SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
Wycinek ze strony ztm http://ztm.waw.pl/informacje.php?i=687&c=98&l=1
Co u diabła ma wspólny bilet do SKM? Myślałem, że to dwie oddzielne rzeczy? I jak oni chcą zmieniać czoło w ursusie?„Impulsy” są przewidziane
m.in. do poprawy obsługi linii pruszkowskiej, a w przypadku
rezygnacji ze Wspólnego Biletu
przez władze Pruszkowa i Piastowa, na
odcinku Warszawa Ursus – Warszawa
Włochy – Warszawa Zachodnia.
- vernalisadonis
- Posty: 3196
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Może tak jak kiedyś było z Sulejówkiem. Pociąg jechał tylko do Woli Grzybowskiej potem jechał dalej ale jako przejazd techniczny do Sulejówka Miłosnej, tam zawracał, znowu jechał jako przejazd techniczny do Woli Grzybowskiej i rozpoczynał znowu trasę.VLnt7 pisze: I jak oni chcą zmieniać czoło w ursusie?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
I poraz kolejny ZTM niewie o czym pisze. To jest jakaś chora organizacja działająca jak dawne władze PRL.VLnt7 pisze:Wycinek ze strony ztm http://ztm.waw.pl/informacje.php?i=687&c=98&l=1Co u diabła ma wspólny bilet do SKM? Myślałem, że to dwie oddzielne rzeczy? I jak oni chcą zmieniać czoło w ursusie?„Impulsy” są przewidziane
m.in. do poprawy obsługi linii pruszkowskiej, a w przypadku
rezygnacji ze Wspólnego Biletu
przez władze Pruszkowa i Piastowa, na
odcinku Warszawa Ursus – Warszawa
Włochy – Warszawa Zachodnia.
Wmawiają ludziom ze jak władze Pruszkowa się nie zgodzą na wspólny bilet to nie bedzie SKM co jest bzdurą, nawet sami na swojej stronie piszą ze jak nie będzie wspólnego biletu to SKM i tak będzie dojeżdżać do Pruszkowa.
Poza tym wmawiają ludiom ze ich rozwiązania są sukcesem ale jak się dokładniej przyjrzeć to są totalną klapom. ( przykład linii 2 na nowym moście )
Normalnie chyba organiczna nienawiść do wszystkiego co nie jest Warszawą ich zaślepia... Wypominają gminom ościennym nieufność niczym żona mężowi dziewictwo po 30 latach pożyciaVLnt7 pisze:Wycinek ze strony ztm http://ztm.waw.pl/informacje.php?i=687&c=98&l=1„Impulsy” są przewidziane
m.in. do poprawy obsługi linii pruszkowskiej, a w przypadku
rezygnacji ze Wspólnego Biletu
przez władze Pruszkowa i Piastowa, na
odcinku Warszawa Ursus – Warszawa
Włochy – Warszawa Zachodnia.
Czy ci ludzie nie zauważając, że robiąc wokół tej sprawy "sejmową" atmosferę, podpiłowują gałąź na której siedzą? No i wkurza mnie to, że cały odcinek Wschodnia - Otwock jest traktowany jak "zło konieczne" przedłużona zawrotka trasy z/do Pruszkowa. To co, ZTM-ie, na wschód od Wisły to już nie ludzie Tyle za 4 miliony?...
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Szykuje się ciekawostka... Jak to dokładnie będzie kursować?ZTM Warszawa pisze:W związku z ograniczeniem możliwości zmiany kierunku jazdy pociągów na stacji kolejowej Pruszków, niektóre określone w tymczasowym rozkładzie jazdy przejazdy pociągów linii S1 na odcinku Warszawa Zachodnia – Grodzisk Mazowiecki – Pruszków oraz na odcinku Pruszków – Grodzisk Mazowiecki – Warszawa Zachodnia odbywać się będą z wykorzystaniem torów linii dalekobieżnej bez zabierania pasażerów.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Rano:MeWa pisze:Szykuje się ciekawostka... Jak to dokładnie będzie kursować?ZTM Warszawa pisze:W związku z ograniczeniem możliwości zmiany kierunku jazdy pociągów na stacji kolejowej Pruszków, niektóre określone w tymczasowym rozkładzie jazdy przejazdy pociągów linii S1 na odcinku Warszawa Zachodnia – Grodzisk Mazowiecki – Pruszków oraz na odcinku Pruszków – Grodzisk Mazowiecki – Warszawa Zachodnia odbywać się będą z wykorzystaniem torów linii dalekobieżnej bez zabierania pasażerów.
Z Otwocka pociąg S1 wjeżdża na peron 6, stacji Warszawa Zachodnia, wysadza pasażerów, jedzie na pusto do Grodziska po torach dalekobieżnych, gdzie w Pruszkowie przeskakuje na podmiejskie, w Grodzisku zmienia czoło, jedzie na pusto do Pruszkowa, skąd zabiera pasażerów.
Popołudniu. Pociąg dojeżdża do Pruszkowa, wysadza pasażerów. Jedzie na pusto do Grodziska, zmienia czoło, wraca na pusto do Pruszkowa gdzie przed peronem przeskakuje na dalekobieżne, po czym jedzie na Zachodni, na peron 5, bierze pasażerów i dalej normalnie do Otwocka.
Układ torowy stacji w Pruszkowie jest delikatnie mówiąc niezbyt wygodny dla ruchów pomiędzy torami podmiejskimi i dalekobieżnymi. Dodatkowy problem stanowi fakt, że coś mi się obiło o uszy, że tor 5 stacji w Pruszkowie jest całkowicie zamknięty włącznie z rozjazdem 59, co całkowicie uniemożliwia przejazd z torów dalekobieżnych na podmiejskie przy jeździe w stronę Warszawy (i odwrotnie w kierunku przeciwnym - dlatego na kończącym się etapie objazdów pociągi dalekobieżne mijające utrudnienia torami podmiejskimi musiały wjeżdżać na nie już w Grodzisku).SławekM pisze:Rano:
Z Otwocka pociąg S1 wjeżdża na peron 6, stacji Warszawa Zachodnia, wysadza pasażerów, jedzie na pusto do Grodziska po torach dalekobieżnych, gdzie w Pruszkowie przeskakuje na podmiejskie, w Grodzisku zmienia czoło, jedzie na pusto do Pruszkowa, skąd zabiera pasażerów.
Popołudniu. Pociąg dojeżdża do Pruszkowa, wysadza pasażerów. Jedzie na pusto do Grodziska, zmienia czoło, wraca na pusto do Pruszkowa gdzie przed peronem przeskakuje na dalekobieżne, po czym jedzie na Zachodni, na peron 5, bierze pasażerów i dalej normalnie do Otwocka.
Ilustracja:
http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/imag ... uszkow.gif