ma lepszą frekwencję od "cudownej" S-2/S-3/KML ...Glonojad pisze:228 to muchowóz
Chyba licząc na samym lotnisku, i w stosunku do maksymalnej pojemności pojazdów, bo wszystko co przejedzie Służewiec w szczycie ma zajęte miejsca siedzące, a na Alejach to już niezły tłok jest.Szeregowy_Równoległy pisze:Możesz przedstawić w jaki sposób doszedłeś do tego dość ciekawego wniosku? Zanim nazwę cię kretynem, chcę się upewnić, czy zrobię to mając podstawy do takiego stwierdzenia, czy będę strzelał w ciemno.kulikowski pisze: tak się jakoś ciekawie składa, ze ten "muchowóz" ma lepszą frekwencję od "cudownej" S-2/S-3/KML ...
Jaka pora i dzień tygodnia? Ile wcześniej był inny pociąg? Była to normalna sytuacja ruchowa czy jakieś opóźnienia? Tu i tu.kulikowski pisze:20 os. w 228 vs. 2 os. w S-3 (i mam na to świadków)
I w jaki sposób dokonałeś jednoczesnego pomiaru...?kulikowski pisze:20 os. w 228 Jasielska Rakowiec vs. 2 os. w S-3 Centralna Rakowiec (nb od Rakowca jechała już tylko drużyna konduktorska i mam na to świadków).
S3 już chyba nie jeździ na Centralną...kulikowski pisze:w S-3 Centralna Rakowiec
I jak może mieć świadków, jeśli w pociągu nie było nikogo poza drużyną?emyl pisze:
I w jaki sposób dokonałeś jednoczesnego pomiaru...?
Sorry, porąbało mi się. Wydawało mi się, że S3S i S3C zostało zmienione w S3 w wariancie Semyl pisze: S3 jeździ przecież tylko przez Centralny z wyjątkiem jakichśtam dwóch kursów.
Natomiast gdyby się udało, to należałoby już na siłę pakować ludzi ze Służewca i Rakowca do linii radomskiej.Os0 pisze:No niestety takiej opcji nie udało się zrobić, co na pewno byłoby dużą zaletą S2 i S3 (czyli wspólne przystanki aż do Dworca Wschodniego).
Najpierw trza przerobić układ torowy w PiasecznieOs0 pisze:SKM-ka do Piaseczna raz, dwa